nou heb mn spaarloon aanvraag geregeld, joehoeeeee en als het goed is is mijn telefoon ook op weg om mij te vinden, nog een keer joehoeeee.... Ik ga warm kopje chocolademelk maken....
@chantal: ah dan zag ik het toch goed, leuk hoor. maar ja hij heeft ook echt zo cool koppie dus terecht dat hij voor reclame is gebruikt @setteke: ben diep teleurgesteld in je haha man miep niet zo, bij mij is een 5,5 al goed hihi @binna: ja je moet er ook eens uit zonder kind, hoe gek dat ook voelt. is echt wel eens lekker hoor ik duik er ook vroeg in, was vandaag wat duizelig op werk. heel irri
Dag dames! raad eens wat mij voor een gezellige avond voor de boeg staat? Mijn schoonmoeder blijft overnachten omdat ze thuis aan het verbouwen is. joehoe!!!!! vind het niet zo netjes om nu achter de computer te blijven zitten, dus ga zo meteen bij haar zitten. Jammer had liever even met jullie gekletst. Zag wel even snel op hyves dat tygo aan het lopen is! goed zeg! Fayenna heeft vanmorgen de BMR prik gehad. Ze heeft maar een kort gehuild, het was meteen over. ben benieuwd of ze er last van gaat krijgen.
shanai gezellig je schoonmams als loge hoop dat fayenna niet ziek word. Tess moet de bmr ook nog maar durf niet..ben bang dat ze weer ziek word. 12 febr. is de afspraak dus heb nog even. Chan, je sms gehad hoor! Tot morgen, kan ik live een lopende mr. T zien. Ben er vandoor!
@ Chantal: Leuk dat Tygo in de catalogus staat! Heb hem gezien! @ de rest... slaap lekker allemaal, ben ook moe en hangerig vandaag, bleh! Hier ook een jengelig/huilerig dreumesje, zou het aan het weer liggen? Morgen naar Ballorig, ben benieuwd wat onze kleine man er van vindt! Fijne avond!
voordat ik verder ga lezen reageer ik alvast even op jou!!! die eerste foto is geweldig, wat een leuke en knappe kindjes zeg en wat een pret in hun ogen!
hoi meisjes, jullie weten mijn laptop verhaal hè, dat ik eindelijk wist wat ik wilde en dat hij toen uitverkocht was (en ik midden in de nacht nog aan het balen was ) en toen bedacht ik: de Makro heeft nog meer vestigingen....vanmorgen gebeld en ja hoor, bij een vesteging in de buurt hadden ze m nog. Mijn ouders hebben hem gehaald (omdat ik natuurlijk bang was dat hij na werktijd uitverkocht zou zijn) en nu staat hij te pronken op tafel (nog geen internet want dat moet ik nog uitzoeken @ Setteke, wat een laag cijfer voor jou doen maar zelfs op je allerlaagst heb je nog een voldoende, je bent een knappert @ Tesske, wat goed van je om zo op iedereen te reageren. Ik kan echt niet wachten om de kinderen mee te nemen naar de paarden, lekker schooieren met de kippen enzo. Deze kou blijft toch niet voor altijd en altijd hangen @ Binna, lekker hoor een weekend weg @ Linka, ik ben het weer ook zo zat @ Shanai, succes en toch wel een beetje plezier vanavond! @ Chantal, te gek dat Tygo erin staat, wat zul je trots zijn
@Petra, ik ben ook trots op die eerste foto, ben aan het overwegen er iets mee te doen. Canvas of wat dan ook. Nog even googlen. Ohh, Sam wilde vanmiddag geen luier aan in bed. Dus ik denk we proberen het. Overdag is ze zo goed als zindelijk, dus waarom niet. Kom ik op haar kamer, niet geplast in haar broek, maar helaas wel gepoept. Gelukkig alleen in haar onderbroek, maar toch bleh.... Nu wilde ze vanavond ook zonder luier naar bed, wilde dat eigenlijk niet. Maar als ze er zelf zo van overtuigd is, vind ik het ook niet leuk haar hier in te ontmoedigen... Niet vergeten haar straks te laten plassen. Wel even een extra laken en een plastic zak onder haar gelegd... we zullen zien.
Ojee Lique, wel knap hoor dat ze zelf niet meer wil. Lianna had te straks weer "per ongeluk" een paar druppels gedaan op het potje, maar ze was er zo van geschrokken dat ze door een knuffel getroost moest worden. Leuke foto's trouwens.
Joehoei! Kan hier nu ook weer berichtjes plaatsen! Vrijdag ben ik weer tante geworden van een superlief manneke, Noëll, alleen omdat zijn mama ook op ZP zit, ben ik een paar dagen niet online geweest. We kleppen namelijk ook met een stel meiden samen in een ander topic, en mochten ze mijn berichtjes lezen ofzo wisten ze al dat ze bevallen was voordat ze dat zelf kon melden, vandaar! Maar vandaag is ze online geweest, dus nu ben ik er ook weer! Hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles ok! Ben net een uurtje thuis van mijn werk, heb vandaag van 8.30u tot 20.00u gewerkt. ff overuren scoren voor de zomer, hihi! Xx
Jeslyn vind potjes niks, hahaha! Petra, fijn dat toch is gelukt met laptop. Had ik ook toen met booglamp, Gamma in Criuqius hadden ze niet, nou gingen we nou naar andere Gamma in Hoofddorp, ja hoor daar stond nog 2! Gauw gekocht, haha! Tesseke en Chantal, veel plezier morgen! Wel foto's maken he Lique, canvans mooi hoor!
@Sjorsje, ja ze vind het al een hele tijd maar wat interessant. alleen het poepen doet ze nog liever in een luier. Ik heb geen idee wat we vanavond moeten verwachten hoor. Ga er voor het gemak maar vanuit dat we een bed moeten verschonen!! Wel vervelend dat Lianne het zo eng vindt...
hey, ik zag dat tygo loopt! super zeg! wat kijkt ie er blij bij! en ook al in de babydump folder. leuk! juud, wat balen dat je negatief teste. ik hoop ook dat het nog te vroeg was, want ronde 14 levert heeeeeele leuke kindjes op lique, wat een mooie blije kindjes! goed zeg dat ze dat zo gemakkelijk geleerd hebben. ik bedacht me dat ik het thuis maar eens ga oefenen. geen zin om op een verjaardag met publiek daarmee te beginnen. nou hebben wij zelden verjaardagen overdag, maar toevallig afgelopen weekend wel en had ze al iets te pakken. succes vannacht met sam! hoop dat het goed gaat. tesske, wat balen dat tess niet fit was en jij daardoor zo'n korte nacht had. kan me voorstellen dat je tegen de BMR opziet door hoe ze in het verleden op inentingen reageerde. BMR is voorlopig wel de laatste toch? met otje lijkt het weer de goeie kant op te gaan. ik had haar vannacht sneller weer stil in bed. maar ze hoest nog wel behoorlijk en ze heeft ook nog last van haar ontstoken ogen. setteke, wat vervelend van je bekken! kun je oefeningen doen om het minder pijn te laten doen? of weer een keer terug naar de cesartherapeut? petra, toch gelukt met je nieuwe laptop! leuk zeg! puck, las in oei ik groei dat het ook sprongetjes tijd is. veel plezier bij ballorig! shanai, fijne avond jenny, rustig aan he! is je bloeddruk laag? binna, heb je wel zin in een weekendje weg met je werk? of moet je alleen wennen aan het idee om zonder silver weg te gaan? is het dan met of zonder partners? duster, ik durf met dit weer ook niet te fietsen hoor. breng otje weg met de wagen en loop dan door naar mijn werk. vorig jaar ben ik gevallen en dit jaar mijn vriend. moet er al helemaal niet aan denken dat ik met otje voorop val. en ik zie hier in de stad veel mensen vallen! over de stuit, lastig. ik heb het zelf niet gehad. heb wel een vriendin die bevallen is van haar zoon die in stuit lag. je kan de moxa therapie, wat rebbel ook geprobeerd had nog proberen? chantico, dank voor je tips! heeft ise nog brood gegeten? mama rianne, ik zal zo eens kijken! mik, mooi dat je geslaagd bent voor een skipak en laarsjes. hopen dat je ze snel binnen hebt! het is ook voor de vakantie toch? noura, hoe is het met safouane nu? schatje, balen dat je zoveel last hebt. doe je wel rustig aan nu je verlof hebt? mooi dat djayden het goed doet! vogeltje, hoe was je middag bij de arboarts en je schoonvader? als toby al aan 1 hand loopt duurt het vast niet lang meer. denice, beterschap! kimm, hier lekker weekend gehad. en hoe was jouw weekend? bertram nog gesproken? sjorsje, knap dat lianna weer op het potje geweest is. en sneu dat ze ervan schrok. linka, zag lieve foto's van damian op je hyve. schatje hoor! ------------------- otje zegt trouwens haar eerste echte 2 woorden zinnetjes sinds dit weekend! "broodje eten" en "boekje lezen". we hebben gister samen maar ff wat strakkere regels bedacht, want otje begint een beetje te drammen. daar heb ik geen zin in, dus maar wat meer structuur en duidelijkheid. het zal wel een fase zijn, die na het sprongetje minder is, maar ik vind het ook sneu als ze het idee heeft dat drammen wat oplevert.
@lauwie nee het wiekend is zonder man en zonder kinderen. en dat is wat mijn een beetje tegen staat. ik ben nog nooit zonder Silver geweest. en vindt het aan de ene kant ook niet nodig.
@Linka, dat is mooi! @Lauwie, ja dat hoop ik ook, zal jullie morgen vertellen hoe het gegaan is. Slaap lekker allemaal! morgen eerste keer dat ik op dinsdag ga werken ipv woensdags. Zal wel even wennen worden!
binna, ik zou er ook niet zoveel zin in hebben hoe leuk ik mijn collega's ook vind. ben toch liever met mijn dochter en vriend in het weekend. willen alle andere collega's wel? en heb je het op je werk al over op een andere lokatie werken gehad? toetie, is je man weer terug? hoe heeft hij het gehad?