Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, klinkt niet prettig. Ik had eergisterenavond veel last van m'n keel. Iedere keer als ik 'n klant aan de telefoon had, moest ik erg hoesten (kon m'n gesprekken niet eens fatsoenlijk afronden).
    Zal dus weer in de lucht hangen.

2. @ sjorsje: oh das ook mooi prettig... heel irritant... ja weet het ook niet, het doet geen pijn dus das 1 voordeel dan maar!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, bij mij gelukkig ook niet.

Nou zijn ze toch allebei erg lief 'n boek aan het "lezen". Lianna zit op 'n stoeltje en Yosyp staat ernaast. Ga zometeen beginnen met pannenkoeken bakken, kunnen ze alvast eten.

4. oehhhh lekker sjorsje!!!

Ik denk vandaag hamburgers met gebakken aardappels....

Kids komen ook weer dit weekend, dit wordt denk ik wel een zware want met die kou kunnen ze niet lang buitenspelen en we kunnen zelf natuurlijk ook bijna geen kant op... :(

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lekker sjorsje

wij eten vis met sla

chantal: oeh volle bak dus in huis, huur een leuke film voor de oudste kidz en ga lekkere dingen maken en met de hele familie op de bank ;)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, ik heb de eerste dag in het nieuwe jaar op school overleefd. Nu krijgen we de leuke lessen, medisch technisch handelen en ziekteleer! :)

Ik heb niet veel gemist zie ik wel haha! Wat zullen jullie hebben moeten afkicken.... :D

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ah zp doet het weer. Ben ook de hele dag druk geweest in huis, nu eten maken. Wij eten zelfgemaakte shoarma

Fijn weekend!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal en sjorsje, over een dag of 4 mogen de plakkers eraf. en ze heeft aardig wat last. Het is wel allemaal van binnenuit gedaan. Tussen haar voortanden en lip langs haar kaak zeg maar. Dus daar is het lekker beurs nu. Hoop dat ze het zelf vooral mooi vind staks en dat haar zelfbeeld beter wordt.

We gaan zo lekker aan de lasagna!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Iek Lique dat klinkt echt erg pijnlijk, moet er niet aan denken. Hopelijk is het voor haar er beter op geworden.

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi dames kom even een foto met jullie delen. ivy heeft dr orgen kapot bloed ook erg... zo ziet het er elke avond nu uit :| zo zielig...

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ben je eindelijk een dagje vrij. Doet zp het niet?
    Ach ja heb nu het huis beneden weer mooi schoon. En letters gehaald voor op Danique's kamertje. Ga ze straks mooi zilver maken. En natuurlijk vanmorgen heerlijk gezwommen met mijn enthousiaste meisje! Wat kan ik toch heerlijk genieten van mijn kleine meid zeg. Sommige dagen smelt ik gewoon weg bij haar ondeugende straaloogjes.

Set en Juud, kijk deze dikbil past er in ;) Al moet ik zeggen dat hij inderdaad vrij ruim is bovenaan. Maar hij zakt haar niet van de kont. Supergaaf dus!
    Bekijk bijlage 42125

Ik ruik een giga poepbroek volgens mij. Danique dus snel verschonen. Ze kijkt voor het eerst bumba en ze is helemaal in trance ;)

12. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ChantalChannie: ligt het niet gewoon aan de droogte binnenshuis? Met die koude temperaturen buiten en de verwarming binnen (vol) aan wil het wel eens erg droog worden binnen. Sinds een paar dagen doet onze weercomputer het weer, en die geeft elke keer rond de 30% aan (terwijl tussen de 40 en 70% normaal is). Mijn keel voelt ook niet echt prettig, alsof er elke keer iets achterin zit wat ik door moet slikken maar het gaat niet weg.

@Kimm1988: dat ziet er heftig uit. Wat is er precies gebeurt? Ik hoop wel dat Ivy er snel van geneest.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey gewoon me berichtje van vanmorgen weg. en zie dat zp ern niet eens was

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    de heeft het achter dr orgen helemaal open liggen! tot aan bloeden toe! geen idee hoe het komt :( maar moet nu elke avond dit doen en als het volgende week niet minder is geworden moet ik weer terug naar de dokter:|

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik denk dat je te snel getypt hebt want ik snap het niet helemaal

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij zijn de hele dag op pad geweest. Hebben ook nog even op het ijs gelopen :D

@ Petra, wat een lekkere kids heb je toch :p, Suze met d'r vetkuif hahaha

@ Alieke, die broek vond ik zo leuk he :( maar hij staat Danique erg hip!

@ Kimm, achter d'r oren open? Krabbelt ze niet? Mss sokjes om haar handjes doen?

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna's berichtje van vanmorgen:
    Goeimorgen meiden en heren

Ga me zo maar een klaar maken om te gaan werken
    wordt altijd eerst wakker met julie geklets iediaal van de ipone
    zo van uit bed even ineten

Fijne dag iedereen

@schatje jeetje wat een naar nieuws

@my angel. Heel veel sterkte dikke knuff

@lauwie. Balen zeg van je avonde thus werken wel leuk een nieuwe laptop

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske's berichtje van vanmorgen:
    hier ook iemand die vanuit bed internet met de telefoon.

Schatje, bah wat een rotnieuws..knuffel meis.

My, ik hoop dat de psycholoog je kan helpen met de verwerking.

Binna, werk ze!

Chantal, hoe laat komt jou t best uit?

Lauwie, balen die deadlines! Hoe is het vanacht gegaan?
    De zwangerschap ging mede door mijn longen zo slecht.
    Ik had vaak zuurstof tekort en dus tess ook en heb veel prednison gebruikt. Wat niet goed is voor het kindje en wat met name vroeg in de zwangerschap afwijkingen/handicaps kan veroorzaken.

Bah hier n rotnacht gehad, eigen schuld hoor maar toch.
    Ik heb tess gister wat chocola gegeven om te kijken of ze daar nog op reageert (kma) en dat deed ze dus vannacht.
    Onrustig, huilen en benauwd.

Ik zou nog graag even willen slapen maar heb afgesproken met mijn ouders te gaan ontbijten dus ga zo snel douchen, aankleden en weg.
    Vanmiddag baby snuiven bij mijn nicht, zo leuk!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey lauwie hoe kom jij wel aan onze berichtjes?

@kimm ik snap hem ook niet krabt ze het stuk ?

@teske baken dat Tess nog wel last van km. Wat een kindje op me werk had was dat ze alergies voor soja was en daar kort ademig. Mischien handig voor jou om te wetenn kan ook in bepaalde chocola zitten

@Petra is bedoelde gisteren trouwens penate creme. Vandaag even gekeken

@juud wat hebben jullie gedaan dan?

@setteke fijn dat school nu leuk begind te worden

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bina,
    Wij zijn vanmorgen onze kapotte magnetron weg gaan brengen waar we nog garantie op hadden. Die we nu 3 weken kwijt zijn :(
    Daarna beetje geshopt, heb een spijkerbroek gekocht en een truitje (voor mezelf, goed he). En een blousje voor het trouwen mocht die jurk niet meer passen.
    En daarna naar huis terug en zijn we op het ijs gegaan.
    En jij lekker gewerkt?

Deel Deze Pagina