Heyy @setteke bendank voor de info over kimm. En wat super at je naar ramestein gaat @petra wat een super foto leukk @linka jeetje meis. wat een domper zo. balen zeg dikke knuff @myangel meis wat erg en wat heftiggg hele dikke knuf @sjorjse ja Juud is terug geweest voor haar eieren ze moeten aan het werk en zijn 2 eitjes goed. dus kan bestaat en ze moet vande week weer terug geloof uit me hoofd maandag
Silver op de schaatsen. Ze vondt het wel leuk. maar hing te veel naar achter ik kon haar niet lang vast houden zo Bekijk bijlage 39344
Leuke foto's Binna! @ Linka, heb je het nog uit kunnen spreken met Jeroen? Ik vind het allemaal zo sneu voor je!
@ myangel veel sterkte! @juud. aan de klus meis dus voor jullie een of tweeling! hier kerst alweert voorbij en maar goed ook want ben doodop. hahahahahahahaha. donique was schandaliug verwend, en wij ook! manlief is nu onze nieuwe laptop aan het instaleren dus vandaar ben ik er ff niet. is wel wennen hoor nieuwe laptop met windows 7 en ander toetsenbord . maar manlief is er blij mee. hij heeft ook een externe netwerk harde svchijf gehad dus die is hij ook aan het instaleren! maandag gaan we weg naar centerparcs. heb weer via internet schandalig veel gekocht. broekjes voor donique en een kermis van little people. maar die bewaar ik tot er weer een reden is voor cadeatjes want voor nu heft ze genoeg! al merk ik wel dat ze moe raakt van al haar oude speelgoed en toe is aan nieuwe uitdagingen. hebben jullie kids dat ook? kus
Ook wij zijn weer lekker thuis Bij mijn schoonfamilie geweest vandaag, het viel redelijk mee. Danique heeft alleen slecht geslapen tussen de middag (haar neefje was zo aardig haar wakker te gaan maken boven toen ze kwamen) dus was erg vervelend tegen 5 uur. Eten gingen we al om half 3 (toen Danique dus net uit bed was), dus ja dan heeft ze niet zoveel zin, maar later (toen de boel afgeruimd was) heeft ze dan weer honger. Nu ligt ze heerlijk te slapen en hangen we morgen lekker thuis. Er komen nog vrienden langs, dus wel gezellig! Chieffie en Juud, klussen maar dus! Hopelijk is het raak! MyAngel, wat vreselijk zeg. Je mocht toch ook niet meer zwanger raken of was jij dat niet? Kan ik me nog herinneren van een tijdje terug. Hopelijk ben je de operatie goed doorgekomen en knap je snel weer op! Heel veel sterkte! Petra, wat een gave foto zeg!
Even via mijn foon. Net sms gehad van mya. Operatie is geslaagd. Ze was ongeveer 5 wkn het was niet gepland maar zeer gewenst. Ze is erg verdrietig.
my angel, wat verdrietig! hoop op een snel herstel van de operatie! wij zijn net terug van kerst bij de schoonfamilie. na een paar pogingen om haar te laten slapen, zijn we toch maar naar huis gereden ipv te blijven slapen. jammer dus. ze heeft last van haar tanden en ergens anders slapen was blijkbaar te veel. nog een vraagje: otje heeft vandaag totaal 1 kleine plasluier gehad. ik heb niet het idee dat ze minder gedronken heeft dan normaal. ze heeft wel 2 hele dunne luiers gehad. wanneer moet ik me zorgen maken? ze ziet er niet uitgedroogd uit.
he had allemaal berichtjes gemist! juud & chief, BD ze! binna, leuke foto's! wat heeft ze allemaal gekregen? schattig dat schaatsen. mik, mooi cadeau zeg! welke kerstman was zo gul? alieke, vervelend zeg, zo'n timing die voor danique totaal niet uitkomt. en van dat wakker maken zou ik ook niet vrolijk worden.
@My Angel; Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel! @Lauwie; Heeft ze vanochtend goed geplast. Wel goed in de gaten houden hoor en als ze bijna niet plast gewoon bellen. Beter 1x te veel dan 1x te weinig. Onze hond heet Ramses Matthijs vindt hem geweldig Het is ook echt een scheetje. Al is het wel erg druk, want ik ben weer continu aan het opvoeden. Gelukkig zijn Dirk en ik om en om vrij, dus hoef ik niet alles alleen te doen......
Goeimorgen mensen @lauwie ik zou het in de gaten houden. maar op zich door die dunnen luiers verliest ze ook vocht. ze had gisteren een puzel gehad en vandaag al klei en sambaballen. en vanmidag bij me ouders gaan we beginnen @duster leuk een hond @juud en hebben jullie je best gedaan en hoest met my angel?? ik heb vanmorgen nog een lief cadeautje gehad van me mannetje een mooi bh van sappa. zal eens kijken voor een foto/plaatje er van.
en iedereen opgestopt en 10 kg zwaarder geworden???? ogh jee my angel nou sterkte meid en een dikke knuffel!! Juud :ja vraag me eigenlijk ook wie zn telefoon jij niet heb !! so hey . volgens mij heb jij een telefoon vol telefoonnummers. hihi zit marlijn de tovenaar ( disney film) op ketnet te kijken ogh jee zooooo oude film !! en gelukkig de getekende versie dus de eerste.