Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    da;s heftig kim... maar ben blij dat je sterk bent, je weet dat je veel moet doorstaan he meis daar word je sterker van.... (dat ha dik ook nooit gedacht toen ik alleen was met Myrna)

Vandaag gewerkt, ging prima, werd verwend. kadobon van hema, leuke tas met leuke dingen in.

Myrna is met mijn zusje mee en blijft daar een nachtje slapen.

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi!

Kimm: ontzettend veel sterkte meid! dikke knuffel!

Linka: Lekker ja dat je verwend bent! Had je dat van clienten gehad? Wil gewoon nog ff tegen je zeggen dat ik diep respect voor je heb meid!

Lauwie: beterschap!!!

binna: hoe istie met jou? Zag op hyves hele mooie fotos van silver voorbij komen! Echt super! (nog geen tijd gehad om ff te reageren daar...)

jenny: fijn dat alles goed was bij de vk!

Hier ook alles goed. Malou is nog steeds een beetje ziek. Koorts, slecht eten en veel hoesten. Vanmorgen had ze slecht gegeten maar vanmiddag heeft ze wel een bord pap gehad! Hopen dat het nu gauw wat beter gaat!
    Heb op hyves een blog gezet over mn broertje....krijg er elke keer zon brok van in mn keel maar vind het wel fijn om ff van me af te schrijven.

Zo ga ff verder met werken!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja van clienten, ene heb ik kerststol gekregen, andere 20 euro voor kerstinkopen voor kinderen en deze zoals ik eerder had gezegd plus 20 euro kadobon van hema!

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    het hele gebeuren van eerst naar uitzendbureau en dan naar de winkels gaat niet door hier.. voel me ronduit rot.

kenny die heeft af gebelt nu ken die in het nieuwe jaar daar heen gaan voor een gesprek. hij zegt doe ik zo de boodschappen kan ik op emy letten terwijl jij op de bank blijf leggen. mag niet op staan van hem. moest net naar de wc ik was een kwartier bezig met opstaan. me heupe heb ik nog nooit zo last van gehad en me rug voeld aan alsof tie gebroken is ofzo.

dus ik blijf hier op de bank maar leggen wachten tot er mensen zijn die komen kletsen :D

5. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kimm1988: Oei, da's niet zultk goed nieuws. Sterkte verder.

Zo, de kerstdagen ook weer overleefd. En ik kan bijna zeggen dat ik maar één keer gegeten heb met de kerstdagen: van 11:00u op eerste kerstdag tot en met 18:00u gisteren. Hoogtepunt was toch wel het kerstdiner op tweede kerstdag wat er tussen het feest van vreten op aarde werd gepropt. Sjorsje kan echt lekker koken, en ondertussen verlegt ze ook nog eens haar grenzen van wat ze allemaal aankan. Ik had van tevoren echt het idee van: help, wat haal je je allemaal op de hals maar het smaakte echt naar meer.

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey miranda hoest met jou dan! ook al lang niet meer gesproken!!

denice: sterkte er mee. Heb je geen idee wat het is? alleen de onderrug of trekt het ook naar je kont, benen?

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    dwaze vader: haha inderdaad een kerstmaal van meer dan 24 uur... Das wel super zeg dat sjorsje zo goed kan koken! Wat heeft ze gemaakt?

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    het is zo heel laag me onderrug en de ja als ik zo van links naar rechts gaat dan voel ik ook pijn in me heupen. en ik dacht eerst dat ik spierpijn had in me benen maar ken me eigenlijk niet herinneren waar dat dan weer komt..... dus denk dat dat ook daarvan is. gewoon alsof je hele dag gesport heb en dan opeens stil gaat zitten en de volgende dag opstaat met spierpijn. zo erg... en me reet ja zo als ik gaat zitten voel ik die spieren gewoon... wist niet dat ik daar spieren had eerlijk gezegt.

zo erg had ik het bij emy op het laatste ook. dat ik neit wist hoe ik moest zitten of leggen. maar me fysio zei van doe die oefeningen. maar dat ken op het moment echt niet krijg me benen niet zonder pijn opgetild.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie met mijn gaat het prima. alleen nog moe van de kerst dagen :) hoest met jou bekken en zo

@dwaze vader klinkt lekker hoe veel kilo aan gekomen :p

@denci meis ik zou gewoon even de dokter of zo bellen is toch niet goed zo'n pijn

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo allemaal.
    Hier weer even een berichtje uit Drenthe.8)
    Het gaat hier zijn gangetje.
    Ben alleen behoorlijk verkouden, heb ontzettende koppijn en meiden zitten regelmatig ruzie te maken (werkt ook niet zo goed bij hoofdpijn moet ik zeggen).
    Laureen denkt ondertussen dat ze een grote meid is en wil niet zo best meer slapen (nu is ze trouwens wel zonder te mopperen naar bed gegaan).
    Ook Laureen was vorige week behoorlijk verkouden, veel jammeren en weinig eten.
    Maar dat gaat gelukkig al weer beter.

Verder hebben we leuke kerstdagen gehad.
    Eerste dag waren we lekker thuis.
    Samen aan het gourmetten geweest.
    Tweede dag zijn we bij mijn ouders geweest.
    Ook heerlijk gegeten.
    Gisteren hebben we met weer eens heerlijk gezwommen.

En vandaag hebben we een luie dag!!!!

@ Rebbel: super dat het zo goed gaat met Luna

@ Myangel: heel veel stertke meid!!

@ Kimm: jij ook heel veel sterkte

@ Foto's: ik heb erg leuke "kerst"foto's langs zien komen.

Vergeet ik verder nog belangrijke dingen????:)

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    meiden hebben jullie misschien tips wat je tegen pijn kan doen zonder paracetamol te nemen? ben daar beetje tege medicijnen tijdens zwangerschap. zou een kruik misschien helpen denken jullie?

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    waar heb je pijn dan?

@kimm: sterkte meis, maar komt vast goed ;)

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zou je niet even de verloskundige of de huisarts bellen? ik denk dat Setteke je heel goed kan vertellen dat je heel erg voorzichtig moet zijn met je lijf en dus hulp van buitenaf moet vragen als je zo veel pijn hebt.

Ik ben lekker aan het werk, het is superrustig ( 2cliënten)

@ Jenny, ik ga zondag naar winterberg :)

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: ah lekker geniet er maar lekker van, zal is kijken hoeveel sneeuw je hebt

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    denice, een kruik kan geen kwaad volgens mij. en paracetamol mag ook. ik ben het wel eens met de andere meiden dat als je zovee pijn hebt, dat je beter even kan bellen met de vk of fysio. sterkte!

hi miranda! drukke boel bij jullie dus.

miepie, fijn dat malou wat beter is.
    chantal, tygo ook een beetje opgeknapt las ik.
    wel jammer van de feestdagen.

vriend en ot zijn nu samen naar oma. ik heb al een paar uur niet meer gespuugd gelukkig maar nog wel buikpijn. ga maar filmpje kijken.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    kimm, dikke knuffel meis!

hoe gaat t met my angel nu?

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Kimm, wat erg voor je. Nogmaals heel veel sterkte.

Lauwie beterschap.

Denice, moet je echt mee uitkijken hoor met die klachten. Doe maar voorzichtig aan.

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja, 't is hier toch altijd druk.
    Het wordt hier pas rustig als de meiden op zichzelf gaan wonen. haha

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Iedereen die zelf ziek is of zieke kindjes heeft:
    BETERSCHAP voor jullie allemaal.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miranda: ja wat zullen jullie je eenzaam voelen als ze er allemaal uit zijn haha oe en al die vriendjes die langskomen die niet leuk zijn haha

Deel Deze Pagina