Gaat goed, ze is vandaag naar school geweest, toch gegymt! Jeslyn heeft hele rode billen en ook last van diarreetjes, bah! Ga haar zo in badje doen om te weken, hopelijk helpt dat, ze heeft zoveel pijn....
@ Linka, ik zou haar niet weken als ze rode billetjes heeft! Beter is droog houden! bijv met Maïzena..... Sterkte! En fijn dat Myrna weer goed gaat!
Ow, ik heb tip van gastouder gehad dat badje beetje water in en klein beetje zwitsal, heb vorige keer ook gedaan en ging over, maar weet het niet of deze wel goed gaat, zie morgen wel. Ze is al meer dan 10 keer verschoond vandaag. Ben blij dat ze nu in bed ligt, Myrna nog, is lief aan het knutselen voor dr vader, ze gaat morgen naar toe ivm zijn verjaardag.
foto's zijn allemaal mega wazig..denk dat de instellingen niet goed stonden ofzo. Zal morgen wel even nieuwe foto's maken
hoi hier is het helaas weer onrust in de buik en niet zo'n beetje ook... ik ben nu aan het bijhouden hoe vaak ze op elkaar komen, maar het is nog erg onregelmatig. 5min, 10 min, 13 min, 9 min, 8 min. pfff... kan weer ff janken op het moment. ben het allemaal zo beu!
Rebbel meisje toch.. wat vervelend dat je buik zo onrustig is nu. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zit. Weet nog goed hoe ik me voelde destijds, ben je al even lekker in bad geweest? ( je hebt een bad toch? ) misschien dat het dan wat af zakt? Hele dikke knuffel en ik ga heel hard duimen dat je kleintje echt nog een tijdje blijft zitten.
@ Judith: Balen een cyste! En dan ook nog een echo als je ongi bent, bah wat naar... @ Duster: Lekker drukke vrije dag gehad dus... @ Linka: Zielig rode billetjes! Goed laten drogen en idd maizena erop... @ Marleen: En...wordt de boom mooi? Hier staat de boom ook, zilveren ballen met witte lintjes dit jaar. Ziet er erg lief uit. @ Rebbel: Meis, weer een onrustige buik... Wat Tesske zegt, even lekker in bad misschien? Kan me voorstellen dat je het beu bent. Knuffel!
nog steeds druk bezig, kom straks nog even langs anders morgen. @ carmen: ik sta niet achter de receptie, maar ben leidinggevende dus kan wel vanalles regelen. je kunt sowieso eerder komen zaterdag, je kunt dan alvast inchecken. als je al op de kamer kan dat hangt af van de check out tijd van de vorige gast. Maar ik zal zorgen dat jullie kamer als eerste klaar is zodat jullie met inchecken alvast de bagage op de kamer kunnen zetten.
jeetje rebbel, jij hebt het ook niet makkelijk zeg deze zwangerschap. Ga maar lekker plat en heb je het ziekenhuis al gebeld want dit klinkt niet zo goed? De meisjes liggen weer te slapen. Na het eten gaat Andy altijd met ze spelen en dat was vandaag zo schattig dat ik tranen in mn ogen kreeg, mijn lieve kanjer met zn grote dochter op schoot die er helemaal is voor haar, met gekke stemmetjes erbij en zij die papa haar allergrootste held vind. Ik zat ondertussen Suze te voeden en ik zat echt even in mn eigen droom; je weet wel, hoe je vroeger of later dacht, dat je dan de allerbeste vriend zou hebben en de leukste kinderen van de wereld en de liefste ouders van de wereld en dat heb ik dus allemaal
@ Rebbel, hou je rustig hoor!! En als je je niet zeker genoeg voelt gewoon de dokter bellen!! @ Petra, aaaah wat praat jij lief zeg over Andy!
zit me ff op te laden voor enorme berg op te ruimen was. otje had geloof ik niet zo'n zin om te slapen. die wilde liever naar 'muneeju?'
@ Juud: bah dat is ook weer naar nieuws zeg. @ Rebbel: meid, houd je het even goed in de gaten, klinkt niet zo best dit. Ik ga héél hard voor je duimen dat je buik weer rustig word. Dikke knuffel. @ Petra: jij bent echt super gelukkig hè (het druipt er vanaf hoor) Leuke foto's van Roos. @ Linka: ahhh wat zielig dat Jeslyn rode billen heeft. @ Duster: dus alles goed met kleine uk, mooi zo. Jij bent best druk geweest op je vrije dag.