was ik ook weer! Vanacht nog 3x wakker geweest en vanmorgen toen de wekker ging was ik me een partij misselijk! Begint nu gelukkig wat weg te trekken. Heb net tess naar het kdv gebracht en wil de ochtend even goed besteden in en rond het huis,boodschappen doen etc. Dus ga er snel weer vandoor. Vanmiddag nog een bespreking op het werk dus word denk ik vanavond pas weer mee kletsen. Werkmeiden :werkze! Vrije meiden :vrijze!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb besloten toch maar niet te gaan :x Matthijs wil alleen bij mama hangen, dus hij heeft er denk ik toch niet zo veel aan. En hij moet straks ook al voor de eerste keer naar de tandarts, dus de rest van de dag houden we het maar lekker rustig....
ik had niet eens gelezen over die echo ja sorry bij lange teksten haak ik al snel af haha maar goed ik had bij het politieburo gezeten denk ik en iedereen afgebeld of zou rondrijden ofzo
@Petra, schattig filmpje van Roos en Suze. @Alieke, oei hopelijk komt het gevoel nog terug in z'n vinger. @QB, hmm vreemd verhaal van die vermiste vent. Ben het wel met Chantal eens. Lianna zit weer eens krijsend op de grond, omdat Yosyp probeerde een stukje van haar brood op te eten. Nu zit ze dus te janken, maar dat stukje brood opeten, ho maar.
goeimorgen @linka ik denk dat het voor de ontwikeling van Jeslyn heel goed zou zijn om naar het kdv te gaan. en tja qua vertrouwen ik zelf heb veel meer vertrouwen in een kdv als een gastouder. want bij een gastouders is er geen controlen. en op een kdv heb je je zo ie zo een opleiding (hoeft niet altijd wat te zeggen) en je hebt meeder lijdsters op een groep en daar door dus controlen op me kaar. en een hoofd die alles controleerd. @ over man gemist ik dacht gisteren al hmm. maar nu in het stukje van chan lees denk ik helmaal hmmmm @duster tja ik ben zo als je kind er geen last van heeft gewoon lekker wat gaan doen. koorst is meestal geen belemering om naar buiten te gaan. @teske balen dat je misselijk bent @juud hoest met jou meis @seteke ben ook wel benieuwt hoe het met je hulp is. (is toch altijd wel leuk om te horen he ) Zo wij hebben een druke nacht gehad. Silver is heel veel keer waker geweest. en gelukkig na dat ik haar had verschoond is ze goed gaan slapen. en toen ze vanmorgen weer huilden dach ik neee niet weer. maar toen mocht het. het was 8 uur Ik ga zo een oud kastje op halen bij noppes gisteren al gezien maar twijfelde ga hem dan pimpen. als ik hem heb zal ik wel een foto maken.
Binna, ja klopt daar heb je meer controle en meer leidsters dat is ook voordeel he! bij Gastouder niet, lastig, maar goed, bedankt voor jullie tip en ga goed over nadenken.
Die van mij gaan naar een gastouder en knutselen doen ze niet echt. Maar Tymen knutselt wel op de PSZ. ga je Jeslyn daar straks niet heen doen? Tymen houdt niet eens echt van knutselen, speelt veel liever met zijn auto's.
@ Alieke, helemaal vergeten te reageren op je Wat heftig van je man zijn vinger zeg!! Beterschap hoor
Dan hebben Juud en ik ook een hart van ijs.... Wij zeiden gisteren ook al tegen elkaar dat het allemaal wel een beetje twijfelachtig was...... @ Jennys, ja! Doen, doen, doen!!!
Per 1 januari zijn er nieuwe regels in gegaan mbt gastouderopvang. Tegenwoordig moeten ze min een helpende (niveau 2) hebben en moeten ze allemaal cursussen volgen. Mijn gastouder gaat naar de gastouderacademie. Bovendien moeten ze aan strenge voldoen van de GGD die dat ook daadwerkelijk komen controleren. Bovendien worden ze vanuit het gastouderbureau intensief begeleid. Maar idd opleiding hoeft niet altijd wat te zeggen, ik vertrouw mijn gastouder blind. Bovendien vind ik een 1 op 1 situatie persoonlijk beter, vooral voor jonge kindjes..... Maar dat is ieder zijn eigen keuze.
Meeting bij mij thuis!!!! ALS JE LEUK VIND NATUURLIJK data: 20 februari 27 februari Laat maar weten wanneer het beste uitkomt. en hoeft echt niet met zn allen, maar als het maar gezellig is
Setteke, naar PSZ wil ik dr wel sturen, maar is tot half 12 en ik werk dan tot 12 uur, is niet te doen hoor.... jammer.