Ooooh Myangel, wat erg! Sterkte meid! Wij zijn weer fris gedouched en in de kleren. Straks even naar opa toe in het revalidatiecentrum.
@My Angel, jemig meid, wat een ellende. Hoe is de operatie verlopen? @Linka, uit de hand gelopen?? @Setteke, begrijp ik goed dat jij meer weet van het verhaal van Kimm? Zit hier met een klein katertje op de bank. Gisteren hele leuke dag, alle familie gezien. Vandaag lekker niks! Nou ga er nog even op uit denk ik en vriendlief gaat klussen bij familie!!
Nou, meer weet niet hoor, maar ik heb haar gemaild waarom ze me van hyves heeft gehaald, of ik iets verkeerd heb gedaan. Maar dat is niet zo, ze heeft me even uitgelegd hoe het zit met haar en Bertram en daarom wil ze momenteel niet teveel van haar privéleven op internet hebben. Ik heb haar gevraagd of ik hier iets meer uitleg mocht geven of dat ze dat zelf kwam doen, maar nog geen antwoord gehad dus dat wacht ik eerst even af voor ik er meer over zeg.
EXTRA INFO: 'Ik laat jullie wel weten hoe en wat, moet ook rekening houden met een lapratomie. Duimen jullie voor me? Ben op van de zenuwen'.
wat fijn om op de hoogte gehouden te worden @ Rebbel, fijn dat het zo goed gaat, ik hoop dat Luna snelk bij jullie thuis mag komen en dat jij snel hersteld zodat je EIN-DE-LIJK weer dingen kan ondernemen @ MyAngel succes meid, ik zal aan je denken Wij hebben echt zo een heerlijke tyraditionele familiekerst. Gisteren waren mijn ouders en zus+zwager en kinderen bij ons, megadruk en kleine Roos loopt de hele middag en avond daar vrolijk tussendoor en lijkt de hele tijd te denken: "pompidompidom" vandaag gaan we naar Andy z'n ouders en ga ik aan de amaretto , die staat al klaar sinds vorige kerst want toen teste ik 's morgens positief van Suze en heb ik alle smoezen in de strijd gegooid nog even een foto van de happy familiy
my angel, wat schrikken! veel sterkte! wist je dat je zwanger was? duster, is matthijs blij met zijn hondje? hoe heet ie? juud, heeft giulia het jurkje nog wel aangehad? miepie, hoe is het met malou vandaag?
Setteke, je hebt gelijk, ik heb verkeerd getelt, hihi! En Petra, lief foto!!! Zeker weten! Uit hand gelopen, ja ruzie, keiharde ruzie........
goeeeeeeeeeeeeeeedemiddag allemaal die straks misschien dit leest. LEKKER zonnetje hier is een stuk warmer opeens met die zon. 2 drukke feestdagen gehad nog 1 te gaan en dan een paar daagjes rust. en komt oud en nieuw en ik benblij als alles is afgelopen krijg een beetje kramp in me kaken van dat lachen wat ik moet doen voor iedere foto en het leuk doen tegen mensen terwijl ik eigenlijk stront chagerijnig ben. en ongelooflijke pijn in me heupe dat nog eens kramp in me benen veroorzaakt ook..... ik heb overal een beetje genoeg van op het moment. en ben blij als het avond is en het gedoe afgelopen is en ik mag slapen. enigste positieve is dat de positie jurk van de hema die ik heb zonder mouwen ECHT SUPER LEKKER ZIT. en ik denk er nog 1 ga halen want ik ken door al dat gezeik en precies die rand van een positie broek in me maag zit. en een gewone broek weer drukt op de kleine en ook pijn doet. geen broek meer aan doen. dus ik draag het eerst in me leven voorlopig alleen nog maar jurkjes.
NOG MEER INFO: 'Ik ga zo voor de OK Zodra ik bij kennis ben laat ik weten hoe of wat. Verga van de pijn, dit zit niet goed '
huh chieffie? heb het hele verhaal gemist ik kijk even terug maar klinkt niet goed ! knufffffffffffff xx
o ben ik even dom eerst niet even te lezen over wie het nu gaat. MAAR HET BLIJFT NATUURLIJK HEEL ERG !!! my angel meid heel veel sterkte !!!! knuffel xxxx ik ga hier me ding doen en dan zien jullie me morgen weer !!! dagdag
@rebbel: super meis, hoop dat jullie allemaal snel thuis zijn @miepie: oh zo'n vakantie lijkt me vreselijk, dus kan je er niet mee helpen. @shanai: bedankt, het gaat heel goed met mij en de baby ik geniet volop en krijg een mooie buik ben helemaal trots @toetie: wat ziet bart er stoer uit zeg @sjorsje: wat leuk de kidz op een rij, leuke foto @lauwie: cool nieuwe banken, wat heb je genomen? @Myangel: oh wat erg meis, sterkte @chiefie: ik heb ook geloof ik wat gemis, sterkte in ieder geval zo 1ste kerstdag overleef alles verliep goed en eten was super fijne dag allemaal vandaag
my angel, hoop dat je snel van de pijn af bent. weet van vriendin dat t vreselijk pijn doet. hou je taai! jenny, beetje strakke/ moderne banken, donkerbruin gemeleerd. hebben nu nog bank van mijn vriend die ik al jaren vreselijk lelijk vind .