Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Dwaze vader, ben het helemaal met je eens als het over gescheiden ouders gaat.
    Mijn broer is pas geleden gescheiden en hij heeft samen met zijn exvrouw een zoontje van 1,5.
    Mijn broer is ex militair en door een dienstongeval arbeidsongeschikt en zit dus thuis.
    Zijn ex werkt 28 uur in de week en doet mijn neefje op de dagen dat zij moet werken naar het kdv, opa en/of vriendinnen van haar.
    Mijn broer wil heel graag co ouderschap maar zijn ex houd dit tegen omdat ze bij co ouderschap geen recht op alimentatie heeft. ( overigens zou mijn broer ook als hij geen alimentatie zou moeten betalen alsnog willen betalen voor sportclubjes, schoolreisjes etc.)
    Nu heeft mijn broer het erdoor dat hij 1 keer in de 2 weken zijn zoontje van donderdag t/m dinsdag heeft.
    (Maar 1 dag minder dan bij co ouderschap)
    Nu is mijn broer er achter gekomen dat zijn ex meer is gaan werken en structureel 1 dag te weinig opvang heeft waardoor er nogal met mijn neefje word gesjouwd.
    Mijn broer heeft aangeboden op die dag wel voor mijn neefje te willen zorgen maar dit wil zij dus niet omdat dan haar recht op alimentatie vervalt...
    En het stomme is dat je dit als man zijnde tot in de eeuwigheid kunt gaan uitvechten maar punt 1 is dat niet bevordelijk voor de relatie tussen vader en moeder en punt 2 heeft een moeder het gewoon nog altijd voor het zeggen.

2. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    @ set, ach arme poes! Moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring vanuit de dap is dat ze erg snel weer de oude zijn.

@ Chantal, haha hier nog absoluut geen zekerheid over wel of niet een 2e kindje hoor.
    We hadden erg de kriebels en eigenlijk afgesproken dat als de uitslag bij de oncoloog goed zou zijn dat ik dan mijn spiraaltje eerst maar eens liet verwijderen en een gesprek met de gyn en longarts aan zou gaan.
    Maargoed dat was omdat we de hoop hadden dat de ellende met Tess na de oncoloog wel zou stoppen.
    Toen werd ze natuurlijk weer heel ziek en zit het spiraaltje nog steeds op zijn plek en weten we ook nog niet of we dat ding eruit moeten laten halen of moeten laten zitten.

Ik ga je topic even doorlezen!
    Jammer dat je moet werken morgen, had wel zin aan een latte machiato :p

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke ahhhh ik vind thet altijd zo sneu als die kleine beestjes geopereed moeten worden

@teske tsss is ook erg van je ex schoonzus. wat een onzin.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Shiva is ook gesteriliseerd, en dat vond ik ook zo zielig. Morgen is ze waarschijnlijk alweer helemaal de oude, maar het blijft zielig. Maar ja, Foppe is nu 4 maanden en klimt er nou al steeds bovenop, maw hij weet wat de bedoeling is... En ik wil echt geen nestje!

5. ghighighi... ik heb de aanbieder een mail terug gestuurd met een tegenaanbieding, hahahaha!!!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Carmen, ik begrijp niet hoe jouw ex-schoonzus haar zoontje bij zijn vader weg kan houden! Ik zou dat nooit kunnen, hoeveel ik Hilbrand dan ook zou haten! Het probleem ligt bij de ouders, niet bij de kinderen.... Sneu dat zo'n mannetje er de dupe van moet worden!

7. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ik wist wel dat Noura een hele mooie vrouw was/is ;)

@DV: ja papa ;)

@tesske: nou ikke niet

@chantal: ik vind die iphone wel mooi, maar vind volledig tough (schrijf je het zo) heel irritant. ik heb een blackberry

8. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Nu heeft hij hem wel 5 van de 14 dagen dus dat is wel heel erg prettig.
    Maar met vakantie enz. kan ze ook erg moeilijk doen.
    Ze heeft voordat mijn broer met hem naar frankrijk zou gaan ook gedreigd dat mijn neefje niet mee mocht.
    Iedere keer als mn broer niet aan haar eisen voldeed zei ze dat dan.
    Uiteindelijk is mn neefje wel mee geweest maar later naar Turkije deed ze weer precies hetzelfde.
    Uiteindelijk werd hij toen ziek en kon alsnog niet mee, maar het vreemde is dat mijn broer na 1 dag in Turkije een smsje kreeg dat hij opeens weer beter was en prima te pas was ;)

9. @ tess; oh jammer! had ik wel gezellig gevonden...
    Een gesprek met een gyn en longarts kun je toch altijd is aangaan, om in ieder geval te bespreken wat op dit moment je opties zouden zijn...

van je broer had je me al wat verteld natuurlijk... jammer dat het zo moet he...
    en dat iemand zo kan zijn...

@ jenny: ik vind de samsung corby dus leuk, maar ja is ook echt een ladyphone vind ik, zat ook te twijfelen tussen een blackberry. Maar ja, die wat een Iphone hebben zeggen dat die de beste is en die wat een blackberry hebben zeggen dat dat de beste is, ik weet het neit meer hoor....

10. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    chan volgende week ben ik de hele week vrij, heb je dan een xtje tijd en zin?
    Moet nog wel even 2 keer voor een bespreking naar het werk maar weet nog niet precies wanneer.

Hihi was dochterlief vanmiddag aan het zeuren via de babyfoon dat ze eruit wou, nu is ze niet wakker te krijgen :D

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    Dienen ze hem niet in, dan krijg ik maar het min aantal uren betaald. Dat zijn er 16 en dienen ze het wel in dan krijg ik er min. 31 betaald. Ze zeggen het vandaag geregeld te hebben, volgens hun kon het niet eerder. Dat is echt onzin, want het moet juist min. 3 weken voor je eerste verlofdag ingediend zijn. We wachten dus maar af......

12. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames, ga hier in die ellendige rij staan die file heet, snik!!

13. @ lique: succes!

@ duster: hetzelfde met je uitkering....

@ tess: tuurlijk, ben overdag sowieso maandag en dinsdag thuis, dus kijk maar wat je het beste uitkomt!
    Gezellig!

14. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    chantal: even checken in de winkel wat je het fijnst lijkt. iphone en blackberry zijn leuk maar heel verschillend dus word een bietje lastig hè

15. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    whaaa ik heb zo' n lekkere trek!
    Mag niet, mag niet, mag niet ;)

16. @ petra: ik dacht tijdens de lunchpauze nog aan je!
    Was even vergeten op je te reageren. Jullie zijn naar Winterberg geweest nietwaar?
    Blauwe billen van het snoawboarden staat me bij...
    Zijn jullie zonder de kids geweest?

17. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    oh ja weet niet meer wie vroeg of mijn labje een reu of teefje was?
    Het is een reu, 4 jaar oud en uit een jachtlijn :)
    En hij is onwijs mooi slank voor een labrador

18. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    ik ben ervandoor, alvast ff aardappels schillen en bonen punten ( of doppen?)
    Fijne avond meiden en heren!

19. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    aardappels staan hier aan

Share This Page