@ set: ik heb normaal ook nepperds hoor, maar aangezien ik geld van mijn ex ga krijgen wil ik er wel een paar dingen mee doen, waardoor ik me effe lekker decadent ga voelen En misschien horen daar de echt wel bij, dat weet ik nog niet! Hey dames over het 'lijnen': René en ik letten op ons eten sinds maandag, maar volgende week heb ik weer die ene leuke week van de maand en mijn drang naar chocolade begint al de kop op te steken.... Vinden wij dat het mag in zo'n week, chocolade schransen? Iemand heeft mij zelfs ooit verteld dat je in zo'n week meer calorieën nodig bent... Misschien was dat voor haar zelf een goed excuus
tja chantal ik vind dat dat wel mag, maar niet overdrijven. koop anders 1 reep voor jezelf, en houd het daarbij? of iets anders.... ik ben sinds ik gestopt ben met de bv ineens verder afgevallen. mijn buik is weer plat, maar ik wil graag boven de 50 blijven, ben bang dat ik er weer onder ga
Oh oh, heb ik nu ook gekeken naar die uggs. Ik dacht altijd dat die afschuwelijk waren, maar nu heb ik een supermooi paar gezien, ugg capstone.
chantal: ik ga een bom leggen.... afblijven van die chocola !!!!!!!!!! @setteke: JEG haha @kimm: ik vind mezelf wel wat leuker als ik me leuk kleed en een beetje make up op hebt. probeer het eens?? UGGS ja ik bestel ze Ali Illegali en dan zijn ze goedkoper haha
Damn it! Mn batt van de telefoon is leeg.... En ik werd ook nog is net gebeld zei mn collega en ik al zo nieuwsgierig aangelegd....
@ Sjorsje Bij haar Turkse achterbuurman zijn neef denk ik en die heeft ze gevonden want ze waren van de vrachtwagen gevallen hahaha
aha, jenny is dus de place 2 be voor de uggs hahahaha! ik kan me nu nog inhouden... ik houd me nog in... in het weekend zijn we vrijer, dus misschien moet ik dan gewoon even wat chocola doen en dan weer klaar... pfff..... @ noura: onder de 50???? Das idd erg mager.... Ben wel benieuwd hoe je er uit ziet dan, volgens mij heb ik je nog nooit gezien.... Ik heb ooit na een periode, 46,5 kilo gewogen... dat was echt mager, zitten op een houten bankje deed gewoon pijn, omdat ik op mn botten zat.... vreselijk...
@Noura, lastig dat je niet zo goed op gewicht kan blijven, heb ik ook last van maar dan de andere kant op @Setteke, vrouw naar mijn hart, inderdaad ongelooflijk veel geld, haha!! @chantal, inderdaad 1 ding met jezelf afspreken. 1 reep en dan bij voorkeur puur, en iedere dag een blokje of iets??
AAAhhhh, bedenk me ineens dat mijn paps me gister chocolade theelepels heeft meegegeven van de C1000. Moet je met thee eten, roeren, zodat het beetje smelt en dan eten.... Elke dag een kopje thee
Marruh ik die nie gezien nie... En ik ben 1.65 al telt mijn paspoort er 2 cm bij op dus zeg ik ook gewoon dat ik 1.67 ben, hahahaha!!! Ohja JUUD EN ANGELO: hierbij alvast mijn excuses voor mijn accent... Ik ben het gewend om plat te praten en zal proberen ABN nederlands te praten, maar helaas, ons charmante twentse accent zal toch nog erg aanwezig zijn... René praat niet plat, komt van oorsprong uit IJmuiden..