@lauwie waar ons kdv en die ander zit. is het ene al hoofdwegen en die stonden allemaal stil. er was een ouder die komt van zaandm dat is 25 minuten tot 20 mintun. die heeft er 3 uur over gedaan. en op een gegeven moment ze auto langs de kant van de weg gezed en is gaan lopen. het was totaale gaos. die colega kon ook niet naar huis. alles stond vast. die is bij iemand in de buurt blijven slapen Maar die van half 10 vindt ik ook niet normaal hoor. echt dan weet ik niet wat ik had geregeld maar in iedergeval iets. ook voor het kindje(s)
alieke, fijn trouwens van die volle luier! shanai, heb je al iets van je uitstrijkje gehoord? mijn vriend belde net dat die kleine laptopjes wel een heel klein scherm hebben...
@ juud: ben je vandaag ziek geworden??? Vanmiddag moest je werken toch? @ lauwie: ohh, leuk als ie er 1 meeneemt! Ik wil ook wel een eigen eigenlijk jah, en vaak vinden we het beiden niet leuk als de ander achter de laptop zit, saai vinden we dat, dus dan kunnen we net zo goed samen achter de laptop zeg maar, hahahaha! Oh wat slecht zeg... Hoe is het met ottilie?
@Lauwie, hoe bevalt je vriend zijn nieuwe baan? @Juud, sterkte! Ik hoop dat je dienst er snel op zit.
ohw..... tot hoe laat moet je dan, wat zul je graag naar huis willen ik heb je als vriendje gevraagd he...
toetie wat zielig dat hij zo ziek is! Hoop dat het kuurtje snel aanslaat. Binna jeetje wat laat zeg..balen voor je collega. Lauwie, nog 1 dagje en dan heb je weekend? Heb je dan tijd om bij te tanken of heb je plannen? Het gaat nu vooral om mijn longen. Juud nog even volhouden meid, ben je morgen vrij? Werk jij trouwens full time? Shanai hoe is het om weer aan het werk te zijn na je vakantie? Chan als je nog kunt denk ik dat we dinsdag komen koffie leuten als dat oke is?
wij hier niet zo goed nieuws.. een vriendin van ons had voor een jaar geleden lymfklierkanker.. hier was ze aan geholpen en het leek goed te gaan.. tot net voor de kerst voelde ze dat er weer een bult zat bij haar sleutl been.. gelukkig werd ze weer snel onderzocht.. nu heeft ze de uitslag daarvan gehad en het ziet er niet goed uit.. ze is opgenomen en ze gaan kijken waar het nog meer zit.. Ze is even oud als ik.. nog in der bloei van der leven.. zo oneerlijk!
Hi meiden, Even een teken van leven, kan helaas niet terug lezen, zit momenteel met mijn zelf in de knoei, kan het allemaal even moeilijk een plek geven! Ik ben door de gyn doorverwezen naar de Psycholoog, en moet volgende week weer HCG laten prikken, nog niet helemaal uit het bloed! Wens jullie allen veel liefs en goeds toe en dat al jullie dromen en wensen uit mogen komen! ik zal proberen hier nu en dan wat te plaatsen! Heel veel liefs, Verdrietige My Angel
Lieve meid, Ik wens je heel veel succes en sterkte met het plaatsje geven en hoop dat je met de tijd heelt en je weer beter gaat voelen... Knuffel voor jou en je kindjes. lfs
My Angel heel veel sterkte! Neem de tijd, het is niet niks Schatje, oh wat een vreselijk nieuws zeg! Dat komt toch als een harde klap aan. Juud, wat balen zeg. En je moet zeker de hele avond nog? Toetie, ah arme Bart, zo ziekjes Binna, het mag wel weer voorjaar worden he? Daag sneeuw!! Tesske, Tess geen last verder van haar bezoekjes naar kdv? @Laptopjes, mijn mannetje heeft zo'n kleintje. Ik vind het waardeloos. Kan geen enkele pagina op 1 beeldscherm om het fatsoenlijk te kunnen lezen. Ik vind het heel rot werken, al vind ik het supergaaf zo'n dingetje. Ach, ik heb gewoon een lelijke zwarte die hier en daar rammelt. En een normaal beeldscherm, dat is toch het fijnste vind ik!
my angel, dikke knuffel meis! ik hoop dat de psycholoog je kan helpen om het allemaal op een rijtje te zetten en er mee om te gaan. fijn dat je ff vertelen hoe het met je gaat, ook al is dat niet zo goed. toetie, hij vindt het leuk! hoe vindt jouw man de opleiding? chantal, het is een laptop geworden en geen mini.. hij is nu aan het installeren. tesske, je vertelde al dat je een zware zwangerschap had. kwam dat (mede) door je longen? eigenlijk heb ik al weekend, maar ik ben nog niet klaar voor een deadline morgen. dus vanavond en morgen nog wat werken. wel een redelijk rustig weekend gelukkig. leuke foto trouwens van tess en jesper (leuke naam ook)
he, ik ben elite member! chantal, ottilie is een beetje dwars. en 's nachts dus vanaf een uur of 4 aan het spoken. dan wil ze etuh, speluh, boekjuh of bubabelie. schatje, oh wat vreselijk zeg! ik hoor nu veel over de zoon van mijn collega. heel verdrietig. het is ook zo'n onvoorspelbare rotziekte! binna, ja als je vast staat en de buren er ook niet kunnen komen, houdt het op. maar half 10 is idd we heel laat. voor die ouders ook frustrerend als je zo lang onderweg bent en niet naar je kind kunt.
@ lauwie: leuk kadotje! jammer van je weekend, maar je wat mot dat mot he... Hihihi, oh sorry is niet om te lachen, ahum, maar wat is bubabelie?
@schatje1: da's inderdaad heel oneerlijk. Sterkte voor je vriendin. @MY Angel: veel sterkte. Ik las net iets op de site van de Telegraaf. In onze gemeente strooien ze bij gebrek aan strooizout met afgekeurd badzout. Ik heb er alleen op de fietspaden niet veel van gemerkt, dat is voor grote gedeelten namelijk één grote zware papzooi.
bumba heeft een liedje (bumbabaloe, het circus komt eraan, bumbabalie, waar is die kleine clown, ...), otje zingt bubabelie als ze bumba wil zien enneh ik betaal mijn nieuwe laptop zelf. hij heeft m alleen gehaald (en voorgeschoten). goed dat je het zegt, zal zo eens wat geld naar hem overmaken