Eej! Ben ik ff snel! Zijn net thuis van boodschapjes doen, om half 4 is Jamie al weer vrij, dus heb een klein uurtje voor mezelf en Britt.. de boodschappen staan nog in de gang.. ruim ik zo ff op! Zag veel leuke foto's voorbij komen zeg, leuk allemaal!
ff baas boven baas: mijn dochter is ook aan een inhaalslag begonnen. heeft van gister 18.45 tot vanochtend 10u geslapen! (om 00u en 7u gedronken, 00u werd ze wakker omdat ik herrie maakte omdat ik bijna viel in de badkamer) zag allemaal leuke foto's van kindjes en interieurs. wat zit jeslyn lief in die mand! ga vanavond reageerpoging doen als ik de was gevouwen heb. (kan even duren..)
ik kom ff zwaaien...schaam me diep ben jullie een beetje aan het verwaarlozen...SORRY!!!! Zag wel hele leuke fotos voorbij komen en mooie interieurs! Zal eens kijken of ik vanavond ook eens een paar fotos kan maken! Probeer vanavond ff te reageren!
WOW! En ik maar denken dat die van mij slaapkoppies zijn! Zo, net een hele lading Bouqet romannetjes op MP gezet. Ik krijg regelmatig een tas vol van die dingen van mijn oppas, die verslindt ze, maar ik lees er niet zoveel van. Heel soms als ik anders niks te lezen heb. Tijd dus om er een ander blij mee te maken!
lauwie jeetje wat een slaapkopje! Heeerlijk! Petra lekker he zo'n hang dagje? Ik loop ook in mijn huispak en heb alleen even een wasje gedraaid en beneden gezogen. Tess ligt er weer in en ik ga even lekker met een boekje op de bank. Lekker warme choco en truffeltje erbij! Tot vanavond meiden
Ik doe ook niet zoveel op mijn vrije dag hoor. Gerard was vanmorgen ook vrij en die is naar de winkel geweest om boodschappen te doen. Vanmiddag heb ik een beetje opgeruimd in huis. Bedden van de meiden zijn verschoond, ze hadden nieuwe overtrekken gekregen van Sinterklaas. Maar ik moet natuurlijk ook nog 4 keer op en neer naar school om de dames op te halen.
@ Channie: Ik had eerder moeten klagen, ben nu echt ongi geworden! @ Juudje: Hoe was het bij de gyn? @ MamavanLukas: Leuke kamertjes! En leuke mannetjes!!!
Hallo, Ik had vandaag een vrije dag. Nou ja, vrij...... We zijn naar de GYN geweest, ik ben bij de HA de 2de enting gaan halen, we hebben schoentjes voor Matthijs gekocht, naar de Ikea geweest om een onderdeel van onze kast te ruilen, boodschappen gedaan en nu heb ik dan eindelijk even tijd om bij te komen
Vindt het zo fijn om te zeggen maar me droger draait @mamavan leuke kamertjes @setteke leuk intichting @petra leuk huis +inrichting
@Tesske; Met onze kleine meid gaat het allemaal goed. Ze ligt nog steeds dwars, maar Matthijs is ook pas met de 35weken gedraaid. Verder gaan ze met de 36 weken alles opmeten om te kijken of ik deze keer wel op de "normalë manier" kan/mag bevallen. Mijn bloeddruk is nog laag, maar ik voel me verder prima. Goed iee vd chocomel, ik zal mijn man eens lief aankijken
Nou ben terug van gyneacoloog en heb een cyste die ws weg gaat als ik ongi ben dus als ik ongi ben krijg ik een echo (goor zeg). Duphaston en Clomid zijn verdubbeld
@ Juudje: Jemig, een cyste en nog meer hormonen slikken... ! Een echo als je ongi bent...lijkt mij ook niet zo'n fijn idee! We hebben besloten om toch maar de kunstboom neer te zetten ipv weer een echte, dus dat gaan we vanavond doen als de kids op bed liggen!
@ Mar, ik heb wat info op je sms.....ik zal een berichtje doorturen op hyves. Het is iig beter nieuws dan de sms! (juud hier dus)