Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt voor jullie reacties

@Toetie; Geen idee. Niet voorverwarmd denk ik.

Ik heb maar even de HA gebeld en ze zeggen ook dat ze niet zo betrouwbaar zijn. Je moet er altijd een halve graad bij optellen. Hebben we het daarstraks misschien toch niet helemaal goed gedaan omdat er een graad verschil in zat. Wij gebruiken hem nu dus maar als indicatie en is de temp hoog, dan doen we het ook nog eens op de oude vertrouwde manier :D

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Meeting; Ik vind het erg jammer, maar ik ben bang dat wij deze keer een keer over moeten slaan

3. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Ik temp NOOIT de kids met een oorthermomter(mijn mening). Rectaal blijf je toch een betrouwbare meting hebben. En al helemaal als ze goed ziek zijn.

4. Het is stil.... aan de overkant, het is stil.... aan de overkant, het is stil, aan de overkant! TWENTUH!

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Chantal, ik vind het ook al zo stil :( Heb ik eens de tijd om de hele dag op m'n hol te zitten is er niemand op zp :(

6. ah toetie toch ;)
    Ik ben er wel, maar ja... heb zo weinig te lullen...

Voel je je al wat beter of?

7. ToetieL8

@Chantal, hoef gelukkig niet meer zo vaak naar de wc ;) Voel me nog zo slap maar durf niks te eten. Gister had ik ook al last en toen ging het later ook wel weer. Maar na het eten gister ging het weer helemaal fout :)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Knuff voor je Toetie!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik heb een toe-toe-toeter op mijn waterscooter
    Daarmee toe-toe-toeter ik naar jou
    ik heb een toe-toe-toeter op mijn waterscooter
    daarmee toeter ik naar elke vrouw

ik heb een toet-toet
    ik heb een toet-toet
    ik heb een toet-toet
    wohooo

Zo speciaal voor toetie :p nu voel je je vast beter :D

10. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @duster2000: een oorthermometer moet in principe de juiste temperatuur aangeven, maar alles staat of valt met de hoek/diepte waaronder je die in het oor steekt. De doorsnede van het puntje is nogal groot om in een oor van een koter te steken dus dat verklaart misschien de afwijking, maar die kun je ook hebben bij metingen ondeling. Overigens: een k*nt-thermometer is ook erg gevoelig voor de diepte van insteken, maar dat gaat wel makkelijker.

@sjudith: die is grappig :D Beterschap ToetieL8.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Beterschap Toetie.

12. ToetieL8

DANK :D:D:D:D Ben weer helemaal blij :D:D:D:D

13. ToetieL8

Bedankt voor jullie knuffels en beterschapswensen :)

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @toetie hier is het kastje je bent de eerst die er naar vraagt

Bekijk bijlage 43363

@chantal. hmm qua die dagen ik zou het niet weten. ik heb din /don gewerkt vondt ik niks. en nu moet ik woe vrijdag werken. trekt me ook niet doe het liever achter me kaar. maar dan heb ik wel niet zo heel vee te doen thuis qua Silver

@duster wij hebben op me werk een rectale maar met flexipunt en meet in heele korte tijd. is wel handig. maar als je kindje echt niet wil blijft het drama. zou dan gewoon de oor doen en dan als je het niet vertouwd. en wat je altijd ook nog kan doen. (doe ik altijd voor ik ga tempen.) met je lipen (een kus geven) op het voor hoofd van je kind voelen. als het gloed aan je lipen dan hebben ze koorst je leert dan van zelf waneer ze zo'n beetje wat hebben.

15. ToetieL8

@Binna, mooi kastje en dat voor niks :) Heb je al een idee hoe je hem gaat pimpen? (roze?8))

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, was gewoon benieuwd. Ik merk dat ik ook beetje gesloopt was na 3 dagen werken en inderdaad moet vooraf alles geregeld zijn. Ik denk dat dit (di-do-vr) mij heel goed gaat bevallen. ik heb natuurlijk 2 kids en daarom moest ik dat nu toch echt gaan aanvragen bij het KDV.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    We hebben besloten toch maar niet naar dat hotel te gaan hahahaha :p

Iemand interesse in een Hotelbon voor dat hotel? €60,-
    Inwisselbaar tot 25 aug.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @toetie hij was niet voor niks hoor. die winkel heet noppes verkopen ze tweede hands spullen. heb er 15 euro voor betaald nog steeds niet veel. ik ga hem schuren en dan wit verfe en dan met paars en roze. en wil denk ook niet iets met dit soort kastje doen
    Bekijk bijlage 43366
    Deze wil ik als kleding kast gaan maken.

en het kastje wat ik nu heb wordt en speel kastje met bankje. wil dus boven op kusentjes maken

Snap je hem nog

19. ToetieL8

Waar gaan jullie dan naar toe?

20. ToetieL8

@Binna, haha ik dacht dat je dat kastje voor noppes had :) Gaaf idee laat je een foto zien als het klaar is?

Deel Deze Pagina