Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ tesske, wat spannend zeg. Ik hoop voor jullie dat het eens heel erg makkelijk gaat (longen/zwangerschap) ik ga voor je duimen

ik laat me weer eens verwennen bij mn ouders (vis)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Carmen, wat spannend zeg.

Wij eten vanavond een nieuwe ovenschotel (die je bij de veronicagids kreeg en bij try-now). Gisteren had Ard de variant met aubergine gemaakt en ik nu met venkel.

Vanavond eerste "vergadering" van de oudercommissie van het kdv. Ben benieuwd wat ik me erbij voor moet stellen. Heb zoiets nog nooit gedaan.

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik weet ook dat ik vaak veel verhalen hier neer zet en ze ook vaak ellelang zijn. maar ik ga hier niet iedere minuut een bericht plaatsen een hele dag lang zodat er 10-20 pagina's bij gepraat worden.. sorry maar ik kan het echt niet meer bij houden. en zou wel paar keer per dag willen kijken maar dat ga ik niet redden. Ik ben veel te druk in huis, me hoofd en aan het rusten, en soms dan ja dan word ik gewoon heel erg boos en gefrustreerd dat ik hier niet meer kan kletsen want het kan zo leuk zijn hier. en heb ook mega veel aan jullie. maar ken op dit moment echt geen stress gebruiken.

4. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je het heel lettelijk opvat wel ;)

@Puck2008: da's heel lief.

@Sjorsje: inderdaad! Gelijke behandeling moet van twee kanten komen, toch? (met andere woorden: nu ben ik aan de beurt)

@JennyS: in de weg zitten is nogal grof uitgedrukt, laten we het er maar op houden dat we het op een gezonde manier niet met elkaar eens zijn

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ denice, lees wat je wil :)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Sorry maar ik mis geloof ik je punt een beetje of ik snap 'm niet?

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ carmen leuk jullie gaan ook voor nr 2 :p

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0

Nouja eerst maar eens afwachten wat de longarts zegt.
    Als zij het afraad dan houd het op maar dan weten we het in ieder geval zeker en moet ik me ook af (kunnen) sluiten voor de kriebels.
    Ik wil hoe dan ook geen prednison meer hoeven slikken anders wil ik het so wie so niet.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wow Carmen, leuk dus met een beetje geluk ook in 2010 voor nummer 2. Spannend hoor!!

Puck, wat heerlijk zeg van je mannetje! Dat zou die man van mij niet bedenken. En spannend dat wachten op pleegzorg

Petra, heerlijk toch dat je kids zo verwend zijn bij opa en oma. Daar mag altijd iets meer he? Arme Suze zo haar billen kapot!

Linka, fijn dat Myrna lekker buiten heeft gespeeld. Heeft ze veel vriendinnetje?

Wij aten vanavond heerlijk taco's. Waren lekker hoor!

Ik heb weekend! nu heerlijk voor de tv op de bank.
    Danique ligt heerlijk te slapen, die was helemaal moe op het kdv toen ik haar ophaalde. En ze poept weer heel goed, jippie!!
    Vanavond was het weer als vanouds. Ze liep langs, nog niets geen geur. Loopt weer langs en ja hoor lekker geurtje. Ook in de luier smeuige poep. Dus ben helemaal blij haha (ooit gedacht dat ik blij kon zijn met die vieze smeuige plakpoep haha)

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ delilah wat leuk weer van je te horen mooi huisje hoor.gaaf lekker groot

@qb hoest vandaag bij jullie witten dorpje :D :D

@linka balen he meis. Die sneeuw is niet makelijk als je geen auto hebt

@Lique hoe is het met je zusjes

@schatje dat is zekker leuk zo met de naam. Stoer (wat is de naam :p:p)
    Ahh wat een moppie

@settek pfff wat een geld zeg.

@petra klink heerlijk de mini vakantie. En arme Suze. Heben ze nie iets speciaals voor haar billen. Op me werk hebben we ook beplantte (is anders als bepantene) weet niet presies of je het zo schrijft. Maar het zit in een blik. En is wel prijzig. Maar een bij een paar kindjes helpt het heel goed. (en bij mijn vroeger calendula)

@chantal nou je hebt netjes gereageerd toch. Wow dat is echt goed koop

@juud hoe is het op je werk

@puck ach je arme paard. Dat is wel sneu zeg zo die juik. Ha ha die youp en akt die man bijt hond kijken :D ooo wat super lieff van je mannetje. Bij ons in ook alles aple macbook ipot + ihome en dan mijn ipot is roze en mijn iphone is zwart die van steve wordt als het goed is wit

@chief wat plaats je nou

@teskke wat een super foto en wat super dat je meisje zo goed gegeten heeft
    OO wat spannend.

@Alieke wat super fijn dat je meisje gepoept heeft. En inderdaad waar je blij van kan wordne

@denice. Emmmm sorryyyyy maar ik heb vandaag gewerkt en zelf ik kan het bij lezen. Je hoeft toch niet alles letterlijk te lezen.

Zo heb vandaag weer een super fijn geweerkt wat een lol vandaag. Gistern best wel lullig voor me colgea werdt het laaste kindje pas om 8 uur opgehaald vanwegen het weer. En op een ander kdv van ons gewoon pas om half 10 niet normaal.

11. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Juud, beterschap! LIef dat je me mist :D

@Carmen, jij ook beterschap! Leuke foto! Jaaaah een roze mini laptop, die wilde ik ook. Mijn man vond het onzin. NU heb ik een groot lelijk zwart ding :( Oewh spannend dat het zo bij jullie kriebelt.

@Delilah, haai :D Gefeliciteerd met jullie huisje! Ziet er echt supermooi uit! Hoe gaat het met wesley?

@Linka, vervelend he als er zo slecht gestooid is :( Ik kan hier ook geen kant op :(

@Setteke, duur poesje heb jij :)

@Schatje, leuke foto's van Djayden! Bart heeft de zelfde roze trui :) leuk is die :)

@Rampstein, niet mijn muziek. Versta er ook geen hol van ;) mijn duits is über slecht.

@Petra, haha geen idee wat een giraf of nijlpaard zegt :( Bart heeft een boekje met dieren, Bart wijst dan alle dieren aan en dan doen we samen het geluid na. Maar bij de pauw en hamster word het toch wel lastig :p Ach erme suze, fijn dat ze nu niet 's nachts gepoept heeft.

@Chantal, zo jij hebt lekker ingeslagen! Die durum van knor is erg lekker :)

@Puck, beterschap voor je pony! Jammer dat je hem niet kan wassen :( Wat lief van je man, ik benieuwd wat hij geregeld heeft.

@Chieffie, :$ :D:D

@Sjorsje, hoe was de vergadering?

@Denice, zwaai! Gewoon lezen als je tijd en zin hebt, en het gelul sla je gewoon over :D Doe ik ook :D

@Alieke, fijn dat danique weer goed poept!

@Binna, jeetje om 8 uur pas :$ Gelukkig vandaag niet zo laat.

Met bart gaat het niet goed. Hij is erg ziek (ooronteking en keelonsteking). Dacht van de week dat hij lekker aan het opknappen was, maar helaas :( Heb je afgelopen nachten amper geslapen. Ik hoop dat het kuurtje een beetje aanslaat, want hij is zo zielig :(

12. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    meid spannend voor jullie
    ik hoop op groen licht voor jullie...

13. ToetieL8

Bleh, mijn man zet altijd op donderdagavond de vuilnisbak buiten maar nu hij er niet is moet ik het zelf doen :( Maar het is zo KOUD buiten en heb er weinig zin in.

14. @ carmen: wat leuk meis, tenminste dat jullie er in ieder geval uit zijn samen dat jullie het zouden willen... Ben erg benieuwd wat ze zullen zeggen!!!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @toetie ik weet eigelijk niet hoe laat het vandaag geworden is. ik had vroegen dienste. Tot half 5. ander colega tot half 6 en ander tot half7 dus ben benieuwt

16. ToetieL8

@Binna, wat een mooie banner heb je toch van silvertje!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Oo heb geen stem meer, Chief blij hahaha :D
    Maar ik niet :(
    Voel me beroerd!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @toetie: ah beterschap

@DV: ja laten we daar maar op houden haha

zo weer een badmeubel verkocht op MP, kijk! zo krijgen we steeds meer centjes voor Mylan zijn kamer ;)

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud balen zeg. beterschap

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, wat een goede beslissing! hoop dat het je rust geeft en zorgt dat je lekker van je heerlijke grietje kunt genieten!

tesske, gaat het dan om jouw longen en zwangerschap of de kans op slechte longen bij een volgend kleintje? hoop dat ze geen bezwaren ziet en jullie aan de klus kunnen!

las dat er nog meer voor een kleintje gaan in 2010! leuk!

lique, hoe is de operatie van je zusje gegaan? en hoe gaat t nu met haar?

binna, 8u en half 10?? hebben die mensen geen familie of vrienden of buren die hun kind op kunnen halen?

toetie, wat vervelend dat bart ziek is! helemaal nu je alleen thuis bent.

puck, lief van je man en hoop dat je pony snel van de jeuk af is!

chantal, jij wilde toch een nieuwe laptop?
    toevallig is mijn vriend er nu 1 voor me kopen :D. hij ging naar de mediamarkt en ik vroeg of hij ook iets voor mij mee wilde nemen :D. toen stelde hij zelf voor om een kleine te kopen. onze laptop is alweer kapot en ik moet vanavond weer werken. de pc staat op de studeerkamer en daar vind ik het te koud. dus ik hoop dat ie een laptoppie mee neemt.

vannacht weer gespook hier. mijn werk is deze week heel druk en mijn vriend heeft zijn eerste werkweek, dus het komt niet bepaald goed uit.

Deel Deze Pagina