Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Kimm, maar door steeds nee te zeggen ook al ga je er niet wonen krijg je dus meer schulden. Is het niet zo als je je handen er vanaf trekt je geen schulden hebt? En anders aanzienlijk minder?

@ Petra, arme Andy :p
    En ik weet dat mijn jurk wel mooi is...maar ineens heb ik de zenuwen :(
    En een andere naam voor je paard? Vidar? Aegir?
    :p ben niet zo goed in paardennamen hahaha

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Petra, gewoon Vince vind ik ook wel mooi voor een paard.

@Noura, alvast gefeliciteerd met Maysa.

En iemands man was jarig maar weet niet meer van wie: ook gefeliciteerd.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @petra, ik moest even van Chieffie zeggen dat hij Brego een leuke paardennaam vindt

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    miranda: gefeliciteerd met gerard!

Noura: Alvast gefeliciteerd met Maysa

petra: arme andy zeg! HOe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Tja andere naam voor je paardje....nouvel? Vind het altijd zo moeilijk om er namen voor te bedenken.

denice: meid maak je niet te druk! Hier is het ook altijd zoete inval en tja ben er gewoon aan gewend altijd mee eten.

juud: en wat doe je nu met je jurk? ik zou gaan kijken naar iets voor er op.

Zo wij zijn vandaag aan het winkelen geweest met zn tweetjes...wouden eerst naar groningen maar t werd zo slecht weer dat we maar naar assen zijn gegaan. Pff terugweg was een hel...maar goed hebben het overleefd! Ligt hier echt dik 20 cm sneeuw....Morgen lekker naar buiten met malou lekker spelen in de sneeuw!

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha, voorbeeldig ;) Maar inderdaad, deze avond deed ze goed haar best :) Jammer dat jij niet met Bart naar het vuurwerk hebt kunnen kijken. Volgend jaar beter!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, dankjewel! denk dat ik na mijn vakantie wel weer minder ga reageren. (al vind ik dat lastig). ik moet echt vroeger naar bed.
    wat vervelend voor andy! wat was er gebeurd? kwam het door de sneeuw?

noura, alvast gefeliciteerd met je dochter! wat maak je voor taart?

miranda, de meiden lekker in de sneeuw gespeeld?
    ik ga morgen ook naar het noorden.

jenny, iedereen een uitje lekker warm binnen.

zag dat denice gezellig bezoek gehad had

kimm, vertrouw je erop dat de adviezen van zijn financieel adviseur ook voor jou goed zijn?

juud, wat zoek je dan voor iets voor de bruiloft?

shanai, waar ben je?

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Denice, haha jeetje meid waar je je toch druk om kan maken!
    Het kan mij dus echt niet interesseren of er iemand in huis komt als ik in mijn joggingbroek + shirt en excl. BH op de bank hang. Ook mijn ondergoed aan de waslijn mag best gezien worden ;)

@ Noura, alvast gefeliciteerd! 13 jaar...leuke leeftijd hoor!

@ Petra, ooh wat vervelend dat Andy is gevallen.. hoe gaat het nu met hem? Wel uitkijken dat ie geen hersenschudding heeft hoor.
    Ben je er nog achter gekomen wat er gebeurd is waardoor je bijrijder is gevallen? Ik voelde me altijd erg schuldig als de bijrijder viel..ookal kan je er natuurlijk niets aan doen.

@ Juud, waarom zoek je niet een leuk colbertje/vestje/bolero oid voor over je jurk? Die jurk is toch helemaal jou en hoort op de trouwdag vind ik!
    Hoe gaat jullie dag er trouwens globaal uit zien??

@ Jenny en je vermaakt bij balorig?

@ Marieke, wat is de buit?!?!

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij hebben vanmorgen eerst lekker met zijn 3tjes ontbeten en zijn toen naar de stad gegaan. Eigenlijk niet echt iets leuks geshopt want ik was vorige week al grandioos los gegaan en de kasten hangen voller dan vol :D
    Maar wel gezellig met zijn 3tjes geslenterd en warme chocolademelk met slagroom en een kaneelstengel gehad.
    We hebben een frituurpan gekocht en vanavond dus lekker vlaamse frieten, frikadel en appelmoes gegeten. (wat nou niet meer snacken in het nieuwe jaar? ;) )
    Tess is gelukkig , op wat kortademigheid na, weer helemaal de oude Tess en dat is puur genieten!

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    de buit is een shirtje voor de baby, blouse en trui voor mark en nog handschoentjes voor malou. Dus niet veel...hebben wel lekkere zelfgemaakte bonbons meegenomen jammie!
    Voor mezelf koop ik niks weer tot na de bevalling dan natuurlijk....

juud: of iets van roze bont? Tenminste die doodskoppen op je jurk waren toch roze? Of een zwarte?

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    carmen: wat superfijn zeg dat het zo goed met tess gaat!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Miep ben het even kwijt maar jullie weten het geslacht toch?

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ja een jongen!

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heb trouwens dacht ik maar 1 antwoord gekregen op de vraag of er meer kindjes zijn die met 3 woordjes een zinnetje maken.
    Dus nog een keer de vraag:

Zijn er meer kindjes die al 3 woords zinnetjes maken? en wat zeggen ze dan zoal?

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik dacht al dat ik het wist maar wist het niet meer zeker :D
    Leuk leuk dus dat word een compleet nieuwe garderobe shoppen?!

Zou je bij een meisje trouwens de kleding van Malou weer gebruiken?

15. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Setteke: dus die buurman heeft een "hobby"klassieker (die legerjeep) en een "gebruiks"klassieker (die W123)? Ben ik toch een beetje jaloers.... alhoewel. Bij ons staat dus de hobbyklassieker in de garage te wachten op een nieuwe koppakking (en tijd om die te monteren), en een gebruiksklassieker onder het afdak in de achtertuin (een motor van 1982).

@petrabr: dat gezinsman zijn is er langzaam aan bij in geslopen. In eerste instantie leek het meer een noodzakelijk kwaad om Joyce mee te ontlasten, maar langzaam aan begon ik er echt de lol van in te zien. Het klinkt cliché, maar je maakt het maar één keer mee (in ons geval maal drie, maar toch) en dan kun je er maar beter van genieten, en dat doe ik inmiddels volop. Af en toe kun je ze wel eens achter het behang plakken (zoals Jorja toen straks), maar daar krijg je zoveel moois voor terug.

@noura: gefeliciteerd met Maysa.

@tesske: Lianna kan al iets zeggen in de trant van "gaan naar huis".

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ehh dit was maar een gedeelte...

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier niet, Roos maakt ook geen 2 woords zinnetjes. ze klets wel veel maar doet voornamelijk de dierengeluiden na.

Hier ligt een ienimini laagje sneeuw en Andy liep dus over een bevroren stukje plas wat hij niet had gezien. Hij is niet misselijk en niet buiten westen geweest, maar ik hou hem wel even in de gaten.

@ Miepie, ik wist helemaal niet dat jij het wist :D wat onwijs leuk een jongen!

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    tess: malou zegt nog een keer wel maar voor de rest nog niet zoveel achter elkaar.

Als het een meisje was zou ik gedeeltelijk dezelfde kleding weer aan doen. Maar weet zeker dat ik ook heel veel nieuw zou shoppen!:D
    Heb nu al wat kleding van malou weggegeven aan een vriendin van mij die haar dochter is van 11 aug 2009.

En idd heel veel shoppen hihi. Vind spullen van z8 geweldig....of imps en elfs....noppies heeft ook super spul! Vind wel dat ik voor een jongetje beter kan slagen bij hm/bertus ten hoor dus ga ook daar zeker wel shoppen! (vind wel dat het vaak van dat `hard`spul is zoals spijkerbroekje in maatje 56. Zou dat niet zo gauw doen. Gewoon lekker van dat soepel spul aan!)

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dwaze vader, wanneer is Lianna daar mee begonnen? Want ze is dik een jaar ouder dan Tess zie ik.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb van Tess ook alle kleding weggegeven.
    Behalve haar kleertjes in maat 44 en andere dingetjes die haar onwijs leuk stonden. Die bewaar ik voor de pop of gewoon om te bewaren omdat ik er een soort van emotionele binding mee heb.
    Mocht Tess ooit een zusje krijgen zal ik dat meisje geen kleertjes van Tess aan doen.

Deel Deze Pagina