Zo, er was heel wat geschreven, dus er snel over heen gescrolld. Juud, dikke knuffel. Ik blijf voor jullie duimen. Leed is niet meetbaar en niet vergelijkbaar. Je kan niet zeggen dat wat de één heeft erger of minder erg is dan wat de ander heeft. Zeker als je er midden in zit is er alleen maar dat intense gevoel van verdriet. Het zou denk ik helpen als mensen gewoon konden zeggen 'wat rot voor je' in plaats van met goed bedoelde troost of relativering te komen. (Daarmee bedoel ik niet iets over de opmerkingen hier in dit topic hoor, maar die dingen die vrienden/familie/collega's/buren/mensen in de supermarkt zeggen) Alieke, wat heftig! Hopelijk komt het toch nog goed met het gevoel in zijn vinger! Hier nog niets aan de papierwinkel gedaan... Geen tijd gehad (smoesje natuurlijk, Desperate Housewives is niet verplicht...) Na Ise's 'balansdag' gisteren (geen brood willen eten en ook geen avondeten, behalve groenteballetjes) heeft ze vandaag op de opvang goede sier gemaakt door twee boterhammen (incl. korstjes) op te eten Misschien moeten we haar toch maar een extra dag naar de juffies brengen Juud, op dat filmpje klinkt Giulia preciés als Ise: 'nee nee nee!'
hi! heb net een gezellige avond gehad met de meiden van de zwangerschapsgym. lig lekker in bed bij te lezen en houdt t kort want ik wi tukken. zag veel leuke foto's van allemaal schattige meisjes en een schattig verliefd setje! de fimpjes kijk ik morgen op de laptop. alieke, wat schrikken van dat ongeluk van je man zeg! beterschap! duster, beterschap voor matthijs! hoop dat t nog lukt morgen. linka, otje zingt ook visje visje en dan doet ze ook zo met haar handjes op elkaar. doet jeslyn dat ook? schattig he? sjorsje, ik zal het doorgeven slaap lekker allemaal!
grr was op tijd naar bed gegaan want ben onwijs moe..schrik ik om half elf wakker van mark's telefoon. Er is een of andere storing op het werk. Tess schrok ook overstuur wakker dus die even getroost.mark zit nu beneden te werken, tess ligt zachtjes na te mopperen in bed en ik...ik kan niet meer slapen @set wat fijn trouwens dat de uitslagen van je mam goed zijn! @Toetie, kan me voorstellen dat je je man hebt gemist..ga maar lekker genieten nu hij terug is. Fijn dat bartje beter gaat! @Alieke, jeetje wat n pech zeg voor je man. Kan hij trouwens niet beter door een neuro chirurg worden gezien als het om zenuwverlamming gaat? @Lauwie en shanai waar zijn julie? @Iemand anders vroeg het al maar waar is de meetinglijst? @ff, ben benieuwd hoe het morgen gaat op het kdv! Tess is weer stil dus ga proberen te slapen!
Ik wil nog even spammen. Hier was hij hartstikke ziek en bleef maar lachen. Wat een drol is het toch (let niet op de snottebellen)
hi carmen, hier ben ik! hoop dat je zo weer heerlijk kunt slapen! heeft mark dan dienst dat hij zo laat nog gebeld wordt? bedacht me door jouw bericht waar ik nog meer op wilde reageren: setteke, super van de goede uitslagen van je mams! hopelijk met de ab ook snel van de klachten af! meeting, ik wil ook graag komen. kunnen we niet bij jenny afspreken? ben wel benieuwd naar de vakantiefoto's en mylans kamertje! toetie, wat geweldig dat bart zo blijft lachen. echt een lekker ventje! fijn ook dat ie weer beter is! en dat je man erweer is! en iemand vroeg welke regels we bedacht hebben. miepie was jij dat?m sorry, ik lees soms ff op mijn werk maar dan onthou ik het niet goed. we hebben afgesproken dat we alleen nog voor het slapen tv kijken (1 bumba), dat ze fruit mag hebben op elke tijd die ze wil maar max 2 mandarijnen, dat we samen opruimen voor het slapen, en dat ze nu haar tanden door zijn 's nachts niet meer mee naar beneden gaat (hoogstens een boekje lezen op haar kamer). hopelijk is het snel duidelijk en houdt het zeuren op. ze doet het nog we lief vragend met haar hoofd scheef, maar het houdt een keer op dat het schattig is en dat moment ben ik liever voor.
Toetie, mijn complimenten van je reageerpoging, je bent idd enige dat over zegt over KDV, ja moeilijke keuze, ze heeft hele lieve gastouder en ze voelt daar thuis maar andere kant is de beste om naar KDV te gaan daar leer ze meer ontwikkeling.... Dat weet ik nog nniet. Wat is Bart kanjer! Bolle toet heerlijk! Lauwie, neej dat doet Jeslyn niet maar ze danst graag en ze kijkt graag naar teletubbies gaat ze meer lachen en dansen, geinig. Chantico, nee nee nee, doet Jeslyn ook geinig..... vind leuk om te zien. Tesseke, ben je toch gaan slapen? En hoe is dan met Tess? Leuke fot's zag ik van Tygo en Tess, heerlijke stelletje! Setteke, lief foto van Silke.
dankjewel iedereen voor het reageren op mijn vraag jullie zijn schatten ! ik eet nu ook gewoon een cracker met jam of een banaan als dat tenminste lukt. moet toch iets eten. heb net maar verse kippensoepie gemaakt. misschien lukt dat wel om vanmiddag naar binnen te werken. misschien proberen om dan paar soepstengels er in te doen ofzo. de 20 weken echo krijg ik 22 januari dus volgende week vrijdag zeker weten dat ik ga vragen wat het word weet ik ook of ik de jurkjes,kante onderbroekjes en roze jasjes uit de kisten moet halen. heb de eerste bak met maatje 50/56 creme,wit,grijs en bruine kleding (berenpakje) al gewassen gister nu vandaag nog ff netjes opvouwen en strijken. dan kan ik volgende week nog een wasje draaien tussendoor van maatje 62/68. dan heb ik weer wat rust in me reet. En nu zei kenny gister we gaan het kamertje NA de 20ste ophalen bij ikea. we zouden eerst later gaan. en toen zouden we vorige week gaan maar geen geld. maar ken nou echt niet meer wachten. ken ik ook alles al in de kast leggen enzo en bezig zijn met inrichten van het kamertje. word helemaal lijp als ik er aan denk dat ik het mag inrichten.
Goedemorgen!!! @ Toetie, wat een reageeractie meid! Bart verliefd op Pino en balletdansen.......maar het is wel een lekker ding!!!! @ Chantico,ben benieuwd hoe Ise vandaag zal zijn. @ Linka, sorry had er ook overheen gelezen. Giulia zit 3 dgn op het kdv en dat gaat super, ze heeft het enorm naar haar zin en de leidsters zijn erg lief. Ooo iemand bonst op de deur en wil uit haar kamer
Goedemorgen! Ik zit ook alweer klaar. Mijn hulp komt zo poetsen. Ben benieuwd of ze de problemen met haar vriend heeft kunnen oplossen.... Kindjes slapen nog. @ Toetie, wow, wat een reageeractie! En die Bart.... Gelukkig is hij weer opgeknapt.... @ Linka, ik had niet begrepen dat dat van het KDV een vraag was. Maar veel zinnigs kan ik er niet over zeggen, behalve dat je het beste je gevoel kan laten spreken. Jij weet wat het beste is voor je meisje.... @ Carmen, beetje fit? @ Alieke, oei, dat is niet zo mooi. Ik hoop dat je man gauw een beetje opknapt. @ Lauwie, jij ook weer goed gereageerd hoor! Knap dat je al die pagina's geouwehoer doorkomt! Meeting bij Jennys, ik ben voor! Dus meid, maak plaats voor een club hysterische mama's en hun kids!
Even een vraagje voor de vroege vogels. Matthijs had gisteren dus 40,3. Na een vermoeiende nacht (3x wakker en vanaf 5u30 bij papa en mama in bed) heeft hij 38,6. Om 9u30 is de bijeenkomst van de gym. Zouden jullie gaan?????? Ik denk nl. dat het wel kan, maar mijn zus zegt dat ik het niet moet doen
@Linka; Ik had het wel gelezen, maar niet gereageerd, omdat ik geen idee heb. Wij staan hier niet voor die keuze, want mijn moeder past op. Ik heb er al vaker over nagedacht wat we moeten doen als mijn moeder niet meer op kan passen, maar ik kan ook niet kiezen... @Setteke; Schattige foto @Toetie; Wat een reageeractie en wat een geweldige foto. Beterschap! Hoe voel je je vandaag? @Tesske; Balen zeg! Nog lekker kunnen slapen?
Switchen van dag.... Hmm, nog niet echt geprobeerd, zal denk ik wel mogen met een beetje gemopper, maar het zou niet standaard moeten worden zeg maar... Hoezo?
@alieke: oh hoop dat het meevalt @queenbee: jemig wat een verhaal zeg @toetie: leuk die foto @setteke: zal ik dan maar eens een paar data prikken voor bij mijn thuis???? @duster: jij voelt beter aan wat hij aan kan, sommige voelen zich met een beetje verhoging verder prima. ik zelf zou thuis blijven, vooral met dit weer maar komt ook omdat ik zelf niet lekker ben vandaag. zo hier heb je ook niks aan haha
@ alieke: oh ik lees het al, oeh niet fijn... @ toetie: wat lief van je mannetje dat ie iets voor je heeft meegenomen! Ik heb een samsung corby gekregen.... Is wel ff goed uitvogelen hoe dat ding werkt zeg...
Setteke, dat is juist probleem, ik ben voor gastouder omdat meer vertrouwt is maar andere kant daar doet ze geen knutseldingen, heb ik tot nu nog niet gezien. En daar heeft ze niet van haar eigen leeftijd maar van boven 2 jaar. Dat is juist probleem, ik moet nog goed erover nadenken. Wel jammer dat je hulp problemen heeft met dr vriend...... als ze meot werken moet ze gewoon komen, nietwaar? Duster, als ik jou was gewoon gaan, Matthijs kan vanmiddag nog ff slapen....
Nou heb het gelezen en sorry hoor, noem mij maar een kutkreng of achterdochtig, maar.... Nee.... Ik heb niet met haar te doen... Dit komt op mij over als zo'n typisch gevalletje van aandachtzoekerij... Haar man is verdwenen, kan ik weet niet wat zijn gebeurt en zij zegt steeds alleen maar dat ze zo bang is om alleen naar de echo te moeten... Ik zou niet eens aan die echo denken en sterker nog, als René vermist was, zou er geen haar op mijn hoofd zijn die naar die echo zou gaan, omdat ik dan met hele andere dingen bezig zou zijn. En nu is dr man gevonden en nu is ze bang dat het hartje niet klopt, please... Nope, ik ga er niet in mee... Ja, ik heb een hart van ijs.