Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vindt het niet zo erg om 's avonds nog een keer thuis te werken, maar dit is de 4e avond (na 4 slechte nachten). maar idd morgen de laatste deadline en daarna echt weekend!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier nog een berichtje van mijn nieuwe laptop :D

ben eindelijk klaar met werken voor vandaag. duik er snel in want het zal vannacht wel weer 4 uur zijn.

tot morgen!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oh eindelijk weer zp, kreeg ernstig afkickverschijnselen.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jaaaaaaaaaaaaaaa!
    checkerdecheck
    hij doet t weer :D

pfff ik heb door zwangerschapspagina ontwenningsverschijnselen mijn hele huis schoon gemaakt ;)

hier even een foto van mijn lieve dametjes
    Roos lacht trouwens nep, ze kan het tegenwoordig op comando hihi

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Jenny haar buitenhuis???????

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    in de lift

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos met petticoat :)

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    lieve suzekabouter die ik nu eerst even in bad ga doen, tot zo!

9. :$ dat was afkicken zeg!!!

@ lauwie: hahaha, gauw die centjes maar overmaken dan...
    En wat lief van ottililie, schattig ook dat ze zo hun voorkeur voor dingetjes kunnen hebben he... *smelt*

@petra: mooie fotos! En die suze kijkt soms ook zo verbaasd, hahaha, echt heel grappig!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Leuke foto's Petra.

Hier ligt Lianna nu in de box, ze wil pertinent niet naar d'r slaapkamer om te gaan slapen.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    jAAAAAHHHH hier ook afkickverschijnselen, haha!!
    Hier nogmaals mijn bericht van vanmorgen, die ik er wel degelijk op heb zien staan maar weer verdwenen is, helaas:

@Binna, met mijn zusje is het prima. Ze kan nu moeilijk haar mond open doen, dus lastig eten enz. Maar voor de rest is alles gelukt. Ze zit nog ingepakt, dus kunnen na het weekend pas wat zien.. Ik heb mijn kinderen ook moeten laten ophalen door iemand anders woensdag, gelukkig had ik die optie!

@Toetie, beterschap voor Bart!

@Tesske, spannend, hoop voor je dat de longarts goed nieuws geeft!

@Lauwie, met mijn zusje is het prima. Ze kan nu moeilijk haar mond open doen, dus lastig eten enz. Maar voor de rest is alles gelukt. Ze zit nog ingepakt, dus kunnen na het weekend pas wat zien.. Ze voelt zich wel beurs, dus beetje rusten. Nadat ik haar thuis had gebracht even wat rietjes gehaald en blikken soep, zodat ze lekker kon eten, haha!!

@Schatje, wat een vreselijk nieuws van je vriendin, hopelijk zijn ze optijd. Sterkte deze tijd!

@MyAngel, ik vroeg me al af hoe het met je was! Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat de psyg je wat verder kan helpen!!! Dikke knuffel!

@Duster, hup aan de klus, kan je daarna hopelijk relaxen!! Succes!!

@Petra, wat een heerlijke foto's

@Sjorsje, ai lastig. Ik vind het heerlijk als de kids allebei in bed liggen 's middags, hoop dat dus ook nog heeel lang vol te houden.

Zo zit weer op mijn werk, ga maar even wat doen, haha!!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    lief foto's petra!

13. hm... ik heb naar 4 mnsen een pendelvraag gestuurd, maar ik heb nog niets ontvangen...

oh en had me provider een tegenaanbieding gestuurd, omdat ik de samsung corby wilde en..... die krijg ik, met het abbonnement wat ik wil en nog een gratis bluetooth set, met van alles erbij... Hopenlijk is ie snel binnen, ik ben blij!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, ik heb Lianna net onder dwang naar boven gebracht. In de box was ze ronduit vervelend.
    Wat is er nu eigenlijk geopereerd bij je zus?

@Chantal, dat heb je dan goed afgesproken.

15. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @petrabr: schattige foto's

Het is weer eens zover hoor. Elvis is voor de zoveelste keer zoveel jaren dood of zou voor de zoveelste keer de zoveelste mijlpaal leeftijd gehaald hebben als hij nog leefde. Elk uur draaien ze (op de zneder waar ik naar luister) wel een k*tplaat van die k*tzanger, al dan niet gek*tcoverd. Maar toen Bob Marley op 11 mei 2006 25 jaar dood was zwegen de media in alle toonaarden, terwijl die zanger over de hele wereld gezien meer fans/aanhangers heeft dan die vent die zichzelf dood heeft gegeten danwel gepillenslikt.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    DV, zo dat is duidelijk.

Ga Lianna maar weer uit bed halen, ze krijst alles bij elkaar.

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    JAAA heb vanmiddag gewoon maar geslapen toen ZP dicht was. wel heerlijk hoor haha

@petra: NOu het zou zomaar kunnen, ziet er wel zo uit, maar is volgens mij een andere camping.

@chantal: nou dat zou mooi zijn die deal ;)

volgens mij heeft Mylan zijn prikken overleeft hij moest wel heel erg huilen ineens maar een bal maakte het weer helemaal goed.

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, en stil boven? Zusje heeft haar kin mooier laten maken. Stukjes kaak zijn gebruikt om meer kin te maken. Vrij plastisch dus, maar ze viel wel binnen de normen zodat het vergoed werd.

19. @ lique: zo zo, zal erg pijnlijk zijn... wanneer zal ze het resultaat mogen bewonderen...

he gatsie.... met kerst had ik het idee dat er iets in mn keel zat, voelde een beetje rauw aan en echt letterlijk alsof er iets in zit, verder niet pijnlijk ofzo. Wel de neiging om te gaan hoesten.
    Is na een paar dagen verdwenen, maar nu heb ik het weer... :(

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, klinkt pijnlijk. En de mormels zijn weer beneden. Alleen Jorja ligt nog knockout. Ze zijn aan het "spelen" met veel gekrijs en geherrie.

Deel Deze Pagina