Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ juud: fantastische kaart, super, echt waar! En die tekst herkende het ook meteen, liedje zong al in mijn hoofd, rené is ook van de metallica...

@ all: dank voor jullie reacties... misschien dat ik het idd maar gewoon bij baby en dreumes ga plaatsen..

René die vind by the way wat ik beslis goed, als ik niet meer wil vind ie dat prima. Maar daar heb ik niet zoveel aan, ik wil dat hij me zegt van nou die redenatie snap ik of dit zijn juist niet goede redenen. Dus ga het nog even aankaarten en hopenlijk komt er een serieus gesprek uit (heb het al eerder geprobeerd nl. en toen kwam ik nergens, wat ik wil is goed bij hem).

Bedtijd: volgens mij was er hier een vraag over...?
    Tygo gaat om 19.00 uur naar bed. In principe elke dag, hij slaapt van 7 tot 7.... Soms wordt het later, als ik hem bij mn ouders ophaal bijv. of als ie heel lief en rustig bij ons op de bank zit, wil ik het ook nog wel is een half uur rekken. Daarentegen is het ook al wel is kwart over 6 geweest omdat ik dan aan hem merkte dat hij echt moe was...

@ ff: vervelend dat britt weer slecht te pas is... knuffel en beterschap...

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, wat een heerlijk foto's!!!

@Lauwie, lief dat je even op mijn verhaaltje van mijn zusje reageert (je bent de enige). Oef zware nacht dus, wens je veel energie voor vandaag! !

@FF, ik hoop dat die kleine krummel snel beter wordt en weer lekker gaat eten!! Kan me voorstellen dat je even opziet tegen het leven met 2 kids, maar ik weet zeker dat jullie het gaan redden!! En natuurlijk hoop ik dat het snel beter gaat met Britt, zodat je ongestoord kan genieten van je zwangerschap!

@Kimm, hoezo vertel?

@Chantal, goedemorgen!! Heb je je vraag nog ergens gepost op de site?

Zo net 150 mail weggewerkt (valt best mee voor 2 weken), en nu maar eens wat doen. Want mijn goede voornemen moeten we wel gelijk uitvoeren natuurlijk!!
    Had vanmorgen heel wat strijd met Sam, ze wilde absoluut niet zo vroeg wakker worden (6.30) en wilde ook absoluut de kleding niet aan die ik had uitgezocht en ze moest en zou haar pantoffels aan… Dus was enorm gezellig met dikke tranen. Mag ook al een week haar haar niet doen. Overweeg nu om het maar kort te knippen ofzo, geen potje zoals het nu zit!

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ja ik ben weer op het werk haha.... het is niet zo heel erg druk alleen collega is weer te laat... van de 5 werkdagen is ze er minstens 2 te laat.... dus ja...

4. @ lauwie: hoe komt het? otje slecht te pas?

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud en Chieffie, wilde ook nog even melden dat ik de kaart heel leuk vind. En zeer origineel!! Tekst is geweldig!

@Chantal, inderdaad, als alles wat jij beslist goed is, heb je daar weinig aan. Heb je voor en tegen wel eens opgeschreven en daarna gekeken wat het meeste weegt voor jou?

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ lique

Ik wil hier gewoon erg graag blijven. en ben misschien wel bang voor een teleurstelling. officieel is de vacature er nog niet. omdat me collega eerst nog een arbeidsvoorwaarden gesprek moet hebben en pas daarna komt de vacature. Dus ik weet ook niet of het wel te vroeg is. En vind het best wel eng hoor. Maar ik weet als ik het niet doe dat ik er spijt van krijg. Dus het is heel erg dubbel ben eigenlijk gewoon bang dat ik gelijk een afwijzing krijg zeg maar. afwijzing voordat er een gesprek is geweest

7. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    je hebt helemaal gelijk
    maar die stomme KA heeft me steeds zo van de wijs gebracht met z'n paniekzaaierij dat ik zelf ook bijna niet anders meer denken kan....vreselijk.
    Ik zie me al weer zitten eind januari bij die vent en dat hij zegt "ze is te weinig gegroeid."...BRRRR:(:(
    Ik zou willen dat wij een KA hadden die er wat anders mee om sprong. Ik word zo onzeker van die vent. Kon ik maar denken, ach kindje dan eet je toch een paar dagen iets minder, zonder me gelijk zorgen te maken.

Buiten dat ze verkouden is en geen eetlust heeft, loopt ze wel te lachen hoor en grapjes te maken en lief om kusjes te vragen. Dus het zal allemaal wel meevallen.
    Een paar daagjes moet ik maar denken en dan is het ergste wel over.
    Tja de nadruk ligt hier wel op eten idd, maar ik houd het altijd wel leuk met een spelletje of afleiding.
    Ik heb pas rust als ze iets gegeten heeft.

@lauwie: ze heeft nu idd een gewichtje waar ze wel iets op kan lijden, maar niet veel natuurlijk. Ik zou het zo zonde vinden van al onze moeite met die SV dat er nu binnen een paar dagen weer een paar ons af zou zijn!!!!!!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Kimm, ik zou het nu gewoon proberen en mocht het te vroeg zijn dan probeer je het toch nog een keertje later... weten ze iig dat jij graag wilt en ze zijn toch tevreden over je?

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ lique

ja dat klopt ze zijn ook tevreden over me. Heb een voldoende gekregen voor mijn stage. Dus daar ben ik erg blij om. Vind het wel eng hoor hihi! Mijn gevoel zegt dat ik gelijk en afwijzing krijg dus dat maakt het extra spannend

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka: echt een minietje, leuk hoor ;)
    heerlijk hè als je kind zo tegen je aan slaapt

@judd: bedankt voor de uitnodinging voor jullie huwelijk, ben vrij hoor de 20ste haha grapje ;)

@DV: ik wilde je ook afschrikken haha

@FF: koppie op meid, komt goed hoor ;)

@lauwie: balen van die slechte nachten, hier lig mylan vanaf 5 of 6 uur naast me te ronken. erst altijd boven op me zodat ik niet kon slapen maar tegenwoordig accepteerd hij dat ik me rug naar hem toe draai. ok ben wel mijn kussen kwijt maar goed als ik maar verder kan snurken haha

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ben wat voor me stagemap ( ja ja we hebben een leuke map met leuke opdrachten gekregen en die map heb ik nog steeds niet af helaas) aan het maken maar snap er geen drol van :S

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ juud

goh zullen we met alle moeders (en vaders) van zp een stukje voor je doen? Leuk liedje zingen ofzo:p (hihi)

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy

@lque jeetje 150 mailtjes pfff. moet je die allemaal beantworden of zo

@juud. ja vindt de ruiger versie ook zekker beter bij jullie (na ramestijn te hebben gehoord) maar dacht hou het voor de dames hier wat rustiger

@chantal dat maakt het zekker wel moeilijk dat Rene alles goed vindt. is toch fijn om er over te praten

@ff jeetje meis dat is wel balen maar ben het er wel mee eens wat Teske zet. zoe ie zo vindt ik die lijnen van het cb onzin. ieder kind volgt na de geboorte ze eigen lijn. de een wordt geboren met een gewicht van 2800 en blijft fijn en tenger en de ander wordt met 4600 geboren en blijft gezeter. maar ze volgen wel hun eigen lijn.

@kimm meis je kan het hup die solicitatie de deur uit

14. @ lique: ik ben een onderwerpnaam aan het bedenken die ik kan gebruiken om het in 1 zin al zo duidelijk mogelijk te maken zeg maar, zodat de mensen die ik wil bereiken gaan kijken... hahaha!

Voors en tegens ga ik 1 dezer dagen opschrijven en ook een gesprek met rene daarna. Bedacht vanochtend nl. nog 1....
    Ik hoef nu geen bloeddruk meds te slikken omdat ik nog een randgevalletje ben en binnen 2 jaar een kind wilde, dus vonden ze dat ik best 2 jr medicijnvrij verder kon gaan mits het zo blijft, aangezien de medicijnen die bij mij werken, schadelijk zijn voor de baarmoeder en een ongeboren vrucht...
    En ik wil weten wat rene's uiterste grens is in leeftijd, dat ie vind dat een baby echt niet meer voor hem kan.... heb ik nog evt. wat bedenktijd..

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen

Tess, Myrna was 3360 gram bij 37 weken zwangerschap geboren en Jeslyn op uitgerekende datum 4400 gram. Myrna was 49 cm groot en Jeslyn 51 cm groot. Dus Damian iets meer dan 6 pond en is 49 cm groot maar ik vond hem erg klein! Hier nogmaals de foto (heeft me vaders vrouw gemaakt)

Bekijk bijlage 41598

Moet om half 12 bij de dokter zijn. Heb waarschijnlijk bijholte ontsteking, doet zo zeer.

Myrna is op school en gaat met vriendinnetje mee vanmiddag, dus komt goed uit kan ik ff gaan slapen met Jeslyn. Heb rot nacht achter de rug gehad, Jeslyn is vaker wakker geweest en dan nog Myrna!

Net met lopen haar naar school gebracht en boodschappen gedaan (fietsen durf ik nog niet ivm gladheid)

Lauwie, hoe komt dat dat je slechte nacht achter de rug had?

FF, knuff voor jou, snap ik heel goed hoe je voelt, nogmaals knuff.

Juudje, slaap ze!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

dat vind ik ook ja! past net even beter bij jullie! Mooi nummer en nu nog veel specialer (had al een speciale betekenis, nu helemaal) :)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik hoop een plek te hebben. Vorige week een gesprek gehad en ik wacht nu op de uitslag....

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kim, gewoon doen hoor ;)

Jenny, ja ik vond heerlijk, hihi!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

meissie, dat komt echt helemaal goed. Mijn kids waren dan wel altijd helemaal gezond, maar ik dus niet met mijn bekken en het is hartstikke goed gegaan met twee kindjes. Een tweede kindje draait echt heel makkelijk mee met je gezin! En ik snap best dat je je zorgen maakt om Britt, maar probeer het een beetje los te laten. los van het eten en afvallen doet ze het hartstikke goed. Het is iets wat gewoon bij Britt hoort, zij zal nooit een dikkerdje worden, maar een mooi fijn meisje. Kop op meis, het komt echt wel goed! *knuf*

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Kom op, geven dat ding!

Deel Deze Pagina