@Binna dat meen je niet, ik woon net boven alkmaar en alles is al sinds vannacht weer helemaal wit en nu sneeuwt het ook weer pittig!
Bij ons sneeuwt het nu ook. Ik hoop dat het blijft liggen! @noura, hoe oud wordt Maysa? @bina, gefeliciteerd. Bah heb keelpijn! Wat eten jullie trouwens? Wij broodjes,soep en salade. Jummie
@ lique kort gezegt we hebben de laatste tijd veel woorden gehad vanwege het huishouden en dat hij zijn werk op nummer 1 heeft gezet. en dan wat achterstallige rekeningen en dat trekt hij niet meer zegt hij en daarom is hij weggegaan. En afstand doen van het huis doe ik niet. Dan maar samen de schulden. We wouden (ik wil) hier voor gaan en dit was (is) onze droom. Of samen het huis of samen de schulden. En mijn trots is op dit moment de kinderen en het feit dat ik echt wil vechten voor wat we hebben/hadden. Dat laat ik niet zomaar weggooien door deze (st)domme actie van hem. @setteke als hij mans genoeg is en hij komt vrijdag bij maatschappelijk werk dan ga ik hem voor de keuze stellen. Je gezin of je moeder in dit geval. Dus kies maar. Als je daar blijft wonen dan kan je fluiten naar het leven wat ik ga krijgen met de kinderen. Want een vader die zich gedraagd zoals jij je nu gedraagd verdienen de kinderen niet. Hij heeft nog geen moeite gedaan om zijn eigen dochter (ticho is bio gezien niet van hem) hier op te zoeken. Ivy heeft hem al meer dan 4 weken niet gezien! Totaal geen contact. Nou zo'n vader verdienen de kinderen niet! En ik hou zo zielsveel van die kerel dat hij in weze alle kan maken (behalve vreemdgaan) omdat ik echt te veel accepteer van hem! Ik weet dat ik het moet laten rusten en dat ik het maar moet accepteren zoals het is. Maar ik wil hem niet laten gaan niet op deze manier. Maar ik snap je reactie wel hoor. Dat zou ik ook naar ieder hebben gegeven die in mijn positie zou zitten Maar liefde maakt blind... @sabrina Als hij geen schulden betaald word het ook verhaald op de mensen die bij hem in huis wonen. In dit geval zijn ouders! En die hebben het al niet zo op de schulden die hij heeft... Ik denk eerlijk gezegd dat zijn moeder elke dag zo hard om hem inpraat en dat zijn zusje en broer zo hard op hem inpraten dat hij gewoon niet wilt komen omdat hij het nut er niet van in ziet. Want zo zie ik het namelijk wel gebeuren. Want als ik met hem aan de telefoon zit en ik praat over koetjes en kalfjes dan praat hij tegen me alsof ik zijn grootste liefde ben! Dus er zit nog wel iets bij hem alleen stopt hij het weg. En ik ben zo hard bezig om dat kleine beetje gevoel wat er nog zit naar boven te halen. Maar heb het nu rust gegeven. Hij moet de keuzes zelf maken en daar kan ik hem niet mee helpen. Jammer maar helaas. Op dit moment dit ik echt in dubio wel een lever zonder hem, geen leven zonder hem, wel leven zonder hem, geen leven zonder hem. Keuze is echt moeilijk en ik geef het zelf een laatste kans door naar maatschappelijk te gaan. maar makkelijk is het zeer zeker niet. En als hij er voor wilt gaan zoals hij het zegt dan mag hij het nu maar laten zien. Dan zich te gedragen zoals de ego l*l zoals hij zich nu gedraagd. @ dwaze vader Hallo heb jou niet vaak hier eerder gezien hihi. Ik ga ervanuit dat het allemaal goed komt. ik wil het niet alleen doen zeg maar. Wil het wel samen met hem doen hoe moeilijk dat nu ook is. En ik ben wel heel sterk om te zeggen. Ik ga het redden! want als ik zeg nou ik weet het niet o.i.d. dan red ik het ook niet. Ik ga er gewoon voor en het zal me lukken @sjudith Meneer heeft besloten van de een op andere dag dat hij weer bij zijn ouders wilt gaan wonen. Laatste tijd veel ruzies gehad over taakverdeling en zijn werk. Wat achterstallige rekening. En het is hem te veel geworden en is "gevlucht" naar zijn ouders. Keuze heeft hij zelf gemaakt van de een op andere dag! We moeten zekers die 10% betalen, 5,95 % makelaarscourtage, x % voor de financieelpiepo die hij heeft, kosten voor het uitschrijven uit het "grunnbuch" (duitsland he), bepaalde notariskosten. Al met al gewoon erg veel. Het huis is niet zo heel erg duur maar beetje zonde om dan dat bedrag voor het bovenstaande te betalen als je dat ook in het huis kan stoppen toch? @ Sneeuw.... uhm... alleen wat er gisteren/eergisteren is gevallen verder geen vlokje gezien vandaag!!!
@ Kimm, nou ben erg benieuwd of hij bij maatschappelijk werk komt en wat hij kiest! Ik hoop het beste voor jou iig! @ Juud, wij eten lasagne!
juud.. kenny zijn neef die stond voor de deur ( on aangekondigt) ik zat op de bank met chocomelk en in me joggingbroek shirt en zonder bh. en kenny die laat hem gewoon binnen !!!!! dat vind ik dus echt niet kunnen !!! en vervolgens lopen kenny en zijn neef dus door heel het huis heen weet ik veel doen. om vervolgens naar boven te gaan op zolder waar dus mijn ondergoed en strings en alles hing !!! DAT HOEFT ZIJN NEEF TOCH NIET TE ZIEN !!! en kom op om alleen dat stomme konijn zijn kooi op te halen voor schoon te maken beneden !!! DAT KAN KENNY DUS ECHT WEL ALLEEN!!!
juud wij hebben hier net geparneerde kipfilet, gebakke aardappels appelmoes en verse boontjes op. was erg lekker.
owh trouwens laat ik net vallen tege kenny van ik heb trek in zelfgemaakte kwarktaart van dr oetker... gaat die gek nu net naar de winkel om het te halen en zegt tie ook nog ik ga hem voor je maken... hoe bedoel je hij wil iets goed maken.
hmmm denice, jaaa niet zo slim haha hier helemaal geen sneeuw maysa word 13 zo ik ga nu werken!! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
juud jup dat wel voor zover het erin ging.... vind gebakke aardappeltjes niet zo lekker.. maar de rest was wel lekker en dan straks kwartaart als toetje.
HAAAAAAAAAAAAAi Andy is op zn achterhoofd gevallen, niet figuurlijk maar echt letterlijk en hij zit nou met een hele dikke bult en hele dikke kopppijn op de bank @ Denice, daar zou ik me (gelukkig) echt niet druk om kunnen maken. Iedereen komt hier via de achterdeur en loopt in en uit en dat vind ik hartstikke fijn. @ Sjuud, ga je op zoek naar een andere jurk/broek/iets? maar je hebt zo'n prachtige jurk.....kun je niet een mooi jasje erbij zoeken of iets? @ Setteke, ben je de sneeuw niet helemaal spuugzat? @ dwaze vader, volgens mij ben jij echt een gezinsman, vind het leuk om te lezen dat je zo geniet van je kinderen @ Noura, van harte meid, ik vond 13 en 14 echt supermooie leeftijden @ Kimm, pfffffffffff ik heb zo met je te doen, jij hebt altijd veel energie en nu zit je in onzekerheid, eigenlijk verdiend die paardenl*l je niet eens. Je zorgt nu al een meer dan een maand helemaal alleen voor je kindertjes. Als hij het niet doet, dan doe ik het: ik ben trots op je! Het paard (twijfel nog steeds of zijn naam Da Vinci blijft of dat ik het verander naar Finnley of iets, ideeen zijn meer dan welkom) was heel erg braaf, ik heb toch weer zo lekker gereden en ben blij dat ik hem gekocht heb. Ik had een diadeem voor Roos gekocht en had gezegd: ooo wat ben je mooi en nu loopt ze de hele tijd Mooooooi over zichzelf te zeggen hihi
Zo toch naar ballorig geweest, was best druk in de middag Petra: oh heb je hem toch gekocht Da Vinci klinkt wel leuk, maar Finnly ook klinkt ook hetzelfde dus daar zal die wel op reageren