@ Jenny: Gerard en ik hebben het soms wel eens over toekomstige vriendjes. Allemaal van die stinkende scooters voor de deur, en wij dan eerst vragen: Voor wie kom je????? haha Ach gelukkig duurt het nog lang voordat we in die fase zitten.
@miranda: oeeee zou de kriebels krijgen haha, weet hoe ik zelf was vroeger, mijn moeder hield het allemaal niet meer bij haha
die kruik heeft heel erg geholpen vind ik zelf is echt een stuk minder nu ( leg nu nog altijd op de bank met laptop en nieuw kruikje. morgen naar de verloskundige weer. dus gelijk vragen. had gebelt ze zegt daar kijken we morgen dan meteen eventjes naar. ze zei ookd at fysio misschien niet genoeg is voor mij? dus misschien iets extra's er nog naast.maar daar spreken we morgen dus nog over. DANKJEWEL IEDEREEN VOOR HET REAGEREN!!! jullie zijn schatten als ik jullie toch niet had. kussssssssssssssss
@ Rebbel gefeliciteerd met je dochter Luna. @ My Angel wat vreselijk voor jullie veel sterkte toegewenst @ Kimm Ook heel veel sterkte voor jou met het verwerken van dit verlies. @ Lauwie beterschap. @ Juud zo twee eitjes maar liefst. Dus flink aan de klus en misschien wel een tweeling (hadden wij eigenlijk ook moeten hebben) @ Denice zo veel pijn hebben is ook niet goed hoor. Hier gaat alles eigenlijk wel goed er is weer wat rust teruggekeerd. Toby doet veel pogingen om zelf te lopen maar valt erg vaak op zijn gat. Zit nu te wachten op bericht van het ziekenhuis want als alles goed gaat ga ik een maagverkleining krijgen. Klinkt heftig maar valt wel mee eigenlijk, is voor mij nu het beste. Verder gebeurt hier gelukkig verder niet veel.
Jippie, Danique heeft gepoept. Met heel veel pijn en moeite kwam het er vanmiddag uit. Ze is gelijk weer een heel stuk vrolijker. Er is ook een hoektand doorgekomen. Vanmiddag even verjaardagscadeau gehaald voor Raymond. Hij is maandag jarig. Heb een vuurschaal gekocht, wilde ie graag hebben en staat nu al buiten met hout erop hihi. Ga me nu klaarmaken om naar de film te gaan. Tot vanavond!!
@alieke wat fijn @toby hoe zo hadden jullie ook een tweeling moeten hebben @denice fijn dat een kruik wel veracht @miranda pfff dat is nog wel ver weg hoor. maar wel leuk om over na te denken @petra oo lekker hoor even week je weg. jeeee heb nieuw schoenen niet altijd even makelijk heb namelijk mt 42/43 en heb ook een leuk spijkercolbertje. en ook voor Silver zo leukk
Denice, kijk nog even of je verzekering fysio en evt. extra dingen dekt. Nu kan je nog wisselen naar een ander pakket of verzekeraar! Vogeltje, ik heb met 8 weken zwangerschap van Ise bloedverlies gehad waarvan de vk dacht dat het een miskraam was. Niet dus, gelukkig. Maar soms denk ik nog wel eens: misschien was het wel een tweede vruchtje dat afgestoten is... Konden ze bij jou zien dat je eigenlijk van twee zwanger was geweest? Bij mij niet namelijk.
@vogeltje: succes met je maagverkleining, voor jou geen oliebol dus straks @binna: ja das geen makkelijk maat nee, heb zelf 36 vaak hebben ze er daar maar of 2 paar van, maar wel hopen keus haha
@ Chantico ik had al eerder een echo gehad vanwege bloedverlies en toen zagen ze er twee met 1 een kloppend hartje, kon toen dat de tweede nog ging kloppen. Is helaas dus niet meer gebeurd.
@Alieke fijn dat ze eindelijk gepoept heeft. Nu maar hopen dat ze het niet nog eens krijgt. @Vogeltje, krijg je een mason of een gbp?
alieke, fijn dat het danique gelukt is! vogeltje, verdrietig zeg. denk je er nog veel aan? wanneer heb je de maagverkleining? binna, fijn dat je geslaagd bent voor schoenen. denice, fijn dat de kruik helpt. ik lig ook lekker met een kruikje op mijn zere buik op de bank.
@ Sjorsje bij mij nieten/naaien ze het grootste gedeelte van mijn maag dicht. Ik krijg dan een gastric sleeve. Is minder risicovol dan de andere twee. @ Lauwiedenk er nog regelmatig aan als ik Toby zo heerlijk zie spelen. Wanneer ik de operatie krijg weet ik nog niet moet eerst teug komen bij de arts en dan wordt de datum geprikt.
chantico, over het zindelijk worden. ik twijfelde er toevallig deze week over. ze zei poep en ging ze op haar hurkjes zitten poepen. ik heb er op internet van alles over gelezen en zie er voorlopig vanaf. het lijkt dat kinderen sneller zindelijk zijn als je later begint. en dat je door te vroeg te beginnen de interesse al wegneemt en deze er dus niet meer is als het juiste moment voor zindelijkheid gekomen is. ook kunnen ze weerstand krijgen als je te vroeg op het potje zet. kinderen die vroeg zindelijk zijn, zijn kinderen die op regematige tijden ontlasting hebben. dat kun je dan opvangen, maar dat wordt dan nog geen zindelijkheid genoemd. daar is ook initiatief van het kind voor nodig, dus dat het kind zelf aangeeft dat het op het potje wil. pas na hun 2e jaar zouden kinderen fysiek in staat zijn tot zindelijkheid. aan de andere kant, vroeger waren kinderen sneller zindelijk. ik heb iig geen zin in de hele dag ongelukjes en frustraties rond zindelijkheid, dus ik heb nog geen haast.
@ lauwie: wil eigenlijk wel weer naar de toppers gaan aankomend jaar, en jij? Hoe gaat het met ottilie? Beterschap voor jou! Wat een goede onderbouwing om nog te wachten met zindelijkheid. Ik ga eens zoeken op internet om hier meer over te lezen. @ MY: hopelijk voel je je snel wat beter meid! @ alieke: ik wens jullie veel plezier met naar de film gaan! Ben benieuwd wat je van de film vind. Buikjespap voor danique, dat lijkt me best een goed idee misschien? Of anders pruimen? Fayenna vind die heerlijk @ chantico: dank voor je compliment! Als ik moet plassen zeg ik tegen haar mama gaat even een plasje doen. Ze loopt dan automatisch achter me aan en wil na mij ook op het toilet zitten en zegt dan pssssssttt. Daarna wil ze doorspoelen en zegt ze hajjuh (doei) plasje. Ik heb haar al een aantal keren in haar blote kont op het toilet gezet maar dat vind ze te koud. Dus ik denk dat ik een bumbo toilettrainer ga kopen. @ mik: heel veel plezier bij centerparcs! Welke zijn jullie naar toe? @ binna: wow wat zijn jullie lekker verwend zeg! @ schatje: wat een leuke cadeautjes hebben jullie gehad! Jij ook al bijna 33 weken zwanger weer, wat gaat dat toch snel! @ Petra: wat heerlijk he zon makkelijke kindjes! Ik herinner mezelf er elke dag aan hoe gezegend je daarmee bent @ chantal: gelukkig gaat het beter met tygo! Hoe was kidscity? @ denice: ach jeetje denice, hopelijk trekt het snel weg meid. Ben benieuwd wat de VK er morgen van zegt @ marleen: klinkt alsof jullie nog een hoop te doen hebben. Hoop dat het je allemaal mee gaat vallen @ Jenny: wat doe je nu eigenlijk voor werk? 2 vaten in navelstreng? Gek, maar gelukkig kan het geen kwaad @ linka: heb je al enig inzicht hoe je alles gaat regelen dadelijk? @ miepie: ga zo even je blog op hyves lezen. Heel veel beterschap voor malou @ dwaze vader: wat een mooi compliment maak je hiermee naar je vrouw toe! @ miranda: zo te lezen gaat alles goed met jullie, leuk om af en toe wat te horen @ vogeltje: maagverkleining klinkt inderdaad heftig, maar hopelijk ben je ermee geholpen. Hoe gaat het met je man?
Hé Lauwie, thanx voor je verhaal over zindelijkheidstraining! Ik was daar ook helemaal nog niet bezig, maar door Ise's gedrag werd ik op het idee gebracht. Ise is helemaal niet regelmatig met haar ontlasting. Het was meer dat ik dacht dat het potje misschien als 'stoeltje' geïntroduceerd kon worden. Maar nu jij schrijft over het belang van op het juiste moment op de interesse aansluiten, zie ik nog maar even van het potje af! Van mij mag ze nog wel een jaartje luiers vol***
mijn man heeft vakantie en ik moet nog 2 dagen werken. hij heeft de hele morgen met fayenna gedanst op k3 dus toen ik thuis kwam was ze helemaal KO en om 19.15 lag ze in bed. we hebben namelijk even gewacht op de fabeltjeskrant op rtl 8 om 19.00 uur. zo leuk om te zien, en fayenna keek er heel aandachtig naar haha. Vraag: fayenna is eigenlijk altijd lief, huilt nooit/is nooit lastig/doet nooit iets wat niet mag. Maar als ik thuis kom van het werk is ze altijd een uur uit haar doen. dit heeft ze alleen bij mij en na een uur is het over. ze gaat dan huilen, zaniken, drammen dat ze iets wil, mama roepen enz. Hoe kan dit, kan dit kwaad en wat kan ik eraan doen of moet ik er niks aan doen?
Anderen natuurlijk ook bedankt voor de reacties op mijn potjesvraag hè!! Alieke, heerlijk dat Danique weer een leeg buikje heeft. Vogeltje, wat verdrietig dat je nog vaak aan het andere kindje denkt als je Toby ziet spelen. Hoe gaat het trouwens met zijn slapen? En alle zieken (mama's en kindjes) beterschap!