Zithoek 1. Waar nu de kerstboom staat staat anders dat stoeltje wat ervoor staat. En daarvoor stond de box daar. Bekijk bijlage 34482
pagina 10 was het bij mij... Ik heb hem volgens mij ook op 20 berichten per pagina staan. Heeft setteke geregeld....
@ Alfamale: Aan jou heb ik wat! Niks van Setteke aantrekken hoor hihih! Leuk interieur hoor! Maar wat is het bij jullie allemaal netjes!!!
@ Petra: heerlijk een dagje vrij (ik ook) Mooie foto's van jullie huis, ben wel een klein beetje jaloers hoor. @ Juud: balen dat je tijd te kort komt, heb ik nooooooooooooooit. haha Dus ook nog de afspraak bij het cb vergeten. Succes bij de gyn straks. @ Puck: veel plezier bij de kapper. @ QueenB: hoe is het nu met Britt, was wel schrikken zeg. @ FF: super dat het zo goed gaat met jullie Britt. Heerlijk bericht na al die elende. @ Schatje, gefeliciteerd met je 30 weken!!!! Toch fijn dat het afscheid van je oma mooi was. @ Setteke: leuke foto's van je kids en huis. @ Linka: mooie foto's van je prachtige meiden @ Tesske: hoe is de temp. van Tess op het moment. Fijn dat het langzaam aan iets beter gaat met jullie meisie. @ Chantal:hoe is het nu met het bekkie??? @ Rebbel: alweer bijna 1week verder,helemaal super!! @ Marleen: hier is het ook niet zo netjes hoor. haha Daarom plaats ik ook geen foto's. Zo dit was het even weer.
Ja eigenlijk wel dat komt omdat ik een enorme rommelmaker ben en ik dus tegenwoordig van mezelf geen rommeltjes mag hebben. Ik gooi dus extreem veel weg
Leuk die foto's van de beneden verdieping! Die van Set ken ik wel natuurlijk Ik moet eerst opruimen voordat ik foto's kan gaan showen! Maar ja ik kan jullie al niet eens bij houden Bekijk bijlage 34491 Lukas feesten op de peuters omdat hij 3 jaar is geworden! Heb wel leuke foto's van Jurre zijn kamer met nieuwe meubels