@ lauwie: je kunt allicht de HAP bellen om te vragen wanneer je contact met hun op moet nemen in zo'n geval? heb je meteen weer wat meer info.
@shanai. Steve kan niet schaatsen dus die past op silver. Pffff wij zijn super verwend. Als ik thuis ben zal ik het eens vertelen
ze heeft weer een kleine tot normale plasluier. dank voor jullie snelle reacties! echt fijn hier ff te kunnen vragen als je je zorgen maakt! shanai, ga je dit jaar ook weer? setteke, kopen of verkopen?
budie nieuws Van my angel Voel me belaberd duf en misselijk mijn mannetje houd zich sterk groetjes voor iedereen liefs my angel
@binna: mooi kadoo hoor @denice wat ben je ook een muts haha @lauwie: ik zou me nog geen zorgen maken hoor, mylan ook wel eens gehad en zolang ze zich niet anders gedragen en wel voldoende vocht binnen krijgen is het ok, volg je intuitie hier geen bijzonderheiden ook wel eens mooi haha
Hier een meisje wat veel moeite heeft met poepen. Alweer de hele dag telkens drukken, maar er komt niets. Gisteren ook al niet gepoept. Zo zielig. Ze heeft de afgelopen dagen genoeg gedronken, heeft goed gegeten en merk ook niets raars aan haar. Alleen dat poepen van haar is dus niet helemaal zoals het hoort, helaas Vrienden zijn net weg. Was erg gezellig weer. Ga morgen met mijn vriendin naar Komt een vrouw bij de dokter. Ben erg benieuwd!
Shanai, super hoe lief en uitgebreid jij altijd op iedereen reageert! Denice, au! Juud en Chieffie, ik duim voor een lang en gelukkig leven van (één van) de twee eitjes! Lauwie, heeft Otje inmiddels al weer geplast? Als ze wel goed drinkt en verder niet ziek lijkt, zal het toch wel niet zon vaart lopen? Veel drinken aanbieden, dat zou ik wel doen. En inderdaad evt de HAP bellen om te horen waar je verder op moet letten. Alieke, wat zielig voor Danique! Hoop dat het snel toch lukt om de darmpjes te legen! Er was nog een ziek kindje geloof ik, maar wie ook al weer... ----------------------------------------------------------------- Ik ben vanmiddag met Ise bij een vriendin langs geweest met een kindje dat even oud is als Ise. Heel gezellig! Zo leuk om te zien hoe verschillend onze twee dametjes zijn. Ise kreeg een flinke woedeaanval toen ze niet de keuken in mocht Verder was ze wel een schatje hoor! Heerlijk heen en weer aan het drentelen, brabbelen en spelen met het nieuwe (kerst)speelgoed van het vriendinnetje: de FP theepot! Supercool vond ze die. En die twee meiden zaten af en toe echt achter elkaar aan en dan moesten ze allebei schaterlachen, zó lief!
alieke: oh das balen, vind bij mezelf al zo klote als ik een dag niet kan. nou hoop dat je zo snel een volle broek heeft
Ik heb een topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/181854-beginnen-potje-wanneer-welk-soort-potje.html
@ Bina, sexy hoor en thnx voor het zeggen van de MYA @ Chantico, wij hadden een potje maar ze gaat liever op de wc met brilverkleiner, met een boekje erbij hahaha! En voorlopig zet ik haar op regelmatige tijden op de wc, voor het slapen, na het slapen, na het eten etc. Poepen doet ze tegenwoordig bijna alleen maar op de wc. Ik hoop dat ze snel zindelijk is! @ Alieke, Giulia heeft ook moeite als zij geen buikjespap krijgt. Probeer dat eens?
@Zindelijk worden, met Djim totaal nog niet mee bezig, maar meneer zegt ook nog niet veel dus dat is lastig communiceren, haha!! Sam daarentegen heeft sinds vorige week geen luier meer om overdag. soms een klein ongelukje, maar dat kan gebeuren. Slapen gaat ze wel met luier. we zijn er van de zomer een beetje mee begonnen, toen was Sam net 2 jaar..... potje neerzetten, luier af enz. Maar nu valt het kwartje pas echt.
Hier nog niet bezig met zindelijk worden. Sil wil beslist niet op het potje blijven zitten. Mijn ervaring is dat ze het op een gegeven moment zelf wel aangeven.
Juud, wat knap van Giulia zeg, lijkt me heerlijk als ze zindelijk zijn! En buikjespap heeft Danique wel eens gehad. Ze drinkt nu overdag roosvicee laxo, moet toch voldoende zijn leek me? Maar kan anders morgen wel buikjespap gaan kopen. Lauwie, otje al goed geplast? Chantico, ben nog niet bezig met zindelijk laten worden. Zie wel wanneer het zover is. Ik ben toch moe zeg. Zal wel komen van de hangdagen zo rond de kerst. Lig al 2 avonden op de bank te slapen, en vnavond ben ik bang dat het niet veel anders zal zijn
zindelijk worden?????????????????????????? jeethje zeg ik zou eerst wel eens mama willen horen hahahahahahaha ben totaal nog niet bezig met zindelijk maken. zal van de zomer misschien wat komen als ze in haar blote bibs buiten loopt maar nu echt nog niet hoor! wat lopen sommige kindjes hierzo toch voor zeg! wij gaan morgen voor een week naar centerparcs dus jullie zulllen me dan hier niet zien. kussies
Hier ook nog niet bezig. wil ik van de zomer gaan doen. de cadeautjes Silver een tent laptop puzel dvd samballen ik bh tas oorbellen kaarsen boeken vaas voor kaarsen cart reader steve cd's badjas boek (ik hoor hem al de hele avond niet) wii spel sokken muts nou zo iets was het weet het veder niet meer