Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Set meid wat heb jij toch voorbeeldige kiddies!!!

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Een heel gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar gewenst allemaal! En vruchtbaarheid voor hen die dat wensen!

Rebbel, heerlijk dat Luna uit de couveuse mag! En wat een prachtig meisje!

Happy, wat een rotnieuws over de vriend van je schoonmoeder. Hoe is jouw vriend/man eronder?

MyAngel, ik heb zelf geen spiraaltje en ik onthoud daardoor ook minder goed wie dat wel heeft,sorry. Maar een spiraaltje voorkomt toch geen bbz? Het voorkomt een innesteling (in de baarmoeder), maar niet een eisprong of bevruchting, dacht ik. En bij een bbz komt het nu juist niet tot een innesteling en kan de spiraal zijn werk niet doen. Zo dacht ik het tenminste. Hoe gaat het nu met je buik? Is het een grote wond?

-----------------------------------------------------------------

Hier wel een goede jaarwisseling gehad. Ise is op de normale tijd naar bed gegaan en heeft tot 00.15 uur geslapen. Toen even naar het vuurwerk gekeken. Prachtig vond ze dat: naar alles wijzen en 'kijk!' zeggen (zo schattig, met een speen in haar mond). En toen is ze weer gaan slapen. Keurig gedaan dus!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vind het vervelend dat je je er verdrietig door voelt maar ik snap het probleem geloof ik niet helemaal :(
    Iedereen zit onwijs met je mee te leven en gelukkig hield je ons op de hoogte via sms want het was nogal wat wat je meemaakte en nou is er niet goed genoeg gereageerd?

@ all Ik geloof dat Lauwie het al eerder zei: dat we er mee zouden stoppen om excuses te maken als je niet op iedereen kan reageren en als je geen reacties krijgt dat je het gewoon nogmaals moet plaatsen.

Ik ben allang blij dat ik mee kan blijven lezen en ik zal altijd zo reageren als ik altijd heb gedaan. En ik vind het nog steeds waanzinnig leuk om over alle belevenissen te lezen van iedereen.

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ben net de hak van mijn laars kwijt geraakt in de sneeuw!!!!!
    Argggggggggggg heb ik weer.

Net op de terugweg goed gekeken maar heb hem nog niet teruggevonden.
    Wij zijn net even bij mijn schoonouders geweest.

De meiden zijn eindelijk eens SAMEN met de barbiepoppen aan het spelen!!!!!!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw/vuurwerk op de grond?

ik zit te wachten op de uitzending van Guido Weijers (hihi ben dr gisteren mee in slapa gevallen haha)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, dank je wel!

Rebbel, wat heb je een prachtmeid, kreeg de tranen van... ik durf niet de foto's van Jeslyn toen ze baby was te kijken..... Geniet het maar van!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hier gelukkig geen sneeuw meer.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    hier ook niet maar wel overgebleven sneeuw diehelemaal bevroren en is en glad!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, gisteren had ik ff met mammamartine over jou gesproken dat ik zo knap vind van jullie, snel relatie en snel kind en samenwonen en dat jullie zo happy zijn, heerlijk!!!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    MY: kan me voorstelle meid, maar dan is het misschien handiger om een directe vraag op het forum te zetten ipv tussen al het gelal van ons door, want vaak scrollen we een beetje en de ene dag reageren we uitgebreid en de andere keer maar half half en dan gaat het wel is 'onbedoeld' mis. weet het is vreselijk wat je meemaakt en dat is moeilijk te bevatten, maar we leven allemaal helemaal met je mee ondanks dat het qua reageren wel eens misgaat. het spijt me. knuffel voor 2010 en komt goed met je hoor meis echt waar. ook voor mij in 2009 een kutgeval en ook ik moet daar doorheen

@denice: ik heb ook liggen meuren net haha, maar nee geen friete voor mij maar ik zou ze wel opvreten als ze gehaald zouden zijn hoor haha

@miranda: dat loopt niet lekker haha

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, kerstboom en aanverwanten = weg! :) Heerlijk weer!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ My, ook ik ben me van geen kwaad bewust, ik heb volgens mij goed gereageerd met je BBZ, en veel met je meegeleefd. Over spiraal kan ik niks zinnigs zeggen, aangezien ik daar geen ervaring mee heb. Ik snap best dat je het moeilijk hebt maar zoals de anderen al zeggen, zet je vraag nog een keer neer, desnoods in een kleurtje.

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

waarom niet meis?

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Och nee toch, en ik heb hem nog wel zo toegesproken... Was Lukas bang? Of mist hij de speen?

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Whahahaha, zwangere muts!:D

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Setteke: hier ook vanmorgen de kerstspullen weer op zolder gezet.
    Heerlijk om mijn normale kamer weer terug te hebben.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    my angel ik ben wel heel benieuwd wat de dokter voor verklaring gegeven heeft dat dit gebeuren kon.
    en wat doe je nu? ga je nu een ander anticonceptie kiezen??

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Heb ik nou zo'n hoge eigendunk dat ik denk dat mijn verklaring van een bbz ondanks een spiraaltje gewoon klopt...:(:)

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    maar hoe heette dat meisje nou die ook zwanger was geworden met spiraal? bij haar hebben ze toen het spiraal weg kunnen halen en is alles goed gegaan

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Deel Deze Pagina