Praten doet ze ook, dus beiden, Jeroen gebruikt meer gebaartaal en ik weinig, praat dus meer!! Jeslyn gaat naar gastouder maar wij hebben nagedacht om haar naar KDV te sturen, dat is voordeel, maar nadeel vind ik niet zo prettig, maar andere kant is veel beter voor haar, kan ze met anderen spelen van dr leeftijd. Moet goed nadenken.
@ Linka: mooi meisie hoor @ Denice: erg balen dat je zo misselijk bent. Helaas géén tips voor je, ik ben nog nooit misselijk geweest tijdens de zwangerschap.
denice geen oplossing of tips voor je sorry rustig aan eten wat je echt lekkr vind. Weet je zeker dat het geen buikvirus is, want dat heerst ook nogal? setteke dus toch nog je skipak terecht en past het nu het is gewassen judith meid ik weet wat je doormaakt is mooi k*t zeg maar en die onwetende mensen kunnen idd maar beter hun kop houden! ik kon me daar ook zo druk om maken en ook ik was jaloers hoor, toen iedereen om me heen zwanger werd en IK niet. Vreselijk was dat....dat je zo kon denken over een ander, schaamde me er soms voor, hoe ik dacht! maar is heel normaal hoor en zeker erg logisch Bij Britt lukte het pas na 18 maanden en 2 miskramen...... mooie foto's allemaal van al die kleine grote kids!! ik geniet ook zo van Britt vandaag, ze is zo'n heerlijk poppetje, om op te eten!!!! ze ligt nu nickelodeon te kijken op de bank...... morgen voor het eerst weer KDV na 2,5 maand
Hoooiii!! Kom nog ff weer aanwippen! Hebben lekker ouderwetse snert op het vuur staan te pruttelen, lekker winterse kost, hihi! Ben vanmiddag toen Jamie naar school was eerst boodschappen wezen doen, en daarna wat in huis aangeklooid, en natuurlijk weer foto's gemaakt! Kwam onderweg naar de PSZ zelfs nog een sneeuwpoppenfamilie tegen, hihi! Zo leuk! Iedereen alvast een fijne avond, en bedankt voor jullie felicitaties! Xx
Ik blij vanmiddag, want ik mocht 15 minuten eerder van m'n werk weg. Dan kan ik nog de trein halen van 16.07 uur en anders moet ik bijna 25 minuten wachten op de volgende. Kwam die van 16.07 uur met een vertraging van 30 minuten. Echt ongelofelijk, moet er toch even uit: klote ns.
Hallooooo!!! Wij hebben heerlijk met zn tweetjes lasagna gegeten, want rene is weer werken... En Tygo vond het heerlijk, hij heeft echt zijn hele bord met smaak leeg gegeten, hij zat zelf te kijken dat zn bordje 'op' was!
@petra ahhh ik smelt als ik naar je filmpje kijk wat super liefff @linka wat een moppie @miranda jeetje wat lijken de meiden niet op me kaar op die leeftijd
Zoo eindelijk even tijd om bij te lezen! We zijn vanmorgen even gezellig op de koffie geweest bij Chantal en tygo. Ze kunnen echt leuk met elkaar spelen en bankhangen. Tess is geloof ik helemaal verliefd, ze gaf Tygo bij het afscheid nemen zelfs een kusje Heb wel wat foto's gemaakt, zal ze zo even op mn lappie zetten.
pfff.... ik zit hier met een jankebalkie.... Hij is erg ontevreden, want mama weet niet wat hij wil.... nu huilt hij en onder het huilen zegt hij: hijaaaa hijaaa....
ach shitje.... mijn oog ziet dat het ook al bijna 7 uur is, dat kind is vast moe en ik wilde nog wel met hem onder de douche... Heb ik toch langer over het eten gedaan dan ik dacht....
NOu ik dan ook ffies op de bank... Geinterreseers kijken ze naar Carmen die een foto wil maken.... Bekijk bijlage 43183
En hard lachen als de foto is geweest.... Gelukkig zat daar ikke, met nog een fototoestel... Bekijk bijlage 43185