*reclame van frans bauer met de oliebol in zijn mond: Ticho zegt: Mama hij praat met een volle mond!!!! EN DAT MAG NIET!!!!!* Komt die stomme reclame er om de zoveel minuten op tv... MAMA HIJ PRAAT NOG STEEDS MET EEN VOLLE MOND!!!!
Tessek, daar duim ik ook mee, dat gun ik je van harte!!!! Mijn wens dat ik lekker in me vel zit! Komt goed!
Wil iedereen een geweldig en gezond 2010 wensen! Hoop dat we met iedereen gezellig verder kletsen in dit nieuwe jaar. Ook hopen voor de mamas die graag zwanger willen worden dit een vruchtbaar jaar gaat worden! En dat er dit jaar gezonde babys ter wereld mogen komen!
sjudith, giulia is goed bezig! gaat het de laatste tijd beter qua eten? schatje, mooie buik! vogeltje, ik hoop voor jullie ook op een super 2010! dat mag ook wel na zo´n rot 2009 lique, wat heb je goed nagedacht over je goede voornemens en wensen! ik hoop dat ik in 2010 kan blijven op mijn werk en dat het zo leuk blijft als ik het nu vind, dat mijn vriend zijn nieuwe baan helemaal leuk vindt, dat ik de motivatie vind om 10 kilo af te vallen, dat iedereen in mijn omgeving gezond blijft, dat de zoon van mijn collega geneest, dat mijn vriendin die graag zwanger wil worden snel zwanger wordt en dat we met zijn drietjes een heel gezellig jaar hebben vol leuke dingen! linka, fijn dat je niet uitsluit dat het nog goed komt tussen jou en jeroen. eerder kreeg ik het idee dat je besloten had bij hem weg te gaan. ik hoop echt dat jullie er samen uit komen. van de foto´s, bedoel je dan de bevalling of de problemen met jeroen? kimm, fijn dat je voor jezelf de rust gevonden hebt om te zien hoe de situatie loopt. ook voor jullie hoop ik dat jullie er samen uitkomen. sterkte meis! hmmm heb ik wat gemist? foto van anissa? kat van puck terug? toetie, otje heeft er erg last van. al sinds dinsdag is ze er huilerig van. hele dag met haar vingers in haar mond en niets kunnen hebben. hoop dat die akelige hoektanden snel door zijn! otje houdt ook van olijven. volgens mij houden veel kinderen er van. volgend jaar voordat bartje naar bed gaat een fonteintje en een sterretje afsteken?
@linka ja slim ventje... hij zegt mama ik mag ook niet praten met volle mond wat een domme meneer hahahha
Even een snelle reactie hier. Ik lees net dat Otje zo huilerig is. nOu daar kan ik er nog 1 van. Pfff wat is Danique vervelend zeg de laatste dagen. Huilerig, hangerig en vooral ook alles doen wat niet mag. Ze heeft wel 2 hoektanden er zo goed als door. Las verschillende keren de vraag hoe het met poepen gaat van Danique. Vanmorgen een klein poepje in haar broek. Dat was niet hard meer, maar was echt maar weinig. Had dus gehoopt dat er nog meer kwam vandaag, maar helaas. Gisteren ook gepoept, maar toen was het nog hard. Vind het lastig hoor of ik nu nog meer moet doen of het even aan moet kijken. En verder; ik schaam me diep, maar weet al niets meer van wat ik verder heb gelezen. Ben ook eigenlijk erg erg moe. Duik zo dus lekker mijn bedje in. Morgen alles hier thuis klaar maken, zondag verjaardag van Raymond. De kerstboom hebben we in elk geval net de deur al uitgegooid. Heerlijk! Welterusten!!!
Wouden morgen gaan shoppen in groningen met zn beidjes maar het gaat waarschijnlijk heel veel sneeuwen....dus wordt een dagje thuis zitten blegh...Ik blijf duimen dat we toch ff wegkunnen! Anders kom ik gezellig kletsen met jullie! Manlief wil graag quality time met mij dus reageren op iedereen doe ik later! Fijne avond iedereen!
Goeimorgen iedereen @alieke hoop dat danique snel weer fijn gaat poepen dit is ik zo sneu @lauwie als jij denkt dat otje erg. Veel last van gaar tandjes hebt mag je best een zet pil geven is voor de verlichting van de pijn. Net als bij als aspirine @lique mooi voornemes @teske meis dat hoop ik ook @linka hoop zo voor jou dat je een goed jaar te gemoetgaat wel heftig dat hè niet Naar de foto's kan likken is niet goed hoor meis goed dat je in terapie gaat @toetie dat gevoel had ik ook had best met haar er naar willen kijken. Wil volgend jaar vroeger al wat vuurwerk voor haar doen. Puck wat fijn dat de kat weer terug is @juud hmmm lekker pitza @kimm jeetje meis klink allemaal wel heftig bij jou. Hoop dat het allemaal goed kom op welke manier ook samennof vrede met alleen en de Kids dikke knuf @mya. Hoest met hè. Ben je oud en nieuw door gekomen @rebbel en hoest met Luna nu buiten de covuise
goedemorgen, @ Kimm, ik ben blij dat je jezelf zo goed opgepakt hebt, wat een ongelovelijke kracht heb jij in je zitten zeg, echt bewonderenswaardig. Ik hoop ook dat je niet vastzit op 1 of andere manier aan dat andere huis? @ Alieke, jou lieffie ook al jarig deze week? van harte gefeliciteerd. Wel balen dat dat popen van danique niet zo lekker gaat. @ Lauwie, ik vind het erg leuk dat je de laatste weken zo aktief meeschrijft. Ik vind het leuk om dingen van je te lezen! @ toetie, wel fijn dat Bart zo goed heeft doorgeslapen maar ik kan me heel goed voorstellen dat het je bijzonder lijkt om samen met je kleine man door het raam naar al dat vuurwerk te kijken, hier lagen ze ook in diepe slaap Wij hebben een paardentrailer voor de deur staan die we eigenlijk als oud papierbak gebruiken nu hebben de buren alles eruit gehaald en er een mooi vuur van gemaakt. Andy en ik waren er blij van want dat scheeld een hoop opruimwerk, hij is echt tot op het laatste velletje papier leeg gehaald Mijn bijrijdster is gisteren van mijn o zo brave pony gevallen, geen idee hoe dat nou kan want ik vind hem zo lief, dus ik ga vandaag maar rijden om te kijken wat er is. Ik had al een tijdje niet meer gedoucht met Roos (doeschjuh volgens roos) omdat ze dat niet zo leuk vond dus gisteren maar weer eens een keertje geprobeerd en ze vond het echt superleuk, wel makkelijk want nu kan ik wat vaker even snel douchen met haar. Met Suze haar billetjes gaat het iets beter, ze begint nu eindelijk een paar keer per dag de flessen van 150 cc op te drinken
Goedemorgen! Giulia werd 8.30 uur wakker Wat een reageeracties weer zeg, ik kan dat niet zo goed @ Petra, jij was toch in Winterberg geweest of vergis ik me?
Goedemorgen allemaal lekker geslapen hier allemaal tot kwart over 8. emy die zit nu met der lepel te wachten op de pap die ze krijgt van kenny. hihi die kan niet wilder gewoon, hyper actief ! je zou denken er moet toch na gisterochtend, gistermiddag, gisteravond en vannacht sneeuw dat er toch sneeuw moet leggen. nou t leg hier dus alleen een halve cm op de auto's en echt zo heel mini beetje nog minder als een halve cm op de grond. het vriest hier wel keihard de ijspegels hangen aan de vensterbanken van het raam buiten. dus koud is het wel heel erg. ik drink iedere ochtend koffie maar het begint me iedere dag minder te smaken. :S owh trouwens lag vanmorgen op me rug op bed. en ik zag dat kleine frummel van links naar rechts me buik uit rekte. je zit nu zeg maar vanaf me navel dat het zo in een driehoek loopt. EINDELIJK EEN BUIK!!...
@petra wat ik nu ga zeggen is werkelijk ongelovelijk hoor! Zijn ouders hadden het met hem erover dat ze misschien willen helpen als ik afstand doe van het huis. Ik heb ook getekend dus is het huis 50% van mij! Dus ze willen dat ik een handtekening zet zodat ik alle rechten op het huis opzeg. En ik ga niet tekenen of hij nu dat huis kan krijgen of niet. Ik teken niet! We wouden (ik wil) dit huis samen hebben. Zodat we er met z'n 4en konden gaan wonen! Dat was (is voor mij) nog steeds de droom. Dus als ik er niet bij in kan dan krijg hij dat huis ook niet! Dan moeten ze er maar mee leven dat ik niet teken. Ben het een beetje zat. En als het huis nu word afgezegd en alles word geannulleerd dan kunnen wij een flinke rekening krijgen van ongeveer tussen de 20.000 en 30.000. Daar zie ik wel tegenop maar goed zijn ouders hebben dat in handen of ze dat willen of niet! Ik voel me op zich ook wel sterk. Maar ook erg onzeker leeg en alleen. Ben ook erg moe en mis hem ook echt heel erg. Word met de dag voor mij gevoel sterker en gekker omdat hij er niet is. Hij is echt mijn wederhelft die van de een op andere dag uit me leven is gestapt. En daar kan ik niet aan wennen enzo. De tijd zal het uitwijzen. En tot die tijd moet hij maar de stap durven te nemen en hierheen te komen al is het maar om de kinderen te zien ofzo. @lauwie vechten moet van 2 kanten komen. En op dit moment is hij erg laf. Als hij het fatsoen heeft om naar de kinderen om te kijken dan komt hij wel (spontaan of niet) hierheen om lekker met de kinderen een dag te spelen en dan met mij te praten. Maar zelfs daar is hij te laf voor omdat hij niet met mij geconfronteerd wil worden! Dat zegt dacht ik toch genoeg? @sabrina Het is ook best wel heftig. Ben er ook best wel moe door. Maar ik zal sterk moeten zijn in ieder geval voor de kinderen.
Ik ga morgen naar Winterberg, moet eigenlijk nog een beetje zin maken omdat we volgende maand ook een week op wintersport gaan en de meisjes dus weer uit logeren moeten (tis een luxeprobleem, ik weet het) Shitterdeshit, Roos kan de deur openmaken, echt niet handig ze schuift haar stoel ervoor, gaat erop staan en trekt zo de deur open
Ik heb trouwens ene nieuw bed besteld. Hopelijk dat ik snel beter slaap en dan ga ik me slaapkamer ook gelijk aanpakken. Andere gordijnen (ja ik haal me wat op de hals want moet het zelf naaien haha) en dan nieuw bed kasten worden verplaatst etc... dus ja... 2010 het jaar van een nieuwe start