Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Brrr, gasfornuizen poetsen. Mijn moeder heeft dat tijdens onze vakantie voor ons gedaan (de schat!) :D en nu probeer ik het netjes bij te houden...

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Stuur haar ff langs bij me 8)

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik gebruik dasty van de wibra voor het ontvetten en dan lampenolie

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier alles goed, hoor. Nog steeds druk, maar dat zal de komende 1,5 jaar nog wel zo blijven haha.

Met Janna gaat het ook goed. Ze geeft nu steeds aan als ze moet plassen en plast dan op het potje. Erg grappig.

Iedereen hele fijne kerstdagen, geniet er van.

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    straks naar een verjaardag maar ben eerlijk gezegt al te moe om uit me ogen te kijken .
    en dan daarna nog op visite bij schoonouders en dan spelletjes doen en eten en kado's uitpakken. dit word een lange heeeeeeeeeeeeeee laate dag/avond.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Denice je maakt je ook veel te druk :p

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @juud: ja hangouderen haha die ken ik, werkte bij charlie chui's soort chinese mcdonalds en daar zaten we elke week met hun op gescheept haha
    oplossing voor je muur: opnieuw verven, ka je weer opnieuw beginnen

@setteke: schimmel door vocht? daar heb je schimmelvreter voor, gebruiken wij voor in de badkamer, hoef je maar 1 keer per jaar te doen en dan heb je er geen last meer van

nou boodschappen doen viel echt mee, super rustig. alleen was er geen sla meer maar goed
    oja en de kalfswang die ik wilde maken ging ook niet door, ze zaten me wel raar aan te kijken haha zeker nooit in een goed restaurant gegeten er is meer dan biefstuk hoor ;)

ben huis aan het poetse, vreselijk

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ben aan 't werkt tot 17.00uur, bah.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jennys, het is bij ons in de hal. Wij hebben een enkelsteensmuur en die slaat op de noordkant door. Helaas is mijn muur in een leuk kleurtje geverfd... Hilbrand gaat (ooit) de buitenmuur impregneren.... Tot die tijd poets is het af en toe eraf. Dat schimmelvreter, dat is chemisch denk ik of niet? Wij hebben nl glasvliesbehang eronder zitten.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lees ik het goed Shireen, ben jij nou aan het poetsen???:$

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    er word vandaag wel errug veel over het huishouden gepraat, weet niet of ik daar wel blij van word ;)
    zeg eens meisjes (en jongetjes) welke woorden kan je kind al zeggen? en wat is favouriet?

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique zegt voral papa. tegen alles en iedereen. maar als ik vraag wie papa is wijst ze naar manlief

en bal, beer, boom (ze is gek van de b) julia (nichtje)

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sil zegt de hele dag "jajajajaja" Zo van ja joh, dat weet ik best! Mama zegt: "kijk een schaapje" Sil zegt: "jajajajaja" Ze zegt ook veel "Kijk" "dit" en "dat" en doet veel geluiden van dieren na. Ze roept ook de poesjes: "Jaja" (Yara), "Poppe" (Foppe), "Tij-ju" (Tiger). Alleen Shiva roept ze niet, die is niet zo kindjesvriendelijk. Ze kent ook de hond van mijn ouders bij naam "deedie" (Kady). Laatst zag ze een foto van mijn schoonzusje en zei "tante". Als ze aan het bellen is op haar manier zegt ze "hey" en ook weer dat "jajajajaja" Uiteraard is "nee" veelgebruikt. Ze kan "heitie" (papa) en "mem" (mama) zeggen. Als ze de poesjes aait zegt ze "aai" en ze kan heel goed "au" roepen als ze zich pijn doet. "Tietietie" is Tymen, en ze zegt "pake" (opa) en "beppe" (oma). Ze zegt ook "poppe" (pop) in de zeldzame momenten dat ze met een pop sleept. Als ze wil proeven komt ze bij je en zegt "hap, hap"

Dat was het wel zo'n beetje denk ik.

Heb ik ook nog een vraagje: jullie kinders ook zo agressief? Sil mag graag slaan...:$

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ petra:

Mamma,Pappa,Opa,Oma,Nani,Nana,Luca,woef,mauw,tok,kwaak,bzzz pik (prik :p),pies (poes),uitttttt, opppp, poepie,o o, ja,nee, nou, zo, dag, hallo, hoi, haay,moow (mooi),bal,hap,die, dit,beeeeeeeeh (schaap), boeeeeeeh, en zegt graag ja of nee, heeeeeeeel hard :p En ze is enorm fanatiek met beeeeeeeeh :$

@ set, hier een dame die heel graag slaat, oja ze slaat en zegt dan alvast au voor je :D

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ja aai ken ze ook. en ze roept de hele dag "is" dan wijst ze naar iets en mloeten wij zeggen wat het is hahahaha!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja en "kies kies kies" zegt Sil ook vaak in de zin van kiele,kiele,kiele. Dan wil ze gekieteld worden op haar buikje. Dat doet ze dan ook even voor. En ze zegt "asj" (asjeblieft). Dat zegt ze als ze iets wil hebben.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja Mik, dat doet Sil ook. Laatst heeft ze met Hilbrand een hele poos voor de koelkast gestaan. "die?" dat is melk. "die?" dat is kaas enz.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hahaha wat heerlijk om te lezen, die uitspraak van die kleintje is fantastisch!!!
    het BEEEEEh van de schaap gaat hier ook op volume 10

@ Setteke, Roos heb ik nog nooit zien duwen, slaan, haren trekken, knijpen. haar neefje en nichtje van dezelfde leeftijd wel, maar ik moet erbij zeggen dat Andy en ik allebei "softies" zijn dus daar zal het wel door komen :)

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique heeft ook og nooit geslagen ofzoiets. maar kan wel driftig zijn! echt een meisje he?

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik een tough girl ben?:(

Klopt wel hoor, maar slaan dat komt niet in mijn boekje voor... Ik ben wel pittig en dat karaktertrekje heeft mijn dochter uitgerekend van mij mee gekregen, maar ze heeft me nooit zien slaan.;)

Deel Deze Pagina