@ lique, zoals je weet hou ik jou altijd extra in de gaten enne ik vind het wel weer tijd worden voor een actuele foto en een verhaaltje hoe het gaat tussen Djim en Sam
@ lique, ik was gewoon nieuwsgierig want Giulia is sinds okt na 3 uur stevig janken van haar speen af.
@juud super reageer achtie. en ach die gorden is voor mijn zelf ook niks. maar ja op me werk moet het wel @petra wat is dat toch heerlijk he dat mensen je zo kunnen laten stralen door je kind @noura jeetje dat is wel balen zeg. @aliek hmm klinkt super. ben beniewt naar de fotos van haar hele kamer over de speen wat ouders bij mijn op het werk ook wel doen. is eerst op het kdv laten slapen zonder speen. dus doen als of ze hem vergeten zijn dan wel stiekem er een achter de hand hebben. maar meestal lukt het dan wel. en dan als dat een tijdje goed gaan dan ook thuis/ of inderdaat met de verjaardagen dan hem weg doen. ben onder tussen my name is micheal aan het kijken is wel leuk
@Petra, ik heb gelijk de accu van de camera op de oplader gedaan, want ik maak echt veel te weinig foto's de laatste tijd,maar ik beloof daar deze week wat aan te veranderen, haha!! En dan zal ik mijn liefjes hier ook weer even tonen. Sam en Djim gaan echt geweldig met elkaar om. Al de een 's morgens wakker is wil die gelijk naar de ander. Ze hebben wel eens strijd, maar echt minimaal. Ze kunnen ook heel lief met elkaar stoeien en vooral lachen. Heerlijk om ze samen bezig te zien! Vanmorgen gingen ze kappertje spelen. Djim moest zitten en daarna ging Sam zijn haar kammen en lekker tutten, geweldig!! We hebben vanmiddag de eendjes nog even gevoerd, ik denk dat ze uigehongerd zijn, want ze aten het brood uit onze handen en Sam en Djim vonden het helemaal een beetje eng. Echt 30 eenden om ons heen. Snel al het brood gegeven en toen maar weer naar huis gegaan, veel te koud om ook nog een rondje te lopen! Dus maar koekjes gaan bakken. Djim deed ook zijn best, maar die vond het lekkerder om het deeg op te eten! Nu nog even hangen op de bank, ga zo naar bed. Zit hier toch alleen. Vriendlief ging om 5 uur weg, nadat hij de hele dag aan het verhuizen was geweest en 3 uur thuis was. Die zit nu lekker aan de jutter bij een vriend. Ik ga morgenvroeg behangen bij mijn zusje. Nog nooit gedaan, dus mij benieuwen.
Hier "gelukkig" geen kindjes met een speen. Lianna is wel erg gehecht aan Toetie, d'r tutpopje. Yosyp gooit alle knuffels direct uit bed en Jorja gebruikt vaak d'r handje of een stukje van d'r kussensloopje.
Oja, Sam heeft wel een knuffel waar ze mee slaapt, maar op het KDV heeft ze een ander. We zien wel hoe dat gaat in de toekomst, haha!! Hier nog steeds geen sneeuw...
Hier twee kleine speenverslaafden. Tymen zijn tandjes zijn er al helemaal naar gaan staan. Maar ik heb tot mijn vierde ook altijd een speen gehad en met minimale hulp van zo'n beugeltje wat is op je gehemelte klikt heb ik nu een perfect gebit (woorden van de tandarts.) Met Tymen heb ik afgesproken dat hij als hij 4 wordt en naar de grote school (basisschool dus) gaat dat hij hem dan moet inleveren of eerder als hij dat wil. Ook hebben ze beiden een knuffel. Tymen heeft Kikker en Silke Katty. En nou ga ik weer film kijken haha!
hey meisjes, hier weer eventjes een teken van leven. hahahahahaha ik lees meerdere keren per dag bij maar heb dan vaak geen fut meer om te reageren tenzij er iets staat waar ik antwoord op weer hahaha. hier gaat het super. donique heeft nog wel een speen en die vind dat zo lekker dat ze hem lekker nog mag houden tot ze wat ouder is. nu krijg ik het toch niet voor elkaar dat ze hem wegdoet. voor de rest doet ze het super. ze loopt hardstikke hard al bijna rennend en lult de oren van onze kop (geen idee allen wat ze zegt hahahaha) vanavond zijn we naar een verjaardag geweest en waren pas om negen uur thuis (donique ligt normaal 7 uur stipt in bed) dus ben benieuwd hoe ze het vannacht en morgenochtend doet. hahahahaha. hier gaat het verder wel goed lees ik altijd he? vind het altijd zo heerlijk om te zien dat al die kindjes zowat hetzelfde opgaan. sommige wat sneller en andere wat langzamer maar toch ................... ik zie wat lichtere kindjes en wat zwaardere kindjes. donique weegt nu 10 kilo en is 80cm. dus net wat shirtjes betreft naar maat 86 toe aan het gaan. vind haar mama wel erg leuk want dan mag ze weer shoppen hahahahahahaa heerlijk. uitverkooppies op de kop tikken. hebb weer veel bij kleertjes.com vandaan en bij www.mazzeltjes.nl ook erg leuk! nu zijn we aan het kijken voor de wintersport. we gaan waarschijnlijk naar badhofgastein in oostenrijk . ik ga dan lekker met donique sleeeen etc (ben namelijk 34 weken zwanger dan) en de rest gaat skien etc. heb er helemaal zin in. is wel 9 uur rijden maar we hebben een dvdspeler voor in de auto gekocht en bumba dvdtje erbij en klaar hahahahahahahha. kus
oh ja buikje gaat super. kindje groeit top en mama voelt zich super. geen bekkeninstabiliteit deze keer nog dus doe mij er zo nog maar tien! hahahahhaa. wil er zeker nog wel een paar maar manlief niet! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh eentje nog? hihihihih gaat vast lukken. twee is zo eenzaam!
@ Mik, super dat het lekker gaat! En nog ff sleetje rijden met je 34 weken Wat gaat de tijd hard zeg!
Juudje, wat een reageerpoging! Over speen, Myrna was 3 jaar en wij hebben afspraak gemaakt dat mamma wel een speen wilt bewaren maar dat je vanaf nu geen speen meer krijgt anders gaat ie stuk! En over zwemles, Myrna was 4 jaar en ik moest inschrijven en half jaar later kreeg ze eerste zwemles, na 1 jaar en paar maanden is ze geslaagd van A diploma. (hier is heel erg streng, sommige doet al 2 jaar over, dat is wel erg overdreven en kost bij Myrna 33 euro per 6 weken) Mik, fijn dat zo soepel gaat, heerlijk! Vandaag zijn we weer bij Damian geweest, wat een knapperdje!!!!!!! Zwaar hoofdpijn gehad, nu gaat wel wat beter. Komt door de sneeuw. Slaap lekker meiden!
mik, mooi dat alles zo goed gaat bij jullie! en lekker op vakantie! linka, sterkte met je hoofdpijn! ketting is af, hoop dat ze m mooi vindt! slaap lekker allemaal!
@Linka, sterkte met je hoofdpijn en bedankt voor je verhaaltje over zwemles. @Mik, bedankt voor je update @Kimm, waar ben je?? en is betram nog gekomen vrijdag (had je toch een afspraak)? @Lauwie, ketting? heb ik wat gemist?
Linka sterkte met de koppijn! @ Lauwie, ze moet hem wel mooi vinden na al de moeite!!! @ All, ik heb bizarre trek en ga wat eten en dan slapie doen! Half 7 op
Wat heb je toch een leuke kinderen. Ik ben blij om te lezen dat het nog steeds zo makkelijk gaat met die twee. Ik weet bijna zeker dat dat hier ook gaat gebeuren
Sorry, heb ik eindelijk verlof en dan heb ik nog geen tijd om te reageren en/of kletsen We zijn nl. nog steeds druk bezig met verbouwen, want Matthijs kan nog niet op zijn nieuwe kamer slapen en dat betekend dus dat onze kleine meid ook nog niet kan slapen...... Liefs Silvia
@dv: ik heb geen idee of het door de luchtvochtigheid komt... Ene keer was het thuis en vrijdag was het op werk... Maar hoest nu inmiddels ook als een zeehond...Dus zal toch wel iets kriebelen daar. @ lique: nou hoop ook dat ze zichzelf er beter mee voelt en dat die pijn niet voor niets is! @ lauwie: gooien met eten: dat gebeurt hier niet echt, mede ook omdat het niet mag. Ik denk dat nee blijven zeggen en als het niet met een normale nee kan, daarna een nee op een meer waarschuwende toon en stel ze doet het dan nog eens, het handje vasthouden en dan zeggen pas op he, nu word mama boos... ZOiets? HIer werkt dat in ieder geval. Als hij dan nog door zou gaan, zou ik het bordje wegpakken en na een tijdje pas terug zetten en als ie het blijft doen, is ie gewoon klaar met eten... Tygo begrijpt heel goed wat nee is en hij luister vrij goed. @ chantico: he dankje, nou weet ik helemaal hoe het zit, wel leuk om te lezen (over het joods zijn) En ik denk dat ik het voorlopig maar houdt zoals het is..... Over met 'te weinig eten' naar bed: Een collega van mij haar zoon, bijna 4 jr, is een hele slechte eter, eet alleen droog brood en ook warm eten weigert ie pertinent. Ze is met hem onlangs naar een voedingsdietiste gegaan en die heeft haar verteld dat hij al voldoende heeft aan 2 lepels warm eten, dat is voldoende voor een kindje.... @ ff: geen idee of dat kwaad kan, ik geef tygo geen slokje van mijn cola ofzo, melk, sap etc wel, maar de cola niet. Daarentegen geef ik hem wel soms wat schuim van mn koffie , omdat ie de koffie ook erg interresant (en de schuim erg lekker) vind... @ lauwie: hoe is het nu met je slaaptekort, al betere nachten? @ binna: de witte... @ carmen: ja prima vermaken ze zich in de sneeuw, ze gaan steeds met de slee op pad! Valt me nog reuze mee... @ alieke: ah wat een poepie fotos en wat een leuke letters, ben benieuwd naar de kamer... @ juud: hoop zo dat het raak is... SPEEN: Tygo slaapt nog met speen.... Ik vind het niet erg, je hebt ook kinderen die ook naast het slapen veel de speen hebben, dat heeft Tygo niet. Hij wil um dan zelfs niet... Alleen als ie ziek of moe is.. NOu dat was het zag ik.... ------------------------------------------------- Gister hier de oven/magnetron schoongemaakt met uiterst chemisch spul, heeft erg veel tijd gekost... Daarna de keukenkastjes uitgezocht met rene, want hij ergerde zich dood aan mn rommel... Net alsof hij kookt... Maar dat geeft niet, want moest het toch nog doen... Smiddags even op bed gelegen toen Tygo ook sliep en savonds hadden we 'Verbrandavond' bij de brandweer. Was net iets buiten Goor en we moesten er heen rijden, we zijn met vrienden van rene meegereden, die hadden winterbanden. Geen probleem... Komen we daar, staan al die brandweer voertuigen was, glibberen alle kanten op, etc etc... Lachen! ZIe je van de brandweerkerels in hun officiele pak autos staan duwen en sneeuw scheppen, hahahaha!!! Was wel erg gezellig. Ik zou daarna uit gaan in Enschede, maar gezien de weersomstandigheden en het feit dat wij er nog geen winterbanden onder hadden gedaan, leek het me niet verstandig de weg op te gaan, dus dat heb ik jammer genoeg afgebeld... Ik lag pas om kwart over 1 in bed en Tygo was om half 7 wakker... Wel nog in bed genomen tot half 8, maar ben op nu hoor... Bah... Volgens mij stinkt er hier 1.... Zal ik hem bij papa in bed zetten ....
Oh ja en nog even ergernis spuwen...: Moeders van dochter van rene heeft haar dochter ook weer wat wijsgemakt, zucht: 'Als je gaat schaatsen, moet je wel je oorbellen uit doen, anders vriezen ze vast aan je oren....' Dochter vroeg aan rené of dat waar was en rene zei, ik heb geen idee, maar lijkt me wel raar, toen vroeg ze of ik het niet wist, want ik had toch ook oorbellen.... Ze heeft het me nog niet gevraagd, maar mag ik weer proberen uit te leggen dat dat niet zo is zonder haar ma als een koe af te schilderen.... Zo moe word ik er van. En om dan nog even door te gaan met klagen, waarom moeten die kerels zo af en toe toch is de grenzen die je gesteld hebt verleggen??? Is dat iets genetisch, moeten ze weer effe tonen dat ze het mannetje zijn? We hebben slaaptijden afgesproken voor beide kids en hij zit deze nu al 2 weekenden te tarten door het iets over de tijd te laten lopen en dit weekend zei hij zelfs toen ik hem er op attent maakte dat het voor 1 van de 2 tijd was de pyama aan te doen 'ja ja doe maar rustig'...... Als blikken konden doden..... En hij ligt al 2 weekenden gewoon uit te slapen op beide dagen... Ik moet er toch uit voor Tygo, gaat het niet om, betekent niet dat hij tot 10 uur half 11 in bed moet blijven liggen... Ass... Oh en ik kan nog wel even doorgaan met dingen die me nu irriteren... Grrr.... Moet ik ongesteld worden??? JAAAA!!!!! Dat verklaart een boel, hoewel mijn irritaties gebaseerd zijn op oprechte irriaties...
Dat is een belgische serie over een meisje die op paardrijden zit. En daar zijn allerlei spullen van te koop. amika | shop4fans gift & fanshop