Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Oh, zulke acties ga ik ook houden :D

'NU GRATIS FOTOSHOOTS!!!'*
    *geldig t/m 31-12-2009

:D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    haha Chieffie

3. Whahahaha, mooie actie chieffie, jammer dat ik net te laat ben! :p

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke die telletubbies net zaten wij ook te kijken ik denk NEEE HE!!!! kapotte tv ik denk kan er ook nog bij. maar toen zapte ik naar rtl4 en daar was alles goed. hihi :p vond wel mooi hoor po die donker blauw was geworden en lala licht blauw :D

dankjewel iedereen voor de felicitaties :p

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    sjorsje moet je ze opbellen dat had ik vorig jaar....

dan krijg je alsnog een nieuwe brief opgestuurd met zo scheur kaart eronder.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Denice heb een klacht ingediend. 'n paar weken geleden had ik bij AH die nieuwe milkbreak gekocht die je gratis kon proberen. Die zat daar in een speciale actiebak. Kom thuis, kindjes 'n liga en ik kijken hoe ik het geld kon terugkrijgen. Niet dus, want ik had geen sticker op de verpakking. Ik toen gemaild en ik kreeg als reactie dat ik alleen mee kon doen met een speciale sticker. Streepjescode en kassabon had ik toen nog gewoon, maar daar kon ik dus niks mee.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee he, krijgt Sil net een puntje van een pakje vleeswaar in haar oog terwijl ze de koelkast leeg staat te graaien. Huilen natuurlijk en helemaal rood en tranen. Maar het was ook zo over met het verdriet en ze eet nu haar broodje. Sneu hoor, maar gelukkig lijkt het mee te vallen.

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Denice, gefeliciteerd met Kennys baan!

Jenny, gaat het al wat beter? Naar hè, kindjes die midden in de nacht al denken dat het speeltijd is... Wil Mylan ook niet meer slapen op jouw bolle buik? Misschien dat de drukte op je werk je wel de dag door sleept...

Schatje, als het kindje indaalt wordt de pijn misschien ook weer minder.

Ise heeft vannacht drie kwartier op en af gebruld. Boos dat ze was dat we niet gingen spelen of knuffelen! Af en toe een aai over de bol gegeven, maar niét er uit gehaald. M'n hart brak, maar het voelde wel goed dat we weer bezig zijn met haar duidelijkheid geven. Donker = slapen, alleen in je eigen bedje. De echte test is natuurlijk pas op m'n vrije dag: dan mag ik haar niet 's ochtends nog even lekker bij mij in het grote bed leggen, maar moeten we samen opstaan *gaap*

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    maken jullie kindjes al grapjes?
    Roos is echt een clown aan het worden. Soms geeft ze bewust het verkeerde antwoord als je vraagt bijvoorbeeld wat zegt de koe? dan zegt ze: waf waf waf en dan keihard gaan lachen. ook is ze ineens veel meer gaan praten al zegt ze sommige woorden totaal verkeerd:
    Boet= broek
    boem= bloem
    maaten= tomaten
    pet= bed

en ze kan alle deuren openmaken, ze sleept gewoon alles naar de deur gaat erop staan, maakt de deur open
    als je niet kijkt pakt ze hondenbrokken en stopt ze in dr mond
    als je kijkt pakt ze hondenbrokken en brengt ze schijnheilig naar de hond

10. @ petra: hahaha leuk he...
    Tygo is ook een grappenmaker hoor...

Hij kan echt ouwehoeren en klieren...
    Laatst stond ie naast me op de bank, en dan begint ie helemaal te glunderen en ging ie me de hele tijd aan mn arm aanduwen, beetje jennen dus, maar gewoon heel bewust.

En als hij op de bank zit en ik ook en er is ruimte achter me, dan gaat ie me achter staan en dan tikt ie op me schouders en als ik dan omdraai leunt ie naar de andere kant zo van dan zie je mij niet... hahahaha....
    En ook met gekke bekken en geluiden maken, en als je dan om hem lacht, heeft ie door dat je hem grappig vind, dus dan kan ie het eindeloos door doen...

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantico: beetje gaar vandaag. hij word dus wakker omdat hij bij mij wil slapen en wil dat afgeleerd krijgen want straks met de 2 de erbij is dat een beetje teveel voor mij. maar hij accepteerd het natuurlijk niet gelijk dus denk dat ik noge en paar nachten geduld moet hebben.

12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    daar zijn we weer!!!!

13. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    joehoe!!!! ik heb net de uitslag van de onderzoekjes van de huisarts gehad. Ik heb geen SOA, geen HPV en pap1!. beter kan niet, ik ben echt super blij nu want maakte me toch wel zorgen na al die nare verhalen wat ik gehoord had.
    De huisarts zei dat de contactbloedingen geen kwaad konden, mocht ik er last van krijgen of mocht het erger worden dan werwijst ze me door naar de gyn.
    Nu ik weet dat er in ieder geval niks ernstigs aan de hand is heb ik er ook geen probleem meer mee dat ik het heb.

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ja we zijn weer in de lucht :D

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    dat was weer afkicken haha

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat een super fijn nieuws Shanai! Kan me voorstellen dat je ongelooflijk opgelucht bent :)

Hmm Tess en ik hebben een chocoladecake gebakken en hij is echt super lekker geworden! Helaas mag Tess het niet eten..

17. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Vandaag een super leuke dag gehad. vanmorgen eerst met fayenna boodschappen doen. ze is super braaf in de winkel (de hele dag overigens) loopt netjes met me mee en blijft overal vanaf. iedereen zegt 'wacht maar over een tijdje', nou ik hoop dat het zo blijft als nu.

Laten jullie je kindjes alles aannemen in de winkel (broodje,worstje,kaasje,snoepje)? Ik ben dit eigenlijk niet van plan en tot nu toe zeg ik altijd nee dankjewel.

Daarna zijn we gaan babyzwemmen, dat was weer super gezellig. na het babyzwemmen kwam een vriendin van mij met haar dochtertje bij ons lunchen. Het was heel gezellig, alleen daarna was mijn huis een afgebrand dorp. ik ben dus net klaar met schoonmaken, terwijl ik vanmorgen om 7.00 uur ook al alles heb schoongemaakt.

18. @ shanai: hey das super meid, gelukkig maar!

@ tesske: wat een gemene moeder ben jij zeg, eerst lekkere cake bakken en vervolgens het niet aan tess geven... :(

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat een kreng he :p
    Tess vind een droog biscuitje ook erg lekker..haha Tygo trouwens ook ;)
    Ooh ja Tess zegt ook ' ajuu he' als we weggaan, deed ze dinsdag dacht ik ook?

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Shanai Tess mag niks van wat er aangeboden word ivm haar kma.
    Als ze dat niet zou hebben zou ze van mij wel het plakje worst van de slager mogen, en het nijntje broodje bij de bakker.

Deel Deze Pagina