Meeting bij mij thuis!!!! ALS JE LEUK VIND NATUURLIJK data: 20 februari -Juud, Angelo en Giulia 27 februari Laat maar weten wanneer het beste uitkomt. en hoeft echt niet met zn allen, maar als het maar gezellig is! Jenny hoe groot is je huis???
@ schatje Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje de laatste weken? @miepie Hoe gaat het met je? Heb je nog veel last (gehad) van de migraine? Leuke foto johJ en een leuk skipakje @Jenny Dit is geheel afhankelijk of ik werk heb (en een auto) of niet. Anders trek ik met de kids er 2 weken op uit in de vakantie naar zuid Frankrijk ofzo. Daar heb ik wel zin in haha. En anders een weekje weg in eigen land. (hopen op mooi weer) *meeting? Waar woon je @Linka Gratis op vakantie???? @ setteke Gelukkig is de uitslag van je moeder goed. Weer een opluchting J Hoe gaat het met de studie? Haha inderdaad geen vakantie is geen ruzie om de bestemming @ Petra Bij bungalows.nl hebben wij (ik) regelmatig wat geboekt. Zitten soms niet al te dure dingen tussen dus dat scheelt weer J en goed zoeken scheelt ook een hoop En wat ook veel scheelt is rechtstreeks boeken bij een camping o.i.d. scheelt je ook in de kosten. @miranda Leuke foto @chantal Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Maak je de lasagne zelf? @denice En wanneer gaat Kenny op de knieën? @ FF Hoe is het gegaan op kdv? Wel wennen he na 2,5 maand. @ QB Lekker hoor snert *ik zal me moeder eens strikken of ze dat van het weekend voor me wilt maken ja ben lui maar me moeder kan dat als de beste* @ sjorsje Jemig denk je op tijd te zijn hebben ze nog vertragingK stom @ alieke Hoe is het nu met raymond? @duster Ik zou gewoon gaan en daarna lekker in bed!
Hallo dames, even wat pagina's teruggelezen! Nou ik heb ook goed nieuws heb me toeslagen rond dus meer geld elke maand en de huur word voor mij nog gewoon betaald dus kan even wat sparen ja uitbuiter? sorry denk nu gewoon even aan mezelf en de kinderen. - stage voldoende afgerond (wisten jullie al) - ben gisteren voorgesteld bij en advocatenkantoor in Almelo (ik kom uit enschede) en ze hebben interesse in me!. Nu heb ik vanmiddag een gesprek bij het bemiddelings- (uitzend) bureau. Als ik daar een goede indruk achterlaat dan kan ik hoogstwaarschijnlijk volgende week woensdag op gesprek komen want ze hadden werkelijk interesse in me (als secretaresse!!) - Ivy gaat vooruit met het eenkennig zijn. ze trekt nu ook wat meer op naar de bekenden. Dus minder huilen op kdv of als ik even de kamer uit ben! - Ticho heeft het allemaal ook een plekje kunnen geven *althans hij is erme bezig* dus het komt langzamerhand goed nu afwachten voor het gesprek vanmiddag. na me stage (ja loop nu vrijwillig stage) ga ik naar de kapper en ga ik jawel make-up halen en even wat dingen uitproberen hihi)
Meeting bij mij thuis!!!! ALS JE LEUK VIND NATUURLIJK data: 20 februari -Juud, Angelo en Giulia -Joyce en Yosyp 27 februari -Joyce en Yosyp Laat maar weten wanneer het beste uitkomt. en hoeft echt niet met zn allen, maar als het maar gezellig is!
Meeting bij mij thuis!!!! ALS JE LEUK VIND NATUURLIJK data: 20 februari -Juud, Angelo en Giulia -Kalinka en de meiden (als ik openbare vervoer heb) -Joyce en Yosyp 27 februari -Joyce en Yosyp Laat maar weten wanneer het beste uitkomt. en hoeft echt niet met zn allen, maar als het maar gezellig is!
Zo hier gaan we op 21 januari heen Hotel, restaurant, Limburg, Maastricht, Valkenburg, hotelbar, omgeving
Meeting bij mij thuis!!!! ALS JE LEUK VIND NATUURLIJK data: 20 februari -Juud, Angelo en Giulia -Kalinka en de meiden (als ik openbare vervoer heb) -Joyce en Yosyp - Setteke, man en kids (moet wel om 17 uur thuis zijn, ivm bezoek) 27 februari -Joyce en Yosyp - Setteke, man en kids Laat maar weten wanneer het beste uitkomt. en hoeft echt niet met zn allen, maar als het maar gezellig is!
Ziet er leuk uit. Zijn wij geweest ter ere van ons 5-jarig jubileum. Wij zaten in hotel L'empereur. Hebben ons daar verloofd hihihi!
i am so freekishly tired and can't concentrate... Velen hebben wel een beetje een rotnacht gehad he? Bij ons niets minder... Mannetje huilt snachts sinds hij loopt, dus zal er wel bij horen denk ik... Gister had ik erg veel hoofdpijn had sochtends aspirine genomen, toen ging het wel, tegen eind van de middag werd het weer erger en savonds zat ik er helemaal door, weer wat ingenomen, maar het zakte maar niet af... Nu weer het hele voorhoofd zwaar gevoel, neus dicht... Kutkou!
Nou de HA waar ik geweest ben voor gesprek belde net, ze kunnen de begeleiding niet rond krijgen.... Komt door zwangerschapsverlof van de begeleider....
Balen Setteke. Chantal, ik had vrijdag, zaterdag, zondag en maandag bartskoppijn en gisteren ook dan nog, door verstopte neus! Vreselijk!
Woonplaats is Cothen, vlakbij Utrecht @sjudith: er passen er wel een paar in hoor @kimm: fijn dat het weer lekker met je gaat