he bah bah kan ik weer niks eten. ben weer hartstikke misselijk.. beschuitje blijft er al niet in. en als ik eraan denk dat wij kip met rode kool en aardappelpuree eten dan moet ik alweer rennen. weet iemand waar het aan kan leggen waardoor je zo misselijk kan zijn tijdens een zwangerschap.. normaal drink ik ook een kop koffie in de ochtend maar zelfs daar moest ik bijna voor naar de plee renne.
Denice, dat zijn hormonen meis! En er is weinig aan te doen. Sommige huisartsen geven er tabletjes voor. Verder verschilt het per vrouw wat helpt. Bij mij was steeds kleine beetjes eten het beste.
vakantie.. heerlijk.. maar vind het ook nogal een onderneming met het hele gezin. ben ook altijd wel weer blij als we thuis zijn tunesie vind ik waanzinnig, daar wil ik nog eens naar terug. en met een huis in marokko, is ook wel handig, maar om dan te zeggen dat het goedkoop is... neee dat niet
Hoi, Wat een lieve foto's allemaal van de meiden hier!!! Leuk! @ Judith: Bah wat naar toch allemaal voor jullie! Hoop zo dat het een keer raak is. Ik snap dat je het heel vervelend vind wat andere mensen zeggen (sommigen zijn ook echt heel erg brutaal!) maar probeer het naast je neer te leggen, is heel lastig weet ik, en samen met Angelo voor jullie 2e kindje te gaan. Laat iedereen maar kletsen! *Knuffel* Wij krijgen steeds de vraag wanneer de 2e komt, vooral mijn schoonmoeder was laatst heel direct en dan dat verbolgen gezicht toen we zeiden dat dat niet ging gebeuren, dat we in plaats daarvan voor pleegzorg hebben gekozen... OMG! @ Chantal: Helemaal happy met je nieuwe foon? Welke is het nu geworden, dat heb ik even gemist, sorry... Over vakanties: Wij gaan waarschijnlijk met Pasen weer naar Italie, naar mijn familie en wat de zomer betreft weten we het nog niet. Wij zijn meer van de last-minutes Vanmorgen, Ballorig, was erg leuk! De mannetjes hebben genoten en de mama's ook hahaha... Olivier slaapt nu nog, hij was erg moe van al dat spelen en klauteren...
@ dv, het was helemaal niet mn bedoeling om te stoken in een goed huwelijk hoor! ik weet wel zeker dat sjorsje een fantastische vakantie heeft uitgezocht @ sjuud, haha die Giulia, woosj
setteke ik heb van die tabletjes gehad en die hielpen echt super maar ze zijn op had precies voor 2 weken meegekregen. maar ik dacht dat je die alleen tot die magische 12 weken zou krijgen en je ze dan niet meer zou krijgen.. omdat het dan meestal over hoort te zijn. maar ik zou dus ze nog kunnen krijgen denk je? want echt ik heb dan ene keer honger. en dan dnek ik dan maak ik een boterham en dan heb ik hem gemaakt 1 hapje en dan moet ik oppassen dat dat er niet meteeen uit komt. en nu had ik deze week al de hele week soep en ei gegeten op de momenten dat ik honger had in de middag maar dat gaat me nu echt tegen staan. en avond eten. vlees gaat er niet in en groenten maar een paar happen en dan hoef ik niks meer.. ik ga me gewicht nu wel extra in de gate houden. want volgens mij ga ik hier weer van afvallen...
juud wij kregen ook constant de vraag wanneer komt de tweede. en nu die er aan komt vraagt iedereen tegen kenny steeds " en wanneer ga je op de knieen jongen !" MOEEEEWHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA ( zo raar lachen er achteraan altijd)
Waarschijnlijk bij de Bart Smit of Intertoys, maar we hebben die brillen al een aantal jaren. Het zijn een soort walki talki's. Géén idee of ze nog te koop zijn trouwens.
@ Denice, volgens mij mag je die later ook nog wel hoor. Ik at op een gegeven moment dat wat ik lekker vond. Ontbijtkoek, fruit enzo
denice: misschien een buikgriepie te pakken? heb ik nu ook al 2 keer gehad dus... hier altijd de vraag: wanneer gaan jullie trouwen??? elke keer weer ZUCHT haha
Zie ik hele leuke foto's voorbij gaan wil ik ook met jullie delen: Bekijk bijlage 43149 Hierbij gebruikte ze een gebaaertaal als slapen!