Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jee Set helemaal vergeten :(
    Zal voor je duimen die 10 dagen :)

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy

@juud wow wat een reageer actie. ik heb zwarte laarsen. voor onder me jurkjes :p:p

@setteke fijn dat je gesprek wel goed was gegaan nu duimen

@jem suces met de strijk ben zo blij da ik dat niet doe

@toetie pffff wat een stunt mannejte heb jij

@lauwie en chantico ik merk in de kinder op vang ook dat de meeste kindje op hun eigen manier het snelste sindelijk worden

@vogetje pfff dat is wel heftig zeg als je het weet. en dan toch wel hoop dat het hart je gaat klopen snap wel dat je er aan moet denken

@sjorsje hmmm wordt toch maar eens bij jou komen eten

@dv ooo dat valt mee met wt je aan gekomen bent

@jenny bendakt voor je mail

zo be net terug van de mediamarkt wat dingen voor de me dsi

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Binna, heb jij ook een dsi? Wat heb je allemaal gekocht? En welke spellen speel jij op het moment?

4. @ set: succes meid..!

@ juud... hmm... alles is weer erg afgekoeld... ik weet niet waarom, ik heb nu een fase van blijf van me lijf en die gaat maar niet over... volgens mij neem ik hem de bevalling onbewust kwalijk... 8)

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ooo heb ff schaatsies besteld, het schijt volgende week -10 te worden met kans op 11stedentocht, dus gaan we lekker allemaal Koek en Zopie in Akkrum halen ;)

Heb deze:
    Scapino.nl - NIJDAM KUNSTSCHAATS (Artikel 059161404)

@ Set, oooo was ook vergeten van je gesprek....ik ga duimen hoor :)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jullie mogen allemaal komen hoor! Ik zorg voor de hot choco en gluhwein!:D

7. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Joepie!!! De strijk is klaar en ligt nu allemaal verspreid over de zolder heen om in de kast gelegd te worden dus nog even naar beneden brengen en dan het bedje in... Sorry dames, ben blij dat ik mijn eigen strijk klaar heb haha dus kom nergens anders strijken..

Setteke, we duimen met zijn allen dat je een stageplek gevonden hebt.

Slaap lekker meiden

Oh ja, Sjudith succes en veel plezier vanavond!! Wij hadden bij Myrthe ook 2 goede eitjes dus toen we ook daadwerkelijk zwanger waren was het echt wachten tot de eerste echo of het er 1 of 2 zouden zijn..

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @toetie heb nu nog alleen big brain maar ik ga aal r4 kaartje kopen. en dan kan je spelltje dounlode (ilegaal) en die daar op zetten en dan spelen en heb net een auto op lader gekoct. ben nu bij bol.com aan het kijken voor een hoesje vondt ze bij de media mark stom

@juud dan ga ik mee :p:p

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vogeltje, kan me voorstellen dat je er regelmatig aan denkt. een miskraam is ook verdrietig en door toby wordt je er ook aan herinnerd. spannend de maagverkleining. wanneer ga je weer naar de arts? sorry als je het al schreef. ben niet zo scherp.

sjorsje, wanneer heb jij een maagverkleining gehad? toen je al hier schreef?
    wat leuk dat je zo'n onbekend talent hebt!

dwaze vader, wat lief hoe je beschrijft hoe trots je op haar bent! en dat klinkt idd als een heerlijk menu. eten jullie vaker zo lekker?

shanai, wat vervelend voor jou dat fayenna dan zo doet. is dat pas sinds kort? dit is wel een fase waarin ze uitproberen hoe ze dingen voor elkaar krijgen. kijken hoe je reageert op verschilend gedrag. wat ik zou proberen is het te negeren, maar haar wel gewoon een knuffel/kus geven. als er een manier is om het te voorkomen zou ik daarvoor gaan. hier worden veel driftbuitjes in de kiem gesmoord door haar dingen zelf te laten doen. bijv zelf de trap op en het licht uit als ze gaat slapen. misschien kan ze je ergens mee helpen als je thuis komt? je tas (samen) tillen ofzo. ik hoop dat de fase snel voorbij is want dit is niet leuk thuiskomen.
    ik ga dit jaar waarschijnlijk ook weer naar de toppers!

chantal, wat vervelend dat jullie sexleven op zn gat ligt. heeft rene er moeite mee?

jem, lief dat je het vraagt. het gaat veel beter dan vanochtend, maar ik voel me nog steeds niet lekker. wanneer gaan jullie eigenlijk voor iui voor de tweede? ben je van myrthe ook door iui zwanger geraakt? ging dat toen snel? en waarom krijgen julie iui? als je er liever niet over vertelt is natuurlijk ook prima!

juud, je heb de schade flink ingehaald met je reactie op alles! ik hoop dat je niet ook buikgriep krijgt! wat schatten ze de kans op een tweeling hoog! dat zouden jij en chieffie vast geweldig vinden. jullie willen toch graag een groot gezin? nou ga ervoor :D

toetie, vanochtend heb ik niets van de plasluier meegekregen en mijn vriend kan het zich niet herinneren (mannen!). maar ze lijkt weer normaal te plassen. ze heeft ook dorst ineens. vast door de dunne luiers. wat een stuntman die bart. echt een jongen, he? otje klautert ook wel maar die maakt het niet zo bont.

ff tussendoor plaatsen. dacht net dat mn reactie weg was..

10. ToetieL8

Hihi dat doe ik ook :D stout he :$

Ik had zo'n kaartje van mp voor €10,-

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @toetie waar haal jij de speltjes vandaan. mischien hebben we een anderres en ik ga morgen evenbij de computer winkel hier kijken en ander ook via mp/ welke speltjes vindt jij leuk of kanje aan raden

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, het ergste is dat we nooit naar de oma van mijn vriend gaan. in mei wordt ze 102, dus dan een herkansing (hopelijk). oma vond otje een pienter ding :D

setteke, spannend van de stage! 10 dagen is best lang wachten.

13. ToetieL8

Mijn zus download altijd spelletjes voor mij, omdat ze een card reader heeft die van mij is stuk. Ik zal wel ff vragen waar ze dat doet.

Ik speel op het moment veel:
    cooking mama 2
    super mario bros
    bomberman
    monopoly

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, bedoel je trouwens met op hun eigen manier als ze zelf aangeven er aan toe te zijn?
    zit me nu te bedenken dat jullie vast wel eens hebben dat ouders dingen in de opvoeding heel anders doen dan jullie. lijkt me best wel eens lastig.

15. @ lauwie: ja absoluut... Hij is niet boos ofzo, of sjachereinig, dat niet.... Maar er zitten soms dagen dat je alleen maar ranzige zinspelingen naar je hoofd geslingerd krijgt, waardoor ik wel merk dat ie gefrustreerd is zeg maar... Maar hij houdt nog altijd van me ;) en het gaat verder goed tussen ons en we zijn ook wel gewoon liefdevol naar elkaar toe, dus dat scheelt al een heleboel.

Ik hoop dat 2010 een beter jaar voor ons wordt op alle vlakken zeg maar :)

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, fijn dat het je relatie in ieder geval niet minder leuk maakt. ik hoop dat jij er binnenkort ook weer van kunt genieten. welke vlakken waren er nog meer niet goed in 2010? (hoop niet dat ik nu iets heel doms vraag)

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie wij werken met een plasdiploma op het werk. en somige gaan rustig mee in de verschoon ronden en dan naar de wc. maar ze kunnen tussen door niet drogen blijven. of wat je ook merkt is dat ze de poep aan hun billen niet vies vinden. nou en dan denken we wel eens jeetje waneer zal het gaan lukken. en meestal van de ene op ander dag zijn ze zindelijk ze moeten het namelijk zelf door hebben. en je kan ze wel stimuleren en laten zien wat wat is. maar ze moeten het zelf willen en doen

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    meiden en heren gaat naar bed. spreek jullie morgen weer

@toetie ik hoor het dan wel. ik heb nu die dokter nog wat gedoudlode ook voor je brain trainig en de doos van pandora

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lauwie, ik wil graag veel kids maar qua financien en huis niet praktisch en Angelo wil max 3 en zelfs daar twijfelt hij over. Een 2ling is voor hem niet erg maar liever 1.
    En oma 102, wow! Mijn oma zag ik vroeger elke week. Maar heb het laatste tijd zo druk!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, vanaf welke leeftijd gaan ze mee naar de wc? of is dat als ouders aangeven dat ze er mee bezig zijn?

juud, financieel en praktisch moet het wel kunnen idd. al heb ik een vriendin met een groot gezin en geen cent te makken. die is zo dol op kinderen dat ze heel slim met geld omgaan en een heleboel er voor laten.
    dan moet chieffie maar 1 keer raak schieten :p
    hoop dat je snel weer bij oma langs kan. 3 weken is wel veel als je haar normaal elke week ziet.

Deel Deze Pagina