Sorry, gaat me niet lukken. Onze PC is onlangs gecrasht en Dirk heeft alle programma's er af gegooid. Ik zal dus op zoek moeten naar de installatiedisk....
Duster, ohhh jammer dat je maandag moet werken...pff! Hopelijk hebben jullie toch leuk vanavond samen.
@ Petra, Ik heb al een aantal keren meegeschreven maar dan als jolanda1979 maar kon het vaak niet bijhouden zo groot als de groep hier was.. Het is inmiddels wel minder geworden doordat er een paar zijn afgevallen vanwege drukte in het gezin en daarbuiten dus ik zal het gaan proberen om wat mee te schrijven. Lees in ieder geval al mee vanaf de zwangerschap van Myrthe. Myrthe is dus onze dochter en ze is van 11 augustus. We staan nu op de wachtlijst voor iui voor hopelijk kindje nr 2. Ik werk 3 dagen in een kinderdagverblijf! Hier hou ik het voor nu even op want ga Myrthe poetsen en de jas aandoen en dan op naar de eerste visite. Iedereen hele fijne dagen en tot snel. Groetjes, Jolanda
@jem: welkom en ook al schrijf je 1 keer in de maand wat, is Ok hoor @linka: voor jou nog even een extra knuffel!!!! geniet van je meiden @juud: jij emo?? kan toch niet, jij bikkel haha.
dag dames een hele fijne kerst zonder zorgen veel plezier en geniet ervan Liefs Foreverfriend en Britt
IK GA NAAR RAMMSTEIN, IK GA NAAR RAMMSTEIN!!!!! *stuiter, stuiter* En Juud zat in het complot met mijn mannetje! Ben zo blij! Heb er nou al zin in! Verder nog meer leuke kadootjes gehad hoor! Maar dit was wel helemaal het allermooiste! We hebben ook heerlijk gegeten, mijn moeder heeft zichzelf weer overtroffen. Kindjes lagen pas om 22 uur in bed en Sil heeft tot 23 uur liggen ouwehoeren! Dames, allemaal een hele fijne kerst! Dikke kus van mij, Alfamale en de kindjes!
Fijne kerst iedereen! Hier sneeuwt het echt super hard! Dus toch een witte kerst voor ons... @ Linka: Knuffel meis... @ Setteke: Wat een mooi cadeau! Ik heb een mooie ketting gekregen van de kerstman en zijn hulpje haha... @ Jem: Welkom hier! @ Kimm: Wat een rotnieuws, sterkte! Ik ga taarten maken, fijne dag allemaal!
@ Lauwie: Zie dat je nog online bent... Wil ik steeds nog zeggen... Dat ik laatst foto's zag van Ottilie (volgens mij op Hyves) en dat ik het zo'n mooi meisje vindt en dat ze prachtige krullen heeft net als Olivier!
Ik weet niet precies hoe ver ze was, dat staat niet in de blog. Volgens mij was ze nog vrij pril en heeft ze een poosje getwijfeld of ze het kindje wel zouden laten komen. Tis op hyves te lezen, maar jij hebt geen hyves, toch?
http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-16-weken/181606-de-kerst-niet-slechter-gewoon.html#post6236675 hier staat het verhaal wel.