Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: geen idee wat het betekent haha

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh mensen ik zoek een winterjas (positie maat S). liefst geen lange en zwart maar is echt een drama, iemand nog een idee
    alles is uitverkocht

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

djayden is totaal geen mama's kindje :D zodra papa thuis is bestaat mama niet meer

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

mensen allemaal fijne dagen!

kusjes

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier nog een papa´s kindje. De hele dag is iedereen papa. En zelfs als we weg zijn geweest en we komen bij huis aanrijden is het eerste wat ze zegt na uis (huis) papa. En dat blijft ze roepen tot ze heeft gezien dat hij nergens in huis te bekennen is.

Heb de boodschappen nu echt binnen. Viel me nog redelijk mee met de drukte. Maar oh wat vreselijk die oude vrouwtjes op de fiets die denken dat ze alleen op de wereld zijn en op an afstappen zonder aan andere weggebruikers te denken. Zo had ik er vanmorgen dus al 2x bijna 1 onder de auto. En dan raar naar mij kijken. Nou ik kijk wel raar terug hoor!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zal me zo maar eens in de kerstpronk heisen...

7. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met zo'n inductie plaat hebben we toch op Sunparcs mee gestoeid? Zo'n ding blijft erg lang heet ook al staat al een hele tijd uit. Ik zie het al helemaal voor me, lopen de katten van het aanrecht zo de glasplaat op, met verbrandde pootjes tot gevolg. Een gaspit reageert veel sneller dan zo'n inductieplaat, een inductieplaat blijft veel langer naverwarmen met als gevolg dat alles nog overkookt ook al heb je de knop net op laag gezet. In het vervolg maak ik het gasstel wel schoon, want tegenover een paar nadelen van het koken op gas staan een meervoud aan voordelen. Ik zal nooit anders willen. Electrisch verwarmen (ook al is het in de vorm van inductie) is alleen maar handig om iet warm te houden, niet om daadwerkelijk op te koken.

Net thuisgekomen van een uitgebreide kerstlunch op mijn werk en nog wat snelle kerstboodschapjes. Een viendin van mijn moeder heeft op de kleintjes gepast, en toen ze met Yosyp naar beneden kwam hoorde ik hem heel duidelijk "papa" zeggen toen hij mij zag.

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

wij hebben sinds wij een nieuwe keuken hebben inductie plaat maar dit is echt superideaal hoor. wat jij bedoeld is keramisch (die plaat word superheet en blijft ook lang heet) de inductieplaat blijft alleen warm door de pannen maar dit is met een paar minuutjes weer helemaal koud. het kookt voor de rest hetzelfde als gas alleen veel en veel sneller! mij n water met mijn aardappeltjes kookt binnen een minuutje!

keramisch is idd verschrikkelijk. heeft onze oma. nou als je dus op minus drukt omdat hij laer moet duurt het minstens een mnuut voordat de plaat ok afgekoeld is. dus tot die tijd staat alles te overkoken. vreselijk!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Deal :p

10. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    jaja ik leef nog dames! vanmorgen gezwommen met fayenna en de rest van de dag bezig geweest met poetsen en de laatste boodschappen halen.

Dadelijk chinees eten en daarna gaat papa met fayenna buiten de kerstman zoeken (en legt mama binnen de cadeautjes onder de boom) haha

Ben van plan om snel weer wat meer te lezen en reageren want ben al 3!!!! dagen niet geweest en mis jullie wel.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @shanai schaam je. 3 dgn! Haha. Gaat het ok?

12. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    "Is een inductie kookplaat veilig?
    Een inductie kookplaat blijft na het koken relatief koel(de kookplaat wordt alleen warm door de warmteterugkoppeling van de pan die erop heeft gestaan) tov elektrisch, keramisch of gas koken."

Jij denk aan een keramische kookplaat, die blijven idd heel lang heet. Inductie niet.

EDIT: Zag dat iemand me voor was :)

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij hebben een keramische kookplaat en die blijft inderdaad aardig lang warm. Maar ja, niks erop leggen als je hebt gekookt en het koken is eerst even wennen, maar daar wen je ook vlot aan.

Wij hadden eerst ook wel graag inductie willen hebben, maar na het zien van de meerprijs hebben we toch keramisch gekozen ;)

14. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi Dames,

Alles goed met jullie? gaan jullie lekker genieten van de feestdagen alle inkopen in huis??

Ik ben de hele week druk bezig met mijn zusje die bevallen is, ben afgelopen zondag tante geworden:) van een prachtige nichtje genaamd; NASIRA

Jenny: Ik heb van de week een jas gekocht bij Street One, heb daar veel zien staan, dus mischien ook wel wat jij zoekt!!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, wat zegt roos allemaal?

otje zegt echt superveel:
    eten, stoel, slab, lepel, brood, hap, op, beetje, spelen, pop, blokken, puzzel, bal, boek, auto, toet toet, huis, fiets, buiten, bad, douche, bed, speen, muziek, voet, buik, neus, oog, oor, hoofd, schoen, broek, jas, sjaal, bumba, nijntje, sinterklaas, hatsjoe, mama, papa, ties, julia, mees, oppo (ene opa), opa (andere opa), paard, koe, kikker, hond, vis, poes, muis, vogel, beer, olifant, aap, tok tok, hiiii, ie-a, woef, mauw, piep, oehoe, roekoe, beeeh, kwak kwak, boe, grrr, boom, appel, drinken, kant (andere kant drinken), lopen, open, dicht, bah, uit, ja, nee, ..
    ik ben vast nog wel dingen vergeten. natuurlijk spreekt ze niet alles even netjes uit.
    haar favoriete woorden zijn: auto, eten, appel (ze bedoelt mandarijn). en als ze niet weet hoe iets heet, zegt ze auto.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    MyAngel, gefeliciteerd met je nichtje, leuke naam ook.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    My Angel, gefeliciteerd met je nichtje, inderdaad leuke naam!

Ben alleen op kerstavond, jeroen is naar zijn collega dat zei hij, maar goed, ga gewoon lekker op tijd naar bed toe!

Fijne avond en trusten voor straks.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, poeh, veel woordjes, knap hoor!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, wat ongezellig. geloof je niet dat hij naar een collega is?

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Linka, het klinkt idd of je het niet echt gelooft.

Deel Deze Pagina