@teske gaat gelukkig wat beter. @chantal omdat daar water door heen komt. en het voor nu buiten niet heel erg warm is zo aan de koude straat stenen
gister schoot me zo ineens een leuke meisjesnaam door het hoofd en het blijft me bezig houden..?echt heel vaag chantal denk dat de boel ontregeld is omdat je gestopt bent
Even snel door de pagina's heen gescrolld! Ik zag leuke foto's voorbij komen! Linka, wat is Jeslyn d'r haar gegroeid en wat een dametje is het al! @ Juudje: Succes vanmiddag! @ Chantal: Meis, ik ben gestopt maar ik word er tot nu toe niet wijzer van... Mijn humeur is aanzienlijk verbeterd en ik voel me wat dat betreft echt stukken beter, maar mijn hormoonhuishouding daar snap ik niks meer van! De eerste cyclus duurde 30 dgn, maar ik had daarvoor al een klein beetje bloedverlies gehad, na 30 dgn werd ik me ongi... Deze keer dacht ik het zaterdag te worden, na 27 dgn. Ik had een beetje bloedverlies en ongi krampjes, maar dat is weer gestopt. Ik zit nu op dag 31 en nog steeds niks. Af en toe een krampje, maar geen bloedverlies. Dus meis, aan mij moet je niks vragen want ik snap er zelf ook niks meer van haha! @ Schatje: 30 weken alweer, jippie! Je oma heeft nu haar rust gevonden en hopelijk geeft dat je een beetje kracht om het een plekje te geven. Maar het blijft een groot gemis! @ Rebbel: Morgen weer een mijlpaal meis, hou je het nog ff rustig???!!
showen!!vind het altijd erg leuk om te zien meisje is gelukkig vrolijk maar eet en drinkt nog erg slecht. Score van vandaag is 50 cc diksap en 3 partjes appel. Ze is volgens mij nog meer afgevallen, we moeten donderdag wegen dus dan weten we het zeker. Ze ziet ook nog erg bleek.
tesske: heb hier geen foto's maar onze style is robuust met teak dus kingsize bank en 8 persoons houten tafel, warm zeg maar. zal is kijken of ik foto kan maken vanavond, als je ervan houd
@teske dit is mijnes en een pagina veder staat die van petra http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/171756-show-huiskamer-d-7.html
Ooo man wat voel ik me een slechte moeder nu ik kom er net achter dat ik om 12 uur op het cb moest zijn....... @ tess, nou maar ze heeft iig wat vocht binnen! Die kilootjes komen wel weer! Is er niet iest wat ze super lekker vindt? Vla oid?
Jij hebt denk ik een andere pagina indeling dan mij want je staat niet op deze pagina als ik m open. Ik heb m op 20 berichten per pagina.
oja Tess, Hier zie je een beetje mijn huiskamer Judith Hofman Profiel - hyves.nl lang en smal, heb je geen bal aan
Oke dat is balen dan. want ik kan dan ook niet een nummer voor je zeggen Ik heb 30 berichten per pagina. dus dan zou je mischien 3 of 4 pagina's veder moeten staan
Hallo allemaal, even snel vanuit m'n werk. Leuke foto's gezien. Setteke, hier moet Lianna helaas ook nog niks hebben van die toiletzitting met trapje. Ze wil wel iedere ochtend en avond op het potje zitten (zonder iets te doen). @Schatje, voor jou komt het eind ook in zicht. Gaat het lichamelijk nu wat beter? @Chantal, ik gebruik nu ook niks meer aan anticonceptie en heb nu een vrij regelmatige cyclus, terwijl ik dat vroeger niet had. Groetjes Joyce
ik kan t ook niet vinden binna. Ik zal vanavond wel n nieuwe starten in de aug mama club. Wil je ze dan daarin zetten? Slaapkamers enz. vind ik ook leuk om te zien voor diegene die het niet te prive vinden zal ook fotos maken van mijn eigen
Ben nu foto's van onze woonkamer aan het uploaden. Onze slaapkamer wil je niet zien, dat is een grote bende, daar staat alles wat we verder nergens kwijt kunnen.....