Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waardoor we het gelach toch nog even konden vastleggen!

En nog even een gek bekkie, in ieder geval vanaf Tygo's kant, hahaha! Daar is ie goed in...

Bekijk bijlage 43187

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nee ik heb voor deze zwangerschap ht maximale hormoon moeten gebruiken.. dus al meer dan als met djayden..

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Ik heb met oppas afgesproken dat hij vanaf nu twee middagen in de week komt.. maar deze week word het alweer 1 keer dus we moeten maar zien hoe het loopt..

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Leuke foto's van Tess en Tygo!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, wat een geweldig filmpje, wat een schatjes heb je toch!!

@Denice, wanneer hebben jullie 20 weken echo en willen jullie weten wat het wordt?

@Linka, mooie foto’s!!

@Chantal, Djim vind lasagna en pasta ook heerlijk. Kan jij makkelijk switchen van dag op je werk?

@Tesske en Chantal, wat ziet dat er gezellig uit! Wat een scheetjes zijn het toch!

@Schatje, dat was is al weer helemaal kwijt. Sorry.

Vanmiddag uit mijn werk gelijk gaan sporten anders weten we het wel weer. Zit nu lekker op de bank. Morgen weer vrij, best lekker eigenlijk.
    Krijg alleen beetje koffievisite!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zag allemaal leuke, lieve foto's voorbijkomen! Dus we hebben nu officieel een setje? Mr en mrs T? Hihi!

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linkaL leuke foto's en vind echt super hoe ze met praten en gebarentaal omgaat

@tesske/chantal: ah wat een schattig stel op de bank ;)

Zo ik ben helemaal op. net even bij paard geweest maar echt alleen het hoognodige gedaan. nu met thee op de bank en zp lekker douchen en naar bedje

8. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke foto's weer hoor. Schattig AC/DC shirtje trouwens.

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ohja, @Dwaze Vader, dankje voor je felicitatie met mijn mug, haha!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Even snel, heb niet teruggelezen.
    Raymond is naar de Hap.
    Hij was vanavond met mijn auto bezig en heeft een schok gehad. Waarschijnlijk ergens met zijn trouwring tegenaan gestoten. Een flinke brandwond aan zijn vinger op de plaats van zijn ring. De ring zelf heeft aan 2 kanten zwarte brandplekken en helemaal een stuk eruit. De buurman is er met hem naar toe. Zit nu te wachten tot ze thuiskomen.

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Beterschapo voor Raymond. Hopelijk valt het mee

Leuke foto's van Tygo en Tess!!!!!

Hier een zieke Matthijs. Hij had vanavond een temp van 40,3. Morgen hebben we bijeenkomst van de zwangerschapsgym (van Matthijs) dus hoop dat we daar wel naar toe kunnen

Liefs Silvia

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, oef sterkte voor Raymond, hoop dat ze snel weer thuis zijn.

@Duster, beterschap voor je mannetje, hopelijk waait het snel over en kan je morgen gewoon heen!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Carmen en Chant wat een schetige fotos :D
    En dat AC/DC truitje heeft Giulia ook :p

@ Alieke, jeetje dat is ff schrikken! Zal wel met een zalfverbandje thuiskomen!

@ Buddy, 40.3?? Nou sterkte!!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
  15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Nou hij is weer thuis.
    Zijn ringvinger en pink zitten in het verband.
    Het slechte nieuws is dat zijn zenuw is aangetast.
    Dus het gevoel uit het onderste deel van zijn vinger is waarschijnlijk voorgoed weg.
    Nu moet het eerst zo blijven zitten. En donderdag moet hij weer naar de huisarts voor controle.
    Hopen dat er geen infectie bij komt.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @aliek jeetje dat is niet niks.

@duster dat is wel hoog hoop dat ie goed slaapt. en jullie ook

@QB wow dat is een heftig verhaal

17. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

#59017 ToetieL8, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2010
    *(^&#$%^& had een hele reactie getypt, klik ik met mijn domme hoofd op een link in mijn favorieten. Alles weg :( Nou ff snel overnieuw. Sorry als ik iemand vergeten ben :(

@Lauwie, wat superknap van Otje dat ze al met 2 woordjes praat! Slimme meis :) Ahhh wat schattig dat meezingen!

@Lique, Wat super knap van Sam!!!!

@Juud, hele dikke knuffel voor jou! Ik gun het jullie zo meid. Ik wou dat ik je kon helpen. Leuk filmpje van giulia (had je nou 2x dezelfde geplaatst? of ben ik tralalal?) Die foto is ook super schattig.

@Setteke, fijn dat je skipakje er is. Wat een geweldig nieuws dat er niks ernstig is met je mama, hopelijk slaat de kuur snel aan. Leuke foto met die grote wanten.

@Jenny, wijze woorden van je! Wij hebben ook dure vakanties (nog net niet met 5 cijfers ;)) Maar we houden nou eenmaal van luxe ;)

@Miranda, wat een leuke foto's! Laat ze die bril gewoon op? Laureen loopt alweer een half jaar? Bart dan ook :$ want die ging net na laureen aan de wandel. Wat gaat de tijd toch snel.

@Chantal, joehoe tygo loopt! Superknap van hem! Welke telfoon heb je? Hoe is het met je jankebalkje? HIer ook wel eens word hij hartstikke boos omdat ik niet begrijp wat hij bedoeld. :( Leuke foto's!

@Linka, hoe is het met jou? Leuke foto's! Wat schattig dat gebaren taal. Bart klapt in zijn handjes en steekt dan zijn armpjes in de lucht als hij ergens klaar mee is. Zo lief. Moeilijke keuze kdv of niet.

@Binna, leuke foto! Is dat dezelfde foto die je hebt gebruikt bij het foto wedtrijd toppic? Echt superschattig staat ze er op.

@Miepie, wow wat een reageeractie! Leuke fot van het roze michelinvrouwtje.

@Petra, wat een geweldig filmpje. Heb even lekker van jou meiden genoten :)

@Denice balen dat je weer misselijk bent. Hopelijk snel weer over.

@DV, wat jammer dat je niet bij het concert kan zijn.

@Sjorsje, fijn dat je eerder van je werk weg mocht!

@Puck, mijn schoonmoeder begon ook al. Wanneer komt er een 2e? Ehh niet.... Ja, maar dat is toch zielig :$

@Qb, nog gefeliciteerd met je neefje! Jee wat een naar topic :( arme meid hoop dat haar man snel weer terug is.

@Tess, ojee tess word toch niet ziek? Leuke foto's!

@Alieke, jeetje dat is schrikken. Hopelijk valt het mee met je man. Oewh lees nu dat het niet meevalt. Sterkte.

@Duster, vervelend dat matthijs ziek is. Hopelijk kan je morgen naar de gym bijeenkomst. Beterschap!

@Vakantie, eerst een weekje skiën en van de zomer weten we het nog niet.

Man man is weer lekker thuis :) Ik heb hem erg gemist. Hij heeft nog mooi uggs meegenomen uit amerika, dus ik ben weer helemaal blij :)

Vandaag voel ik me niet helemaal top. Heb onwijze buikloop :( Verder niet ziek gelukkig. Hopelijk is het morgen weer over, want dan moet ik werken.

Bart is weer helemaal de oude. Al is het slapen nog niet helemaal je van het. Maar dat komt wel weer. Hij is gelukkig weer vrolijk :) Toen hij ziek was heeft hij een dvd van van sesamstraat gekregen, nu is hij helemaal verliefd op pino :D De tv zit helemaal onder de kusjes :)

Voor de liefhebbers 10% korting bij www.baby-slofje.nl actiecode jan2010

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @QB, heftig verhaal!

@Alieke, nou gelukkig is ie weer thuis! Beterschap voor hem!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Toetie, wat een reactie uit je hoofd, knap hoor!! ik schrijf echt altijd in een mailtje of word, wat ik hier wil typen, ben als de dood dat het wegvalt, haha!! Wat heerlijk dat je man weer thuis is! hopelijk gaan de nachten snel beter, ga slofjes kijken bedankt!

20. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Alleen het begin was uit mijn hoofd. De rest moest ik nog lezen. Ga denk ik ook maar in word type, want dit was niet de 1e x dat is zoiets stoms deed. ;)

Deel Deze Pagina