Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    DV, er is veel gebeurt, hij probeer al de grensen van mij overnemen, maar ik bedoel niks negatiefs over dr vader, maar hij juist wel tegen haar (je moet tot zondagavond terug komen van mamma anders mag je weekend niet komen) zeg je toch niet tegen 8 jarige kind??? Maar goed... ik ben wel juist blij dat Myrna contact heeft met dr vader, dat is belangrijkste, dat wel ja....... maar wat er allemaal niks klopte, hij wil niks nada noppes betalen voor school enzovoort alhoewel vroeg ik 1 keertje 10 euro betalen en ik andere helft, maar dat wil hij absoluut niet omdat wij breed hebben en hij schulden aan zijn vader betalen (ja hoor elke maand 500 euro vroeger per maand aflossen en nu 125 euro aan vader terugbetalen, maar van bedrijven enzovoort is schuldvrij alleen zijn vader, dus vroeg ik gewoon netjes of hij af en toe wilt betalen, maar dat willen ze niet) en advocaat is voor ons veel te duur. Dus zijn we maar mee gestopt. Wij willen alleen weten waarom hij niet wilt betalen en of hij echt schuldvrij is, van ons samen is allang klaar.......

Maar goed, ik bedoel allemaal goed en ook beste voor Myrna, je gaat toch niet om 6 uur opstaan en vertrekken van Poeldijk naar Hoofddorp 1 uur rijden en zetten ze haar af bij oma en opa in Hoofddorp en brengt opa haar naar school. Dus kan niet van maken. Zondagavond is de beste, alle gescheiden ouders doet dat ook, ik ook vroeger op zondagavond naar huis. Maar als hij nog in Hoofddorp woonde dan was andere verhaal! (trouwens hij wil eigenlijk niet dat Myrna tot zondagavond bij hem is, maar juist tot maandag, alles wat hij wilt)

Zo is eruit.,.....

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ga werken (juig)

3. @ juud: hmhm, echt wel.... ;)

Nu in dubio over mn phone... Moet abbonement verlengen. Krijg dus ook een aanbieding van mijn huidige aanbieder: samsung start met acer laptop (en we wilden al een tijdje graag een tweede laptop) of een N97

Maar ik wil graag een Corby of Iphone... En ik denk dat ik die ook wel kan krijgen als ik daarom vraag, zonder de laptop danwel... Desnoods door over te stappen via belcompany...

Maar waar doe ik nou goed aan...

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantal ik zeg Iponeeeeeee maar ja ik ben verslaaft aan mijn tel. en sinds we die hebben missen we een stuk minder een tweede laptop (hadden we wel is nu 1 stuk) je kan namlijk alles met je Ipone maar dan heb je wel een t-mobile abro nodig.

@linka dat is echt niet fijn dat Myrna haar vader alles wil zo als hij wil is niet goed

@juud werk ze.

jeee het sneeuwt hier. en goed ook. ligt nu in een kwartier al zo veel dat we kunnen slee het gaat alleen nog zo hard dat dat nog niet fijn is

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, hier nog geen sneeuw! Ja juist vind ik alleen erg jammer, ik wil alles goed voor Myrna zijn. En regelmaat en sabiliteit.

Chantal, Iphone is verslaafd, hoor ik wel vaker. Ik heb LG Arena, ben heel blij mee.. alleen verdorie ik kan niemand smsje sturen :mad: Ben nog bezig om te regelen, pff!

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ FF, Als ik jou was zou ik eind januari met de KA afspreken dat je pas terug wilt komen als je zelf het idee hebt dat het niet goed gaat met het gewicht van Britt.
    Je kan zelf thuis of op het cb dan wel 1 keer per maand wegen zodat je overzicht houd toch?
    Dikke knuffel voor jou! Hoe was de eerste dag op het kdv gegaan trouwens?

@ Chief/juud, De kaart past echt bij jullie.
    De tekst vind ik wel mooi maar voor mij veelste zoetsappig ;)
    Er komen best veel mama' s naar de bruiloft of niet?

@ Noura, mooie foto hoor! je ziet er nog heel jong uit vind ik.

@ Chantal, moet je morgen werken?

@ Juud, werk ze! Ik ben lekker vrij tot zaterdag.

@ Kimm, ik wil me er verder buiten houden en had mezelf ook voorgenomen om dat te doen maar ik vind niet dat je hem zijn kinderen kunt ontzeggen omdat jij het niet met zijn ouders kunt vinden. Helemaal omdat je die ouders maar wat graag had gebruikt om de hypotheek in duitsland rond te krijgen.
    Daarbij vind ik het niet echt netjes om een smsje te sturen en vervolgens je telefoon niet mee te nemen zodat je zijn reactie niet kunt lezen. Het zal voor hem vreselijk frustrerend zijn dat jij niet terug smst en/of telefonisch niet bereikbaar bent.
    Had dan gewoon gesmst dat jullie er vanavond even over zouden spreken ofzo.

Over representatief zijn, ik ben van mening dat dit een heel belangrijke factor kan zijn binnen bepaalde functies.
    Alleen is het zo jammer dat het een onwijs groot begrip is, de een vind het representatief binnen een functie als je een zwarte broek draagt met een witte blouse, de ander wil op zijn minst een zwarte pantalon met daaronder een schoentje met een hakje, een blouse en een sjaaltje zien.

@ Binna, wat een snoezige foto' s!

Tess is vandaag weer naar het kdv geweest, ze heeft daar een pufje nodig gehad en was thuis benauwd. Maar volgens de KA kan dat nog wel even aanhouden omdat ze zolang thuis is geweest en niet is blootgesteld aan stof, bacterien etc.
    Ze heeft net een half uurtje geslapen en roept nu alweer om mama, maar dat gaan we nog mooi even niet doen :D

Ooh ja over bedtijden, Tess gaat als ik ' s avonds thuis ben tegen 19.00 / 19.30 naar bed. Als ik late dienst heb ligt ze er meestal om 18.00 al in omdat ze dan erg vervelend is volgens mark.
    Ze word tegenwoordig ' s nachts nog maar 1 keer wakker en slaapt ' s ochtends tot 09.00 als ik haar niet wakker maak.

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal ik zou het abo zonder laptop nemen en van het geld van je ex geen lelijke uggs kopen maar een laptop :p

Welke augustus mama' s gaan trouwens in 2010 voor een kindje?

8. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Ga voor de laptop. wat doe je nou met je telefoon behalve bellen en smsen... Ik niks. En na een week is het 'nieuwe' van een telefoon eraf, maar een 2e laptop is (bij goed onderhoud) voor jaren :)

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    huh hebben jullie wel eens mee gemaakt dat het sneeuwde en onweerd tegelijk

en qua de ifone die is alles in een. kan je ook mee interneten.

10. @ tess: ghighighi... Ja zo kan het ook!
    ik moet morgen werken ja helaas...
    Kan er vandaag ook al niet echt inkomen en de laatste tijd ben ik snachts echt bewusteloos en daardoor word ik erg moeillijk wakker overdag...

Wat een langslapertjes is tess zeg, heerlijk... Tygo slaapt de laatste tijd wat vaker tot half 8, dat vind ik al een feestje, hahaha!!!

Aug. mama's die voor een kindje gaan in 2010:
    Gezien je vraag, jij??? :)

@chieffie: ik mms en ik wilde ook makkelijker dan hyven en zp-en en facebooken enn...... bij gebrek aan vrienden weetjewel :) hihihi....
    Maar dat kan natuurlijk ook met de laptop, dus een erg overtuigend argument is het dan weer niet he...

11. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    In dat geval:

15.1" > 3.5"

Dus zeg ik nog steeds laptop :)

:p

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Volgens de pendel van chieffie gaan wij voor een derde, vierde en vijfde kindje dit jaar..... :p

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    chantal ik zou eens online kijken bij aanbieders, via anwb heb je al heel voordelige abbonementen, 7 euro... en die sites hebben ook goede aanbiedingen met andere telefoons.
    ik heb die van mij verlengd, maar de provider kom me tegen die prijs niets aanbieden. dus ik doe het via internet. bij belcompany en providers zelf ben je gewoon een stuk duurder uit, plus dat je er dan ook nog een tijd aan vast zit.

haha juud ik weet niet of we de oudste zijn....

ja dwaze vader, dat buikje was een geweldige steun! nu is die weg gelukkig

linka ik vind dat je het super doet. en je kan maar beter de verstandigste wezen.

binna ik zie van jullie beide wel gelijkenissen. leuk zeg die oude fotos

weet niet meer wie er werken ging..... maar werk ze
    ik moet om half 6 beginnen

ik ben net even naar de winkel gefietst om melk te halen, en het is me toch verschrikkelijk koud zeg.... damn,, ik moet dus straks ook op de fiets

14. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @binnabinna: het inscannen kan ook veel schelen. Heb ooit een foto een stuk of 10 keer ingescand eer ik tevreden was over het resultaat. In de originele foto zat veel groen en bruin door elkaar heen (gras/rietveld), maar bij elke scan werd het één kleur terwijl de rode auto in de verte (mijn toenmalige Civic CRX) wel elke keer gewoon rood was.
    Sneeuw met onweer: klinkt heel spannend, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Duurde trouwens ook erg lang eer ik het echt zag bliksemen, toen ik een jaar of 16 was zag ik mijn eerste echte bliksemflits ooit.

@Linka76: nu is het een stuk duidelijker geworden. Maar heel vaak hoor ik verhalen over moeders die ondanks dat ze (vet) allimentatie ontvangen, ze met alle mogelijke middelen proberen de vader bij de kinderen weg te houden (ondanks een omgangsregeling vet in het voordeel van het moeder) en kwade dingen over hem vertellen die helemaal niet waar zijn. Daarnaast vind ik het nogal een automatisme dat kinderen na een scheiding/relatiebreuk bijna automatisch bij de moeder terechtkomen terwijl ze misschien bij de vader ook heel goed af zijn (of misschien wel beter), een vader die ook niet altijd een voltijd baan heeft en dan ook de mogelijkheden heeft om kinderen goed te verzorgen. Bij de Mac kom ik vaak de zogenaamde weekend-papa's tegen, maar zijn er übehaupt ook weekend-mama's? Zou wel eerlijker zijn.

@ChantalChannie: ik zou NOOIT een IPhone nemen. Hij kost meer dan wat hij waarmaakt (ook al krijg je hem gratis), gaat gemakkelijk stuk en iets simpels als een batterij kun je gewoon niet bij. Daarnaast is een aanraakscherm (Nederlands voor touchscreen) enorm onhandig in de bediening.

Zo, eerste gedeelte van de woensdagse was is opgevouwen en nu zijn de kinderkleertjes aan de beurt. Hier nog geen sneeuw overigens, hoop wel dat het morgen niet meer sneeuwt.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jemig hier stort de sneeuw ook uit de lucht. Het is alles files opweg naar mijn huis. Ga het er zo ook maar op wagen.

@Noura, mooie dame, doe mij dat ook over 6 jaar. 15 cm eraf en 50 kilo, en natuurlijk 30 cm haar erbij, haha!!

@Binna, inderdaad net steve, al zie ik er ook wel wat van jou in.

@Chantal, waar staat je topic

@TEsske, ik kan niet bevestigen dat wij in 2010 voor een derde gaan ;)

@DV, gelukkig, ben ik niet de enige die last heeft van zulke dames, wat een tirannetje kan het af en toe zijn, haha!!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nee binna onweer en sneeuw heb ik nog nooit meegemaakt. weet wel dat het van de week voorspeld was

ik heb de arena, maar moet er nog erg aan wennen
    ik had liever de iphone denk ik

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    huh sneeuw??? hier schijnt de zon

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo zielig, onze Yara is nu bij de dierenarts voor sterilisatie.... Arm beessie!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    aaaaah zielig

de hond van mijn vriendin krijgt in februari puppies... een chihuahua...

goh het vriendinnetje van mijn oudste heet ook yara of jara

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja wij hadden net twee klapen onweer en een flits en het sneeuwt. eigelijk wil ik naar buiten vanwegen de sneeuw. maar ik zit zo leker warm.

Deel Deze Pagina