Zo, wij zijn weer ingesneeuwd.... We zouden even naar mijn ouders om een bakkie, maar dat doen we maar niet. Er id wel weer zo'n 10-15 cm gevallen en dat is mooi opgewaaid tot mooie duinen. Wij blijven dus lekker bij de warme kachel! @ Chantal, oorbellen die aan je oren vast vriezen??? dan had ik dat vroeger toch ook gehad. jammer dat je kerel zich niet aan de afspraken houdt @ Petra/ Lique, ik denk dat ik me ook wel in jullie rijtje mag scharen, het gaat hier ook van een leien dakje. heerlijk Over met eten gooien, sinds dat ze zelf haar prakkie eet geen last meer van. Er valt wel eens wat, maar ze gooit niet. @ Duster, och jullie kleine meid wil ook best bij jullie op de kamer slapen hoor! Die heeft er nog geen idee van dat ze geen eigen kamertje heeft. Maar snap wel dat je het klaar wilt hebben hoor. Nesteldrang
Laureen ook nog hoor. Ze leert het vanzelf wel af dus ik maak me er niet druk om. Dionne was al 4 toen ze stopte met de speen. Haha ja ze zien er wel superlief uit maar dat zijn ze in het echt niet altijd!!!!
@chantal pfff wat een gedoe met die oorbelle hoe komt die moeder er bij en over je mannetje hoe zo moet jij er uit boor tigo hij kan ook wel eens smorgens voor hem en ze ander kinderen zorgen. komt op ga jij gewoon even lang slapen @setteke pff dat is wel veel sneeuw. hier sneeuwt het vandaag en vancht ook gedaan. maar niet heel veel al lag er ook nog. @duster jeetje meis balen dat je het nu even goed in je verlof nog druk hebt. maar snap je gevoel wel dat je het af wilt hebben moeten jullie nog veel doen @juud werk ze (al ben je denk al aan het werk) @lauwie ben nu wel benieuwt naar de keting @linka wat een heerlijk foto's op je hyves super leuk hoest weer bij jou @lique wat heerlijk dat je moppies zo lekker met me kaar kunnen spelen. hoest weer bij jou @mik hoe was jullie week je weg ?? @sjorsje wel fijn geen speentjes. lijkt me helemaal bij jullie. met die kindjes en dan nog drie speentjes moet je onthouden wie pff ooo weet niet wat ik heb vancht heb gedaan. maar het het in me rug. bleeee
Chantal, zeggen tegen Rene wat je niet bevalt, jullie wonen samen in 1 huis dus Oorbellen vind ik onzin hoor Myrna heeft gouden ketting om, ze moet om van dr vader, ik zei MOET niet, want je moet zelf weten wat je wilt, niet moet omdat hij dat wilt. Je mag heus wel uit doen maar laat die ketting maar bij je vader hoor. Miranda, Myrna is ook weg van Aminka en Huize Anibus.
Joëlle is na het peuterzwemmen direct doorgegaan voor de echte zwemlessen. Ze was toen net 4 jaar. Ze heeft 10 maand gedaan over diploma A en 2 maand over diploma B. Ze was dus net 5 jaar toen ze klaar was met zwemmen. Dit was wel erg jong hoor. Dionne is begonnen toen ze al 5 was. Die is nu bijna aan het eind was haar zwemles voor diploma A. Ze moet alleen nog leren om goed door een gat onder water te gaan en dan mag ze binnenkort afzwemmen. Dan nog even een aantal weekjes erbij voor B en dan is zij ook klaar. De kosten: je zit al snel op 45/50 euro per maand. De lessen duren 30/45 min, dat verschilt per zwemschool/bad.
slapen met speen: nooit gedaan hier, ze heeft haar duim en die is geloof ik nog moeilijker af te leren dan een speen. Want die heeft ze altijd bij de hand..... nog meer kids die duimen??? Britt heeft er een heel verweerd duimpje van, wat laatst Silver ook had van Binna met eten gooien: nee, maar soms verongeluk belanden er wel dingen op de grond, maar zegt dan heel lief, "o o" setteke: dus weer ingesneeuwd volgens mij valt het hier wel mee.....er is wel gevallen, maar niet extreem veel chanatal: wat vervelend zeg dat je man zich niet ana de afsparken houdt. Lastig mee om te gaan, maar zeg gewoon op een normale manier dat je er last van hebt! succes miranda wat een geld zeg, voor dat zwemmen. Dat staat ons ook allemaal nog te wachten duster: pas je op jezelf???
@ Chantal waarom moet jij eruit voor Tygo? dat kan Rene toch ook wel doen? Hier wisselen we het redelijk af.. al is dat in de weekenden wel moeilijk omdat ik natuurlijk om het weekend werk. @ Setteke, hier ligt ook aardig wat sneeuw en vind er echt niets meer aan. @ Duster, zijn jullie al wel bijna klaar met het kamertje dan? @ Miranda, hoevaak in de week rij jij op en neer om je meiden naar sportclubjes etc te brengen? Ik ga even ontbijtje eten, kom zo weer
@ carmen, ik ook niet hoor! Ben d'r zo zat van! En ik had dus een skipak via MP gekocht voor Sil, en volgens track en trace is hij vrijdag bezorgd, maar we waren er niet. Gisteren de chauffeur gevraagd die bij de buren was en hij was hier niet aan de deur geweest. Dus waar mijn pakje is..... maandag de klantenservice maar bellen, want op zaterdag zijn ze uiteraard niet aanwezig....
Juud; gezeik bij het cb over gewicht. Vorige keer wel ja. Ben benieuwd. Zullen over een maandje of wat wel weer moeten. Trek me er niet zo heel veel meer van aan. Die tijd dat ik me er druk over ging maken is voorbij. Danique eet gezond, drinkt goed. Waarom zullen we ons dan druk maken over dat kilootje meer. Thx voor alle complimenten over mijn letters en mijn meiske! Hopelijk gaat het er vandaag van komen om de kamer te pimpen, want manlief is niet zo heel vlotjes heb ik het idee. Chantal, wat vervelend zeg dat hij zich niet aan de afspraken houdt. Dan loopt het langzaamaan weer terug naar waar je begon. Mik, wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat! En al weer bijna 34 weken zwanger. Gaat snel hoor! Wisten jullie of het een jongen f meisje werd trouwens? Ik ben het even kwijt haha Slapen met speen; ja hoor! Met 2 zelfs. 1 in haar mond en in naast haar voor als ze hem kwijt is 's nachts. Daar ga ik me niet druk over maken. Ze stopt er vanzelf mee. Mijn moeder vertelde dat ik vroeger altijd een flesje drinken mee kreeg naar bed voor als ik wakker werd. Nou ben er ook niet slechter van geworden Duster, hopelijk zijn de kamertjes snel klaar! Wat heb je nu ook al weer gekocht voor Matthijs? Een ledikant of een groot bed? Setteke, goh jullie zijn toch ook elke keer de pineut. Als er een stukje nederland wordt ingesneeuwd. 1x is leuk, maar nu niet meer Zwemles; ik zit nu met Danique op knuffelzwemmen. En dan kan ze direct met 4 doorstromen. Dat zullen we denk ik ook wel doen. Ik merk bij kinderen bij mij op school dat je vaak nog sneller je diploma haalt als ze iets later beginnen dan direct bij 4 jaar (tenzij er een zwemtraject vooraf gegaan is). Ik heb zelf pas met 7 jaar mijn diploma gehaald, omdat ik niet wilde. Ik zal dus ook nooit mijn kind dwingen als het niet wil. Dat zwemdiploma komt vanzelf! Binna; balen van je rug zeg! Rare beweging gemaakt?? Lauwie, foto van de ketting!!! Lique; leuk eendjes die uit je hand eten. Kan me voorstellen dat de kids het echt vonden. En ga maar snel foto's maken, ben benieuwd! Petra; heb je Roos al op een paard gehad? Heeft ze er interesse in? Vannacht gewoon 3x eruit gemoeten voor mijn meisje. Zo rond half 5. Meisje huilen huilen huilen. UIteindelijk nog een beetje warme melk gehad en toen om kwart voor 9 weer wakker. Toen mocht DAnique lekker met papa buiten sneeuwschuiven en mama ging snel even douchen. Nu gaan we straks nog even samen de sneeuw in. Tenminste was de bedoeling van papa, maar die hangt nu voor de tv. Ben dus benieuwd! Hoop dat Danique vanmiddag weer aan het slapen gaat
@ Speen, hier geen speentje. Tess deed na een paar uur uit mijn buik al haar duimpje in de mond en dat duimpje is niet meer weggegaan. Een speentje hebben we nog wel even geprobeerd omdat je die weg kan nemen om het af te leren en ze een duim natuurlijk altijd bij zich heeft maar dat wou ze niet. Ze duimt overigens ook alleen in bed of als ze ziek is. @ Nog even over eten gooien, als Tess met het eten gooit is dat echt omdat ze geen zin (meer) heeft. Daarom haal ik na waarschuwen het eten weg. Ze gaat trouwens best vaak zonder eten naar bed, als ze niet wil eten ga ik niet pushen want dan wil ze gelijk een paar dagen niet meer eten. @ Lique wat leuk dat je kinderen zo geweldig met elkaar omgaan. Dat hoopt toch iedere ouder met meerdere kinderen. @ Binna, succes met je rug.. hoe gaat het nu?
@ niet meer slapen overdag, Tess sliep ook niet meer overdag en dit heeft ze een maand of 2 volgehouden. Totdat ze het rsvirus kreeg en toen deed ze niet anders dan slapen. Nu ze weer beter is doet ze gelukkig wel weer 1 slaapje per dag van ongeveer 1 a 1 1/2 uur. Pff het was vannacht echt drama om thuis te komen... normaal gesproken rij ik door het centrum maar ik hoorde van collega van de nachtdienst dat er daar echt geen doorkomen aan was ivm de sneeuw/gladheid. Dus ik besloot om te rijden zodat ik de grote wegen kon nemen maar die waren niet veel beter helaas. Gelukkig sprongen alle stoplichten op groen dus ik hoefde niet te stoppen, al schrok ik me wild toen er op het kruispunt een auto van rechts zo doorslipte de weg op en me net niet raakte. Nou vanavond weer dienst en het sneeuwt hier nu weer aardig dus ben benieuwd hoe laat ik vannacht thuis ben. Ooh ja ik ben nog steeds onwijs verkouden en dan heb ik ook altijd mijn tandvlees wat verdikt maar nu is het tandvlees aan de rechterkant bij mijn verstandskiezen echt mega dik en doet super veel pijn. Heb vannacht al dentinox druppels van Tess gedruppeld Eten doet pijn ( goed voor de lijn ) en praten ook.. heel naar
@sjudith: mylan slaapt nog met een speen ik leg er dan nog 1 extra bij haha @mik: fijn dat je je goed voelt, geniet ervan @chantal: oh meis maak je zelf niet zo achtelijk relaxedddddddddddddddddddd hhaha Het was vroehoeg vanochtend, ok mylan was vroeg PFFF dus mijn mannetje heeft vanochtend vroeg vor ons allemaal pannenkoeken gebakken, wat vervelend haha
Goedemorgen allemaal, ik heb vanochtend heerlijk tot negen uur in bed gelegen. Ard heeft de kindjes in bad gedaan en vanmiddag neemt ie Lianna en Yosyp mee naar een nieuwjaarsreceptie. Kan ik op m'n gemakkie stofzuigen en dweilen. Nu dadelijk eerst maar een was gaan doen, want Jorja had zich net ondergepoept. @Carmen en Binna beterschap.
De meiden hebben echt een superleuke kindercd gehad van mijn zus met sinterklaas, misschien een aanrader voor andere? kijk maar op you tube bij Dirk Scheele Het is telkens te koud om Roos mee te nemen naar het paard, ze heeft er dus nog niet opgezeten
heb jij die sjorsje??? zo ja valt ie klein of groot? donique draagt meeste kleding maat 80 maar sommige truitjes maat 86 dus weet niet welke maat ik moet nemen. broeken maat 86 zijn donique nog veels te groot! (behalve drie kwart broekjes!
lique, heb een ketting voor mijn schoonmoeder gemaakt gisteravond. juud, tot nu toe is ze altijd bij als ik er 1 voor haar maak. binna en alieke, zal zo een foto maken. binna, balen van je rug! alieke, ook niet zo'n geweldige nacht dus, maar wel lekker uitgeslapen. chantal, weer een slechte nacht. nog 1 hoektand te gaan. hopelijk zijn dan de ontstoken ogen, de verkoudheid en de blafhoest ook voorbij. ik vroeg me ook meteen af waarom jij toch je bed uit moet voor tygo? doet rene dat nooit? vervelend dat jij zo de kwaaie stiefmoeder wordt met de bedtijden van zijn kinderen. tesske, vervelend van je tandvlees. hielp de dentinox? ben ook wel benieuwd of het die kleintjes verlichting geeft. en wat schrikken van die bijna aanrijding. setteke, jammer van het skipak. had je nu goed kunnen gebruiken. duster, wat moet er nog gebeuren aan de kamertjes?
petra, is het de cd van dikkie dik of een andere? ik vind dirk scheele ook leuk. hij was vorig jaar bij ons in de boekenwinkel. knetterdruk! otje heeft ongeveer dezelfde maten. broekjes is 80 zelfs soms nog groot en truitjes heeft ze vaak 86.