Er zijn er nog genoeg die niet gereageerd hebben op mijn brief, maar dat zal dan ook niet meer gebeuren... Ik heb het bij de docent aangekaart, ben benieuwd wat ze ervan maakt.
Setteke, echt balen dat het niet vlot met die stageplaats. Heeft je school wel iets achter de hand voor het geval het echt niet lukt? FF en Jenny, veel sterkte vandaag na het slaapgebrek.
Zo, daar ben ik weer. Gisteren even naar mijn ouders geweest, daar gegeten en de kinderen gebadderd en in bed gelegd. Van de auto was een veer afgebroken en die moet vervangen worden. Aan het einde van de avond hebben we de kindjes weer uit bed gehaald en mee naar huis genomen. Thuis hebben we ze weer lekker in hun bedjes gelegd en hebben ze heerlijk verder geslapen. Vanmiddag leren voor mijn examen Management, beheer en administratie. Morgen examen.
@Shanai; Jammer dat je niet in de buurt woont, want wij zoeken nog een onderhoudsmonteur Wat fijn dat ze zich zo vermaakt heeft in Ballorig! @Tijd voor jezelf; Helaas veel te weinig (= helemaal niet) Ik hoop dat de bevalling nog even op zich laat wachten, zodat ik vantevoren even wat tijd voor mezelf kan nemen. Ga iig aan mijn moeder vragen of Matthijs 1x per week kan/mag komen
goeiemorgen allemaal! ik slaap zo slecht.. heb veel pijn met in bed liggen.. ook als ik eruit moet komen doet dit erg veel pijn.. zodra ik weer op gang ben gaat het wel gelukkig morgen weer naar de vk! ben benieuwd kusjes
Tijd voor mezelf?? OP vrijdag als ik naar school ga.Verder niet. Alfamale en ik willen graag weer iets voor onszelf doen, maar mijn moeder is eigenlijk de enige die ze uit logeren kan hebben en die moet eerst maar wel helemaal fit zijn. We hebben ook nooit geld over voor zulke dingen dus tjah...
meiden ik ken jullie alvast een beetje goed nieuw vertellen kenny is gister naar een verhuisbedrijf geweest voor een sollicitatiegesprek en die is goed gelopen. Hij ken maandag proef draaien als hij dan goed werkt dan ken die daar werken. is wel via een uitzendbureau dan voor een half jaar maar daarna ken die een contract krijgen. daarnaast krijgt hij zoiezo een cursus erkende verhuizers wat iedereen als verhuizer moet hebben. en een cursus voor veiligheid. dus hij is helemaal blij. morgen ken die zijn bedrijfskleding ophalen. hij moet alleen schoenen halen met stale neus. maar die gaan we vandaag dus halen. zoiezo moest hij nieuwe hebben als hij in dit werk door wilde gaan. dus is geen probleem. wij zijn wel beetje blij nu maar maandag krijg hij dus na het werk te horen hoe hij heeft gewerkt. hopelijk gaat dat goed. en dan als dat goed gaat dan gaan we een dansje doen en een dikke vette chocotaart kopen
Hier een nieuw woordje bij Tygo, hoorde het hem zeggen gister bij mijn moeder, mijn zus en neefje gingen naar huis en zeiden 'nou aju' En Tygo zo: ajjjuuuu Mijn moeder had het niet gehoord, ik zo volgens mij echt hoor... Komt thuis, vertelde het aan René, zegt ie zo: Je gaat dat kind toch geen twents leren hé? Ik zo: Tygo, zeg is aju... Tygo: Ajjjjjuuuu Hahahahaha!!! Vanochtend toen ik wegging zei Renés moeder ook voor de grap, nou zeg maar aju tegen mama, Tygo ajuu, ik ajuuu, hahahaha!!!
Hihi, Chantal! Ik dacht dat mijn tv kapot was, maar het ligt aan Zappelin. Tubbies waren blauw en Zandkasteel ook. Tis nou weer goed geloof ik...
kom ff zwaaien! Ben weer aan het werk vandaag en hoop dat het goed gaat en niet teveel koppijn meer krijg.
We hadden een bon voor een overnachting v. 2 personen gekocht, maar krijgen nu van mijn leidinggevende voor het trouwen vouchers, alleen zijn die voor een andere hotelketen. Dus die gaan we gebruiken, en dan hebben we onze eigen hotelbon over Dus als iemand voor 25 aug. een nachtje hotel wil doen, dan kunnen ze onze bon overnemen, scheelt allicht
Hihihi, als er hier een brult dan gaat Yara troosten. @ Chief, ach so. Hier is het geld altijd op, dus misschien maak je er iemand anders blij mee.
Krijg net een brief binnen van Liga voor een gratis verpakking van stap 1, is de actie maar geldig tot en met 31 december 2009