@Setteke, denk dat meisjes daar toch wat wijzer in zijn hoor. En nu wilde ze zelf, maar als zij morgen weer een luier aan wil naar bed, dan mag ze die van mij om. Ga er nog geen probleem van maken. Neemt niet weg dat ik het super vind, natuurlijk. Wat dat met je bekken betreft, ik herken dat heel goed. Ik heb er alleen de 2e helft van de zwangerschap last van gehad, maar het is lastig te begrijp door je omgeving. Het is moeilijk uit te leggen, totdat je het zelf hebt gehad. Oja Sam is van juni 2007, dus driekwart jaar jonger. @Denice, voel je je al wat beter? @Schatje, was je nu wel zo zwanger? Of (wederom) met hulp? Heb dit nooit meegekregen eigenlijk, sorry.
Goedemorgen dames, Schatje: kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! volhouden meid je kan het! Gaat djayden ook overdag weg of is hij altijd thuis? anders misschien 2 dagen in de week ff weg brengen naar je ouders ofzo? setteke: hoe staat het met de sneeuw bij jullie? Ik ben er ook ongelofelijk zat van.....wil graag ff winkelen maar ben vorige week al een paar keer bijna onderuit gegaan dus doe het maar ff niet...8) Nog wat van tnt gehoord???? zie dat je leuke kleding op marktplaats hebt staan maar durf nog niks aan om echt iets te kopen voor hetzelfde krijg ik een 10 ponder...8) (mag het toch echt niet hopen) Moet je wel ff toespreken zie ik.....een 6,1 dat zijn we niet van je gewend meid! Dat kan natuurlijk echt niet! juud: Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Tis heel normaal dat je je zo voelt meid! soms is het leven idd heel oneerlijk! Een hele dikke knuffel voor jou!!!! Wat geweldig filmpje van giulia!!!!! denice: hoe gaat ie vandaag met je? En wanneer mag je naar de fysio? chantal: wat super zeg dat tygo loopt!!!!! En wat gaaf dat hij in het baby dump blad staat!!!! Nieuwe jaar nieuwe kansen wanneer gaan we shoppen? FF: mooie buik zeg! (ik durf niet zo goed een foto van mn buik te laten zien....vind me zelf net een olifant...) carmen: hoe gaat het met tess nu? wanneer spreken wij eens af? duster: rustig aan doen meid! kan me voorstellen dat je niet durfde te fietsen! Hoe is het eigenlijk voor de rest afgelopen met je werk? Kan me voorstellen dat het een moeilijke keus is ks of stuitbevalling! Hoop zo voor je dat ze nog gaat draaien! binna: voel je je weer wat beter? tis wel heel leuk toch een weekenduitje? Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt maar je bent niet alleen mama ook nog sabrina he! maar nogmaals je moet doen waar jij je goed bij voelt meid! wij zijn een keer een nachtje weggeweest en dat viel me ook zwaar hoor..... lique: mooie foto van je kinderen zeg! Echt een plaatje! En hoe is de nacht gegaan met sam? Lees net dat het supergoed ging!!!! Kan me voorstellen dat je supertrots op haar bent! chantico: en heb je je papierwinkel al gedaan? moet wel ff gebeuren anders zo zonde van het geld..... linka: hoe ging het bij de psycholoog? En zag geweldige fotos van damian! Echt mooi....dan gaat het wel kriebelen bij mij haha! mama rianne: heb al gestemd sorry! mik25: hoe istie met jou? noura: Hoe gaat het nu met saf? Beterschap! shanai: Ff reageren nog op je vragen: Spelen: malou haar speelgoed staat in de gang en pak elke dag er wat anders uit. Haar stoel staat in de kamer en daar zit ook wat speelgoed in dat mag ze zo pakken van tafel pakken: malou mag niks van tafel pakken. Of ik moet iets op tafel voor haar heen leggen zoals rozijntjes. Moet zeggen dat ze niet echt de neiging heeft om van alles te pakken. en heb je de nacht overleeft met je schoonmoeder? alieke: mooi kamertje hoor! gave letters! jenny: hoe gaat het met jou? nog duizelig? Wel lastig zeg met je bloeddruk! Wat heb je dat mooi verwoord zeg! Het leven is soms echt oneerlijk jammer genoeg weet ik daar ook alles van maar weet ook dat het ook een ommekeer heeft en het leven je ook weer gaat toelachen! petra: toch nog een nieuwe laptop! qbee: gefeliciteerd met je neefje! lauwie: wat top zeg dat ze 2 woord zinnetjes zegt!!! wat voor strakkere regels hebben jullie bedacht? Hier verneem ik ook wel behoorlijk wat opstand af en toe. zo volgens mij heb ik nu iedereen haast wel gehad...pff...
Hier gaat het redelijk. Had gisteren migraine en blijf vandaag ook nog een dagje thuis. Gewoon ff rustig aan doen. Ben erg traag vandaag. Malou is vandaag naar mn schoonouders toe...had eerst zoiets van laat haar maar thuis maar tis toch ook wel erg lekker dat ik ff rustig aan kan doen!
Oe weet niet of dat echt zo is, maar als jij dat zo voelt dan neem ik het zeker van je aan. Maar toch denk ik nog steeds dat het goed met je komt Ander onderwerp maar hè ehm vakanties??? wie heeft er nog plannen, wij niet namelijk. misschien center parcs ofzo dit jaar of frankrijk
@miepie: nee vandaag niet duizelig, maar zit me vol te proppen met floradix tabletten (natuurlijke ijzers uit planten) en voelt nu al beter. moet alleen nog zoute drop halen. migraine, das niet fijn... heb ik ook soms al moet ik zeggen dat het gelukkig al weer maanden geleden is. even afkloppen
jenny: wij geen plannen. Nu druk op zolder bezig zodat we daar gaan slapen en malou naar onze slaapkamer gaat. Wil wel heel graag nog ff weg en wou ook begin feb nog wel fftjes weg maar moeten ff afwachten wat voor bonus mark krijgt..... Zag dat er in frankrijk een nieuwe centerparcs was....zag dat misschien wel zitten om heen te gaan eind sept. Voor een weekje 525 euro dan zit je in een 6 pers bungalow. (dan wel met nog een stel heen)
@ Jenny, het IS mss niet zo maar soms voelt het wel degelijk zo En wij gaan in april 12 dgn naar Tunesië en in sept naar????????? @ Miepie, respect hahaha
linka: fijn dat het goed ging! wil nog ff zeggen tegen je dat ik diep respect heb hoe je er mee omgaat!
JAAAAA! Mijn skippakje is net bezorgd! De vaste bezorger snapte er niks van, maar gelukkig is het er! @ Miepie, zooooo hé, wat een reactie! Hier nog steeds sneeuw en ik ben er echt helemaal klaar mee... Die kleertjes op mp zijn van een negenponder haha, tenminste de meisjeskleertjes... De jongenskleertje zijn wel van een fijn mannetje. @ Lique, dat is ook zo, Sil is daar vast ook sneller mee. @ Linka, goed zo meis! Ik hoop dat het je helpt! Vakantie, wat is dat? Voorlopig geen geld voor, en het is alweer bijna een jaar geleden dat we op vakantie zijn geweest....
Setteke, heerlijk dat ie binnen is! Gelukkig maar!!! Vakantie, ohh wij gaan gewoon gratis op vakantie, Frankrijk
setteke: haha maar bedoel ook voor ons jongetje voor malou hebben we kleren genoeg....alleen moet ik nu met malou naar 92....maar ben daar mentaal nog niet helemaal aan toe... resultaat = dat ze nu dus met shirtjes loopt die bijna te kort zijn.... Super zeg dat je het skipakje hebt!!!!! En nu naar buiten haha...
Hij zit nu in wasmachine haha! Is wel op de groei hoor, maat 98 en wat een ding! Als ik sil nou maar terugvind.....
Tunesië oh heerlijk ja frankrijk is altijd goed Linka: gratis das ff lekker en vakanties hoeven niet duur te zijn hoor, toch
Bij ons trouwens ook niet hoor... Mijn ouders hebben een stacaravan met een boot. maar het moet wel mooi weer zijn, anders is er niks aan daar....