Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Foei chantal, ik durf niet meer aan hahahaha al is erg lekker ;)

Voor het laatst chocoladefondeu op oudjaarsdag tot nu geen chocolade.

Ga nu tukkie doen, doet zo pijn.... Na 3 uur naar apotheek. Moet stomen en neusspray doen.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wow noura wat ben je nog jong. Of ie je er jong uit. en wat een mooie voruw (sorry dacht dat je ouders was door dat je al ouder kinderen hebt )

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja juud jij bent een reus naast mij hahaha

dank jullie voor de complimenten, ik ben al wel 36 hoor

linka hoop dat je tukkie helpt

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Noura, je bent maar 6 jaar ouder dan ik!!
    Zijn wij btw de oudste hier???

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  6. @ noura: wowwww... Jij bent gezegend zeg!
    En ik ben jaloers op je haar, zo mooi lang en krullend...
    En ik had ook een heel ander beeld van je, ook idd omdat je natuurlijk al oudere kids hebt...
    Respect na al die kids nog zo'n figuurtje, maar dat zal dan ook nog wel enigszins in je genen zitten (anders was je wel tonnetje rond met al die taarten bakken ;) )
    Eindelijk een beeld bij de vrouw!

@ linka: lekker rusten meid!

@ juud: volgens mij zijn de meeste hier zo eind 20 begin 30 toch?

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  8. @ bin: was ff je foto met silver aan het vergelijken, zie wel gelijkenissen, maar ze lijkt ook wel een beetje op steve denk ik dan?

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik mag me volgens mijn nog net midden 20 noemen :p 26 :D

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Die babyfoto lijkt Silver wel op Bina maar ook ontzettend veel op Steve

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wow Noura, you are pretty, girl! Misschien wat voor Angelo als model haha!

@ Binna, lief hoor!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ja die babyfoto van Steve is sprekend Silver :)

14. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam

:O Wat is hij weinig veranderd zeg :O

15. Heb al wat reacties op mn topic, geeft me toch een zekere rust... Na gesprek juudje gister ook al wel en nu nog meer

16. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @foreverfriend: ik denk dat het echt met de zwangerschap te maken heeft dat je er even doorheen zit. En een koter erbij die ook nog eens met doorkomende kiezen zit gaat niet in de kouwe kleren zitten. Sterkte verder.
    Yosyp is ook niet zo'n grote eter geweest, maar de laatste dagen lijkt het wel alsof hij wat in te halen heeft, of hij vindt stamppotten gewoon erg lekker. Met andere woorden: komt helemaal goed.

@lique80: dat drama met Sam komt me akelig bekend voor, loopt hier in huis ook eentje van rond.

@JennyS: ik had al een vermoeden dat dat de insteek was.
    En met spullen aanschaffen die van de "vrachtwagen" gevallen zijn: kijk daar HEEL GOED mee uit, want in feite doe je aan heling, en daar hou je de criminaliteit mee in stand en ben je net zo strafbaar.

@kim1988: wat een gel*l zeg dat je afgewezen bent op werk"ervaring" en het commerciƫle. Hoe vaak dat als slap excuus wordt aangedragen om iemand af te wijzen. Je moet toch ooit een keer ervaring opdoen, toch? Jouw baas heeft die ervaring toch ook niet bij de geboorte gekregen, toch?
    En tussen representatief en representatief zit een groot verschil. Met make-up kun je veel goed maken maar o zo veel verpesten, je moet in eerste instantie vooral dat aantrekken/opdoen waar je je lekker bij voelt (tot op zekere hoogte uiteraard). Ik ben wat dat betreft best jaloers op vrouwen, want die mogen alles bij elkaar meer om op gelijk niveau representatief over te komen dan mannen (zegt een man die voor zijn werk gelukkig geen jasje-dasje aanhoeft).

@Chieffie: met het letterlijk vertalen valt er inderdaad vaak een hoop weg, zo loopt de tekst wel een stuk lekkerder.

@Linka76: ik wil je niet aanvallen verder, maar ik ben stiekum toch benieuwd naar het verhaal van de vader in het geheel. Nu lezen we het allemaal via jou en dat is nogal eenzijdig. Daarvoor heb ik te vaak "gekleurde" verhalen van de moeders over de ex-vaders gehoord terwijl het (in die gevallen) in het echt reuze meeviel met de papa's.

@ChantalChannie: Twents kan ik heel goed hebben hoor. Het is het Goois (met die irritante Kindere voor Kinderen R) waar ik een G*DS-GRUWELIJKE HEKEL aan heb.

@noura: volgens mij was dat buikje erg makkelijk in de ondersteuning van die pagadder.

@binnabinna: mooi scheetje weer, maar wel een beetje veel flits.

Heel dat UGG gebeuren vind ik nogal UGGly, en vooral UGGly duur. Ik weet niet waar het precies gemaakt wordt, maar voor dat prijskaartje verwacht ik wel dat het echt "Made in Australia" is.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jups, ik zie heel veel van Silver in Steve terug!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @dv tja zijn oude foto's kan ook wel door het scannen komen. waren van die glans foto's

@chief erg he. maar in de daar tussen ligende jaaren was ie wel anders hoor. echt een puber. :p

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

ja ik ben ook super :p

20. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    haha :p Misschien is dat sowieso bij mannen, ik lijk geloof ik ook nog wel veel op mijn babyfoto's :D

Deel Deze Pagina