Goedemorgen dames! Zo, ik ben weer door de sneeuw geweest naar de Psz, en het was bijna niet te doen. Overal waar het een beetje schoon was ligt nu weer heel veel sneeuw. Ben echt tig keer bijna gevallen, als ik niet achter de wagen had gelopen was ik echt op mijn kont gevallen en ik weet niet of ik dan weer overeind zou komen.... Denk dat we dan een probleem hebben. gelukkig was het koffiemorgen, kon ik eerst even bijkomen bij een bakkie voordat ik weer door die prak moest. En hoera, straks mag ik weer..... Wat mij betreft mag die sneeuw nu wel weer opzouten want dit trek ik niet veel langer.... Mijn arme rug en bekken schreeuwen het uit. @ Chantal, JEEEEEEEJ! Tygo loopt! Knappe vent! @ juud, je nod is pas vast de 14e, ik hoop echt dat hij dan knalt van positiviteit! @ Schatje, klinkt erg als mijn klachten. Ik zou je even melden bij een cesartherapeut. Het is te laat om de pijn weg te nemen, maar hij/zij kan je wel oefeningen en handigheidjes geven om de pijn zoveel mogelijk beperken. Misschien moet je vast overwegen om een bed in de woonkamer te zetten. Alleen als je op je rug ligt is nl de druk van je bekken af en komt het echt tot rust. Niet meer op de bank gaan zitten, dat zakt teveel in. Neem een harde stoel om op te zitten en zet je benen naast elkaar. Als je vanuit lig overeind wilt vanuit je zij overeind komen en in delen. Als je je naar je zij draait probeer je je hele lichaam in 1 keer mee te nemen. Als je op je zij ligt duw je met je armen je bovenlijf omhoog en laat dan je benen over de rand zakken. Houd jezelf klein, uitstrekken is een te grote belasting. En neem regelmatig rust en dat betekent dus liggen. Oh en bij alles wat je doet, eerst je spiercorset aanspannen. Dus je bekkenbodem, buikspieren, bilspieren en rugspieren zodat je als het ware een corset aantrekt. En geen bekkenband dragen!!
Schatje, ik ken het gevoel. Bij Yosyp had ik dat vanaf de 32e week. Al hadden ze 'm er op dat moment uitgesneden, had me niks geinteresseerd. Achteraf weet ik wel dat het beter was dat hij langer in m'n buik heeft gezeten, maar op het moment zelf ... Veel sterkte nog de laatste weken.
@ jenny: hahaha ja, pas met 2,5.... @ set: zo jij begint deze week ook goed zeg... pfff.... Ik ben de sneeuw ook zat hoor bah... Zo ga ff mn werkmail checken en dan ff een kopje koffie en wat te eten erbij pakken...
@Lauwie, Sam vraagt het natuurlijk gewoon en Djim wijst en schreeuwt meer, haha!! Maar heel duidelijk hoor. Hoe ik dat geleerd heb, geen idee, dat is zo gegroeid op de een of andere manier . @Juud, ai das jammer, ja nu maar hopen dat het te vroeg was inderdaad!! @Denice, ojee ziek of is dit van de zwangerschap? Waar blijven de fotos van je huisje, of heb ik dat gemist . @Chantal, ja kan ook uitkijken naar de zon. Gaan jullie dit jaar nog op vakantie en gaan jullie dan met alle kids of met zn drieeen? Heb je al reacties op je pendelvraag? En ben je er zelf al een beetje uit. Heb je topic niet meer gevolgd, wordt daar nog druk gesproken? Whoehoe Tygo loopt!! (en een stuk eerder dan zijn moeder haha) Ohh, zie nu dat ik een pb heb, ga zo lezen, ahha!! @Schatje, wat vervelend. Misschien wat meer hulp in schakelen. Ik had ook last dat ik zwanger was van Djim. En Sam was rond een jaar. Ik leerde haar mee te geven als ik haar oppakte (1,2 3 hup ) en zelf de trap op te laten gaan en dan hield ik haar broek vast ofzo Succes hoor, het is heeeeel vervelend! @Setteke, jemig jij ook weer sterkte, wat een ellende toch als je lijf niet wilt! Nog wat van de dokter gehoord? @Petra, speciaal voor jou heb ik een foto gemaakt vanmorgen! ai het lukt niet, eerst dit plaatsen en dan probeer ik het opnieuw!
Nog niks gehoord van die huisarts, maar hij belt waarschijnlijk pas aan het einde van de dag. Ik wacht nu op de TNT, die hopelijk mijn pakje komt brengen. Ik had er een topic over geopend in de lounge en afgelopen vrijdag mochten ze bij TNT vanuit de depots niet uitrijden vanwege het weer. Daarom kan het dus pas vandaag worden. En anders wordt het eerst maar eens op het postkantoor kijken. Maar dat mag Hilbrand doen, ik loop niet verder door de sneeuw dan noodzakelijk....
Oh en check mijn mp. Heb er weer vanalles op staan, ook grotere jongenskleertjes en wat maat 80/86. Voor de liefhebber.... Advertenties van Lisette uit Akkrum , Friesland - Marktplaats.nl
@ Schatje vervelend dat je zoveel last hebt van het einde van de zwangerschap. Kleine mag nog wel even blijven zitten maar ik hoop voor je dat hij zich meld bij 38 weken. @ FF wat een mooie buik en zo te zien ben jij zelf ook erg fijn gebouwd dus logisch dat Britt dit ook is. @ Juud jammer van de nega test duim net als de rest dat het te vroeg is geweest. @ Setteke bij jou gaat het ook niet zo lekker lees ik sterkte hiermee. @ Chantal wat super dat hij loopt. Op Yosyp na die al wat passen los heeft gedaan is Toby dan de enigste die nog niet loopt? We boeken wel vooruitgang hij durft nu aan 1 hand te lopen. Straks met mijn man naar de arboarts en dan de hele middag naar mijn schoonvader is altijd wel gezellig maar heb er nu echt geen zin in. Moet ongi worden en heb er best last van:x Wens iedereen een fijne dag verder.
Dan maar even zo het is niet anders: Vanmorgen samen op de bank Ik ben zo blij met mijn dochter, ze helpt me nu al: Op tel gemaakt, paar weken gelee:
Goeie morgen dames, heel verhaal getyp foetsie weg... ik ga me best doen om vandaag heel wat terug te lezen en te reageren... ben wel erg moe en op eigenlijk. Dus even doorzetten morgen woensdag werken (stage) en dan heb ik "weekend" hoe was jullie weekend?
nou op bed leggen heb ik ook geen rust. op de bankook niet . voel me misselijk al de hele ochtend maar ik weet niet wat het is en zo moe. ik weet niet of ik nu gewoon ziek ben of dat het met zwangerschap te maken heeft. voel me zooo beroerd.
lique ik denk dat je dat gemist heb ze staan op mn hyves omdat het me hier niet lukt het neer te zetten. ze staan bij foto's van emy haar verjaardag
Jeeejjjj!!!! Wat knap! Olivier heeft het hele filmpje bekeken, hij vond het reuze interessant! Hahaha... (filmpje is afgelopen en hij loopt weer weg...)
Hihi, Sil staat te zappen.... Ze mag de afstandsbediening helemaal niet, maar het ziet er wel leuk uit!
Heb even over de pagina's gescrold... @ Alieke: Leuke letters zeg! @ FF: Mooie buik!!! @ Setteke: Hopen dat je pakje nog komt! Ik had trouwens Uggs via internet gekocht en die zijn zaterdag wel gekomen @ Lique: Leuke foto's! Wij hebben gisteren heerlijk in de sneeuw gewandeld (foto's op hyves), echt genieten! Nu ligt mijn man op bed met migraine en ben ik net naar mijn pony geweest met zijn auto. Kwam dus mooi vast te zitten in de sneeuw, schoof zo opzij... Gelukkig ben ik geholpen en was ik snel weer los. Ga even wat doen in huis, moet ook gebeuren...
@ lique: leuke fotos! je ziet ook echt dat ze op elkaar lijken he! knappe kindjes! @ puck: hahaha, dankje! Ook leuk dat Olli zich zo voor Tygo interreseert, hihihi.... Nou ant werk dan maar!
@ lique: heb trouwens 4 pers. gemaild voor pendelen, meer stonden er niet in het topic die het nu nog deden...