Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    noura, wat asociaal!

kimm, knuffel

allemaal, fijne avond!

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Is er bij jullie ook zoveel vuurwerk? en harde knallen?

Slapen jullie schatjes ook nog?

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ rebbel

gefeliciteerd met Luna. Beetje late reactie. Geniet er lekker van:) Hoe gaat het met jezelf?

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier ook geknal, maar vanmiddag waren ze hier achter aan het karbiet schieten dus dat ging een tikkie harder.

anissa slaapt nog niet.... het is nu wel eindelijk stil... (ja hun eigen kind van 4 moet slapen, kind heeft vast geen trommelvliezen meer over)

en asociaal ja, maar hebben ze aan mij wel verkeerde, want nu durven ze niet naar buiten maar gaan voor het raam staan lachen en uitdagen, maar middernacht kom ik ze wel tegen

5. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Wil iedereen die op mij heeft gereageerd bedanken voor de moedigende woorden en steun!
    Het gaat redelijk:(

@Rebbel: Gefeliciteerd met jullie dochtertje,geniet van je gezinnetje!
    Denk aan je zelf en onderschat zo een KS niet, weet persies hoe je voelt,ging bij de geboorte van MY(34 weken) toen ook steeds op en neer naar het zh en dat heb ik achteraf wel geweten hoor:(

@Chantico:Dank je wel meid,ik blijf verdrietig omdat die kinder wens steeds sterker lijkt worden! ben zeker blij dat die eileider/stok is gespaard gebleven!

@Chantal: Meid ben het met je eens ik ben ook wel iemand die meestal op iedereen reageert, en een reageer poging waag, spijtig vind ik dat er ook niet altijd gelezen word op dingen die ik vraag! ik merk dat niemand de vraag heeft gesteld, hoe het kon dat ik zwanger kon raken terwijl ik een spiraal had, aangezien ik hier nog nadrukkelijk had gevraagd of iemand ervaring had met een spiraal omdat ik klachten had sinds ik deze had, (op 19 december zie pagina 5597) kijk ik weet dat er je soms meer met de een hebt dan met de ander, en dat er niet op iedereen gereageerd word,vind het aleen jammer dat je dan een kortaf reactie krijgt, zonder de vraag van het hoe en wat!
    met uizonderingen daar gelaten natuurlijk!
    p.s: je hebt een knappe kereltje zeg,lijkt wel ook op jou;)

@Aliekel: Wa betreft het eten ayoub heeft er ook een handje van, wil ook zelf alles doen!Ik laat MY wel zelf zijn bedje opzoeken vanavond, wij wonen 11 hoog, dus de uitzicht is prachtig natuurlijk, en hij zit nu al voor het raam en vind het geweldig!!

@Shanai:Veel plezier vanavond meis, en ga lekker smullen van je zelf gemaakte oliebollen!

@Toeti:bedankt meid!

@Lauwi:bedankt meid,alles maalt idd door mijn hoofd! gelukkig heb ik de liefste man van de hele wereld die veel voor me doet!Een kleed op de vloer maakt je huiskamer veel gezelliger!!! Blijf die vent van je overtuigen;)
    Wat betreft TV kijken ik las ook 2 momenten in, want MY is gek op Bob de Bouwer en thomas de Trein, en broertje lief lijkt dit ook te erven, dus kijken ze wel samen!

@Binna:ben je eruit hoe je het met de stoel gaat doen? Mooie foto's van je meisje!

@Linka:Hoe gaat het meid?Ik hoop dat 2010 voor jou een vrolijke jaar zal worden!

@Miranda: Wat is het een schatje, is je kleine meid!

@Kimm: Sterkte met alles!

@Noura: Zo volgens mij ben jij erggg boos:x:x Denk je wel even aan je bloeddruk! a socialen blijf je helaas houden in deze maatschappij!!:x

Ik wens ieder een gezegend,liefdevolle en vooral gezonde 2010!

Weet iemand waar Marleen is? en waarom ze niet meer reageert??? Dit omdat zij wel erg actief op deze forum was? Heb ik iets gemist van haar???

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hier ook geknal :)
    Giulia zegt bij elke knal BAM :p
    Maar ze wil niet slapen :(
    Heeft vandaag ook maar 20 min geslapen :(
    Net heeft ze staan WII-en :)

IEDEREEN EEN FIJN UITEINDE EN VEEL GELUK IN ~2010~!!!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi,

even snel een kleine update!

LUNA IS UIT DE COUVEUSE!! :)

we hebben haar vanmorgen aan mogen kleden en in een bedje mogen leggen. nu alleen het zelf drinken nog opbouwen maar dat doet ze ook al erg goed, dus hopelijk kan ze snel mee naar huis!

foto's in n album!

fijne jaarwisseling allemaal!

liefs rebbel

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    foto's staan alleen in de verkeerde volgorde zie ik. ;)

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Hoi rebbel wat fijn dat het zo goed gaat :D

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    my angel, ik vroeg me al af of je kinderwens nu weer versterkt is. kan me goed voorstelen dat je verdriet is dat dit kindje niet komt, maar ook dat je zwanger was en er geen kindje bij komt straks. een zwangerschap is met jouw bloed natuurlijk wel heel zwaar. heel veel sterkte met alle emoties, gedachten en afwegingen. fijn dat je man zo lief voor je is. het zal voor hem ook moeilijk zijn.
    ik heb je stukje over een kleed aan mijn vriend laten lezen. dikke knuffel!

rebbbel, wat een scheetje! echt een mooi meissie! schattige foto's. en super dat ze uit de couveuse is!

11. MY Angel

Dank je wel meis,ik heb over 2 weken een gesprek met mijn Gyn, en zal dan een zeer uitgebreid gesprek met haar aangaan, en zie wel wat er op mijn pad komt!
    Probeer je vent over te halen, en anders wil ik wel online helpen met zoeken naar een vloerkleed voor jullie;)

Geef je nog steeds BV?? Zo ja super hoor!

12. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @My wat erg allemaal. Sorry dat ik nu pas reageer. Maar heb het echt heel erg druk de laatste tijd.
    Heel veel sterkte. Ik hoop voor jullie dat het gesprek met de Gyn je meer duidelijkheid kan geven.
    Dikke knuffel van mij.

@Rebbel, wat goed dat Luna uit de couveuse is. En wat is ze een schatje zeg. Jij zal een super gelukkig mens zijn!

@Communicatie, merk ook wel dat het minder wordt. Maar ja iedereen heeft het druk. Reageer de laatste tijd ook niet meer zo goed, komt gewoon omdat ik het echt te druk heb.
    Wat ik wel jammer vind is dat er op mij bijvoorbeeld bijna niet gereageerd wordt. Ach ja, het is niet anders.

@Shanai, wij gaan Janna wel wakker maken, kan ze kijken naar het vuurwerk. Daarna kan ze weer lekker naar bed. Haha. Als ze echt niet wilt en door wilt slapen, dan mag dat ook natuurlijk ook haha.

@Kimm, wat een nare situatie allemaal. Heel veel sterkte. Dikke knuffel van mij.

Verder weet ik het even niet meer. Sorry.

Hier vandaag slecht nieuws gekregen, de vriend van mijn schoonmoeder heeft een hersenbloeding gehad. Ligt nu in het ziekenhuis op de ic. Hij woont in Duitsland en mijn schoonmoeder is gelukkig bij hem en zij heeft hem gevonden. Gelukkig maar want anders had hij misschien wel langer gelegen.
    Een jaar of 7 geleden heeft hij al een keer een bloeding gehad, maar dan aan de andere kant.
    Nu kan hij niet meer praten, horen is minder en rechts helemaal verlamt.
    Vind het zo erg, ook voor mijn schoonmoeder die zit daar nu in Duitsland, alleen.

Fijne avond allemaal.
    En een super uiteinde en goed begin.

13. MY Angel

#57313 MY Angel, 31 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2009
    @Happy: geef niet hoor meid, ik zei ook met uizonderingen daar gelaten, en wat je idd zegt,dan heb ik maar pech het zij zo!
    Erg hoor voor je schoonmoeder, uitgerekend op deze dag!Klinkt niet zo best als ik het zo lees,je weet natuuurlijk niet wat er nog meer is beschadigd! bah Heel veel sterkte voor haar en voor jullie allen natuurlijk! Hoe is het verder met Janna??

@Rebbel: super dat Luna uit de couveuse is! Hopelijk snel naar huis!! Hoe vroeg is ze nou geboren???

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Nee klinkt inderdaad niet goed. Ben ook bang dat het niet meer goed komt. (weet er toch wel een beetje wat van)

Met Janna gaat het super goed. Vind het steeds leuker worden ook. Ze doet steeds meer. Alleen praten wilt ze nog niet echt. Maar krijgt wel wat ze wilt. Ze wijst het aan of loopt er naar toe enz.

En hoe gaat het met jouw jongens?

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lieve meiden en mannen, namens Alfamale, Tymen, Silke en mij wensen wij jullie het allerbeste voor 2010! Wij hopen echt dat we volgend jaar nog steeds zo fijn met elkaar kunnen kletsen, zowel hier als live bij meetings! Voor jullie allemaal wensen wij heel erg veel geluk, dat al jullie dromen mogen uitkomen en dat jullie omringd mogen zijn met diegenen waarvan jullie houden! Laat het een jaar zijn zonder verdriet, maar vervuld met vele mooie momenten! Fijn dat we van al het moois in jullie leven altijd deel uit hebben mogen maken en ik hoop dat we ook volgend jaar weer deel van jullie leven mogen uitmaken! Een dikke knuffel voor jullie allemaal!

16. MY Angel

Mooi geschreven Settekke;)
    Voor jullie ook!

17. MY Angel

Happy: Met de jongens gaat het prima,Ayoub zegt ook nog niet veel wijst idd ook naar dingen of geeft je een handje en loopt er naar toe, grappig zeg dat Janna dat ook doet:)

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Lieve meiden en mannen.

ik wil jullie allemaal een super 2010 wensen
    met daar in heel veel geluk liefde warmte
    en voor somige een vruchtbaar jaar.
    heeeeel dikke knuffff

Steve Sabrina Silver

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel wat een super oud en nieuw voor jullie op deze manier.

Sorry ik heb niet bij gelezen maar zag dit dik gedruk
    en wat van mya maar ga morgen alles lezen Beloof ik

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @kimm meis dikke knuff

@mya snap wel dat het heel heftig is. zekker zoals ik het me bij jou zo voor stel. jij geeft volgens mijn zo veeel om en zo veel liefde aan je kinderen dikke knuf

@lauwie ik zou een kleed ook leuker vinden

@set mooi gezegd

@juud en hoe is het nu slaap je moppje. (of hoe heeft ze geslapen.)

Wij hebben een gezellig avond gehad. met een spelletje en een borrel. heb geprobeerd smsjes te sturen maar het wil maar niet lukken sorry als het bij somige van jullie erg laat nog aan komt.

Deel Deze Pagina