Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka,

En niets anders doet er iets toe

Mezelf nog nooit zo geopend
    Het leven is van ons, we leven het op onze manier
    Al deze woorden zeg ik gewoon niet

Ik zoek vertrouwen en dat vind ik in jou
    Elke dag is voor ons iets nieuws
    Sta open voor een nieuwe blik

Nooit iets gegeven om wat ze doen
    Nooit iets gegeven om wat ze weten
    Maar ik weet

Zo dicht bij, maakt niet uit hoe ver weg
    Zou niet verder van het hart weg kunnen zijn
    Voor altijd vertrouwend op wie we zijn

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo dicht bij maakt niet uit hoe ver
    kan niet meer als van uit het hart ( twijfel over deze zin)
    voor altijd vertrouwen we me kaar
    en niks ander maakt nog uit

Nooit opende ik me zelf op deze manier
    leven is onze we leven op onze manier
    al deze worden ik zeg ze niet alleen
    en niks anders maakt nog uit

dus ik zoek en vindt jou
    ieder dag is voor ons nieuw
    open je gedachten voor een ander zicht
    en niks anders maakt nog uit

tis dit liedje YouTube - Metallica - Nothing Else Matters (S&M)

(Super mooi liedjes trouwens)

O juud had het zelf al gedaan :)

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, wat een schatje is je neefje! en wat liggen julie lief samen te slapen!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, mooiiiiiii! Dank je wel voor vertalen en Binna ook meis!

5. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kwam her en der wat vragen tegen over de bakfiets, en ik probeer ze te beantwoorden (dank voor de complimentjes trouwens).
    De kindjes zitten inderdaad vast, alle drie, maar Lianna zit op een bankje (tevens bakje voor allerhande spulletjes, moet nog een slot op), Yosyp zit ervoor (zitten op een bankje lukt niet, gordel is wel lang genoeg), gordels zitten vast aan het deksel van het koffertje, tevens bankje.
    Er zit geen maxi-cosi in de bakfiets, wel een soort van tempex schaaltje met een vacht eromheen waar Jorja in zit. Zit ook met gordels aan de bakfiets vast. Als ze erin zit dan gaat er nog een dekentje overheen, en om haar voetjes heeft ze handschoentjes om warm te blijven. Haar handjes blijven ver in de mouwen steken, dus koud krijgt ze het echt niet.
    Thuis staat de bakfiets in de garage, dwars voor de blauw/zwarte Civic. Past er net in, maar moet wel elke keer een paar keer steken, knipperlicht linksvoor komt altijd voorbij de rails van de garagedeur, maar eenmaal ver genoeg naar achter (zowat tegen de Civic aan) gaat de deur goed dicht. Moet er wel elke keer voor zorgen dat onze luxe-auto (de Verso) ver genoeg naar voren staat, anders krijg ik de bakfiets nooit in de garage gestoken.
    De lampen die aan weerszijden van de bak zichtbaar zijn moeten ooit gaan werken, knipperlichten ook trouwens. Je arm uitsteken om af te slaan is een behoorlijk hachelijke aangelegenheid en dat moet beter. Alle lampen zijn afkomstig van (sloop)motorfietsen, en de bediening moet allemaal via een motorfietsstuur gaan lopen, hoef ik mijn handen niet meer van het stuur te halen maar kan ik wel alles bedienen. Komt nog een 12volt accu in, en als hij in de garage gaat zet ik die op de druppellader, heb ik de volgende dag weer stroom voor de rit heen en terug. Tevens zit ik nog te denken aan een sigaren-aansteker, kan ik er een navigatisysteem aan hangen mochten we met ons hele gezinnetje op stap gaan (en Joyce heeft zo'n zin in fietsen......);)

@sjudith: het is inderdaad goede training dat fietsen. Je komt haast niet door die sneeuw geploeterd, zo zwaar af en toe.
    Maar het is wel een hele mooie kaart, zo in die "Corpse Bride" stijl.

@JennyS: Ik dacht dat het alleen maar ging als je op punt van bevallen stond of op andere onverwachte momenten in het ziekenhuis moest blijven. Niet voor allerhande "normale" zwangerschapskwaaltjes.

@ChantalChannie: even ter aanvulling op Joyce: zij wilde vier kinderen, ik wilde er eigenlijk maar twee, en dat is mede de reden dat we bij drie uitgekomen zijn. En als ik af en toe Joyce hoor foeteren over hoe druk we het tegenwoordig wel niet hebben met drie, vraag ik me af of Joyce een vierde wel aankan (ik niet in ieder geval, maar die drie die we nu hebben zijn wel heel leuk).

@Tesske: zat ze niet gewoon op het kussen van de hond? Geen wonder dat die dan langskomt, ze zit gewoon op zijn domein. Maar het is wel een schattig plaatje.

@Linka76: wat een scheetje! Op die tweede foto kijkt hij wel héél serieus.

Oeps, Joyce wil gaan klussen, dus ik moet afsluiten. Bedgymnastiek-tijd!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi! Bedgymnastiekze!

Zag mooie foto's voorbijkomen! Mooi neefje Linka! ;) En lief ook van jou en Jeslyn samen knorren..

---

So, ben de hele avond ff aan het freubelen geweest! Lekker foto's bewerken (digiscrapping), beetje aan mijn weblog gesleuteld, en nu wil ik slapen! ;)

Hubje ligt er al dus ik ga hem zo achterna, als House even pauze heeft... ;) Morgen weer ff een dagje werken!

Iedereen trusten (alvast) en tot morgen!

Xx

7. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen moeders (en incidentele vaders). Dacht dat er wel wat meer gepost zou zijn na onze bedgymnastiek, maar jullie hebben het rustig gehouden.

Mooie vertaling, zo wordt de tekst ineens een heel stuk duidelijker. Ik heb er nog nooit zo goed naar gekeken trouwens.

Dit is trouwens de originele versie (iets minder klassiek, iets meer metal)

Je zou bijna niet geloven dat ze dezelfde gasten achter dit stukje geweld zijn (moest mezelf heel goed beheersen om de laptop niet harder te zetten).

Maar ik kwam ook nog beide nummes in de blender tegen (wel helemaal accoustisch).

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    I love Metallica ;)

Zo iedereen is de deur uit ik ga slapen :p

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

@dv. Helemaal duidelijk je verhaal. Lijkt ne best een klus en ik dacht zal de rustige versie maar neer zetten voor decrest

@juud slaap ze en je gelooft het niet maar ik vindt metelica (een aantal nummers )super mooi en goed

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Setteke; Heb je al een stageplek gevonden? De laatste keer dat ik op ZP was, was je nog druk op zoek....

@Linka; Wat een moppie!!!!! En wat een leuke foto met Jeslyn. Hoe is de situatie thuis?

@Buddy: Wat een gave kaart

Zo sinds lange tijd gaan we eindelijk weer zwemmen. Ik heb er zin in. Kom later op de dag nog wel even terug :D

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ bina, ik vind bij onze kaart de orginele versie beter dan sm. Maar ja je was zo snel :p

12. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hallo allemaal

hier een berichtje van mijn kant
    probeer vandaag een beetje mee te kletsen, ben wel op het werk.....

Britt is weer ziek :x:$
    rot kiezen........echt ze kan geen tand of kies krijgen zonder ziek te worden.
    het ging zo goed en nu dit weer

ben zo bang dat we starks weer terug bij af zijn qua gewicht.
    Want mw eet natuurlijk weer bijna niks. Kan ik me ook wel voorstellen als je mond zeer doet, maar toch...
    Ik word er zo GEK van!!!!!
    houdt het nou nooit eens op!

sorry hoor, maar zit er even doorheen, weet niet of het komt door mn zwangerschap dat ik het even niet meer trek????
    Soms denk ik wel eens, hoe moet dat nou straks met 2 kinderen???

ik moet even iets gaan doen hier
    tot zo

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goedemorgen!

Linka wat n drolletje! Hoe groot waren jou meiden?gezien je 6 pond klein vind...

Dank voor de reacties op de foto van mijn moppie. Ze heeft idd slag in het haar, al had ze voordat ze het rsv kreeg echt krulletjes. Hopelijk komen die nog terug, heb zelf ook weinig krul in mijn haar als ik ziek ben (geweest).
    Ze zit idd op het kussen vd hond alleen niet op die van de hond op de foto ;)

zal later uitgebreider reageren. Mark & tess zijn weg dus mams gaat nog even slapen, welverdiend na een late dienst vind ik!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ff, meis in het topic over lichte kindjes zitten er meer kindjes op de -2 /-3 lijn waarvan de (kinder)artsen vaker niet dan wel zeggen dat het erg is.
    Britt's kinderarts zal ongetwijfeld heel lief en goed zijn maar heeft mijn inziens wel erg paniek gezaaid met het sonde gebeuren en het gefocust zijn op het aankomen.
    Ze is een klein/licht kindje maar toch energiek en gezond? En had je niet met jezelf afgesproken dat dat voor jou telt?
    Meis het eten komt echt wel weer als die tanden door zijn, en probeer tot die tijd niet te veel druk op het eten te leggen. Ik weet hoe moeilijk en frustrerend dat is maar hou echt vol aan het principe dat eten leuk moet zijn.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vannacht weer een slechte nacht. bij elkaar opgteld 4 u geslapen.

ff, kan het me voorstellen wat ik zit er ook doorheen. zou idd willen dat die tanden hier wat makkelijker gingen.
    qua gewicht kan britt toch wel een stootje hebben nu? hoop dat het je lukt om je er niet al te druk om te maken.

ik ga mezelf eens uit bed slepen. moet over 15 min op mn werk zijn maar had toch nog maar even de wekker wat later gezet.

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

Wat vervelend zeg!

succes vandaag!

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb hier een sollicitatiebrief liggen maar ben gewoon bang om hem te geven. :oops: schaam me heel diep

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hup Kimm geef dat ding af.

19. Goedemorguh, ben ant werk!
    Had gister lang verhaal getypt en toen ging zp eruit, grrrr....!

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

nou als er iets is wat ik op dit moment eng vind dan is het dit wel! dit maakt mij gewoon heel erg onzeker... gek hé... heb hem voor me liggen maar ENG joh!!!

Deel Deze Pagina