Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Denic, zo werd het ook gebracht he? Of je beweegt je ex-werkgever tot betalen of je betaalt het zelf. Nou dacht het dus niet! mens bleef ook maar doorratelen en ik kwam er bijna niet tussen. Toen ik zei dat mijn werkgever gelijk had lulde ze er gewoon overheen....

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ denice: waarom ik zoveel vragen stel? begin inderdaad serieus te denken dat ik wel erg streng ben. Maar het gekke is dat ik helemaal niet streng hoef te zijn omdat fayenna echt een ideaal kind is.

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke ja das wel een oplossing om tezeggen ja .. :D
    ze heeft nooit een vast iets gehad geen knuffel geen speeltje omdat ik steeds alles veranderde dus ze niet eens de kans kreeg wilde het een beetje voorkomen anders krijg je van die schreeuwkindjes als ze het kwijt zijn..

sorry voor zoveel berichtjes ik ga met me eten bezig zijn..

*zwaai* !!!!

owh trouwens ik krijg eindelijk een dikke buik :D jeej hihi ik maak er morgen een foto van als ik iets fatsoenlijkers aan heb dan een jogging broek en een shirt van kenny hahaha

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke ik vind ze een beetje hufters . stom wijf je niet uit laten praten heb een hekel aan zulke mensen ben ik snel klaar mee hang ik gewoon op ! zeg ik mevrouw als ik niet mag praten dan is dit gesprek afgelopen fijne dag nog verder.

shanai dat idee had ik ook dat ik streng ben maar als je echt alles toelaat dan gaan kids het normaal vinden denk ik en over je heen lopen later.... een beetje streng zijn is niet erg vind ik mag best eens een tik op de luier ik vind dat moet kunnen.

of denken jullie hier anders over ????

nou ik ga nou echt hoor.... ik stalk jullie doeiiiiiiiiiiiiii

5. @ set: grrrr, om van uit je dak te gaan zeg... Wat een gezeik en belachelijke gang van zaken... Niet te geloven...

Misschien moet je ff buiten je hoofd in een berg met sneeuw boren om af te koelen? Tssssjjjj, zie het al helemaal voor me!

@ miran: oh lekker dan, zit je vast, word je nog uitgelachen ook... Ja meiden he... ;)

@ shanai: kind bij in bed nemen
    Tygo heeft nooit ergens anders dan in zijn eigen bed kunnen slapen. Bij ons in bed gaat ie altijd spelen. Het is geloof ik 1 keer voorgekomen dat hij ziek was en warempel tussen ons in wilde slapen. In het weekend, nemen we hem sochtends om 7 uur ook nog wel is in bed, das een half uur maximaal en dan gaat er een kussen rechtop en de tv voor hem aan, zo kunnen mama en papa soms nog even net wat langer blijven liggen...

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, had jouw berichtje gemist over je school. Wat belachelijk zeg. Hopelijk merk je er morgen niks van.

Knuffels, Lianna heeft 1 knuffel en daar zijn we erg zuinig op, want ze heeft er maar 1. Bedenk me nu trouwens wel dat ie ergens beneden ligt en ik niet gezien heb waar ze 'm uiteindelijk heeft gelaten. Hopelijk weet ze dat zelf nog.
    Yosyp heeft geen knuffel, hij mept alles meteen uit z'n bed.

7. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Denice: Hier hebben de kids een vast knuffel.en owee als hij ontbreekt:$:$ ik heb daarom altijd een dubbelganger in huis voor het geval deze kwijt raakt!

Setteke: wat doe je voor een opleiding als ik het mag vragen? als je het niet wil zeggen geen probleem hoor meid;)
    (heb ik al een aantal gevraagd maar heb daar geen antwoord op gehad!

Chantico: ach meisje toch, maar wel goed dat je toch duidelijkheid blijft bieden, want ze hebben zo snel alles door!!En Ayoub weet er ook wat van hoor als hij boos is:D maar blijf conseqeunt hoor!

lauwie: alles oke hier hoor meid.is het gelukt met je 4kante vloerkleed??? ben wel benieuwd hoor.

Tesske:mag ik het recept van je chocolade cake?:D mag per PB als je wil! Hier gaat het wel ok. lief dat je naar me vraagt.

Shanai:Super dat de uitslag goed is!
    Ik vind jou persoonlijk geen strenge moeder, in tegendeel hebben wij veel gemeen wat betreft de kinderen in jou geval Fayena.
    Een vraagje, Fayena is toch geen hollandse naam of wel??

Arri: hoe is het met jou?? jij ook aan het studeren? wat doe je als ik het mag vragen?? juliie zijn zo fanatiek met studeren hier, knap hoor! Moet denk ik ook weer eens in de boeken duiken:D

Happy of iemand anders weet het echt niet meer: Hoe is het met de vriend van je schoonmoeder?? die lag toen met oud en nieuw in het ziekenhuis na een hersenbloeding???

Rebbel: lekker aan het genieten van je gezinnetje??

Linka: hoe is het meid??

Toetie: opgeknapt meid?

Chantal: voor jou een knuffie.

Hier zijn de kids ziek, MY wel flink die heeft een ooronsteking en flinke hoestbuien, vandaag naar de HA heeft een AB kuurtje en oor en neus druppels! Dus die ligt als een zielig vogeltje op de bank! Zo zielig joh!

Tot laters.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ga niet terug lezen maar zag wel van Shanai, goed nieuws meis!! geweldig!

Settek, aaaahh bah! Dat is niet leuk ja!

Fijne avond meiden en heren!

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

ik zwaai even, erg drukke dag gehad. Zo eten en dan nog een verjaardag vanavond...

Mijn arme pony had weer erge jeuk vanmorgen, veearts gebeld en nu een speciaal merk wormmiddel gebruiken om de laatste mijten, etc. weg te krijgen. De injectie die hij heeft gekregen pakt niet de eitjes en larven mee. Hopelijk gaat het dan snel beter, hij heeft nooit iets!

@ FF: Nee, hij heeft niet dat middel gehad wat jij noemt bij mijn weten... Het is een shetlanderruin van bijna 17, ik heb hem vroeger voor de kar gehad, maar ik zit toch liever op een paard dan erachter. Hij heeft altijd gezelschap gehad van mijn paard, maar die is 3 jaar geleden overleden...

Het is meer een ego- verhaal geworden ipv zwaaien...:)

Fijne avond!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dat zijn nou dingen die ik dus meteen weer vergeet als er niet meer over geschreven wordt, ben ook wel benieuwd.

Hier schreef toch ook iemand waarvan de schoonzus alvleesklierkanker had, vraag me ook af hoe dat is afgelopen.

MyAngel, hoe gaat het nu met jou?

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    kom vanavond wel even reageren, wil nu alleen even mijn lieve meisje met jullie delen.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, lief hoor.

13. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Shanai wat een goed nieuws zeg. Over in bed nemen Toby heeft werkelijk nog nooit bij ons in bed geslapen of zelfs op de kamer gelegen hij slaapt het beste in zijn eigen bedje en daar hoort hij ook thuis. Hij mag wel op de zondag als hij wakker is bij ons in bed spelen.

@ Denice gefeliciteerd met Kenny's baan. Hier ook een vaste knuffel het was de favoriete knuffel van zijn neefje en die had hem aan Toby gegeven en sindsdien zijn Toby en Meneer Muis onafscheidelijk.

@ Tesske wat een schatje zeg.

@ Setteke wat belachelijk hoe ze daar met je omgaan. Zou daar ook zeker niet gelukkig mee zijn.

Vanmorgen naar de kno geweest en die wil nog even wachten met opereren omdat hij Toby nog zo klein en licht vind;)
    Wij vinden dat echt niet erg want we wilden de operatie nu toch nog niet.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh sorry, ik heb het wel al een paar keer genoemd, maar blijkbaar nooit in antwoord op jouw vraag. Ik doe de opleiding tot doktersassistente bij een particulier onderwijsinstelling. Hier kan ik het in 1 jaar doen.

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @shanai: ja was heerlijk eten, was een beetje grandcafe dus heel losjes maar wel lekker

@miranda: soms toch wel handig hè mannen haha

@setteke: wat een gezeik, is het duur?

@denice: hier geen vast knuffels enzo, ben er wel blij mee want als ze kwijt raken of stukgaan is het brullen

Nou één van mijn honden is door prikkeldraad geloof, ader door dus gehecht en wel, kosten 160 euries damn wat een geld haha knuppeltje is het ook

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    geloof moet zijn gelopen natuurlijk ;)

ik duik er vroeg in want ZP is traag

toedels

18. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!! Hij staat!!!!!!

19. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Laten jullie je kindjes alles aannemen in de winkel (broodje,worstje,kaasje,snoepje)? Ik ben dit eigenlijk niet van plan en tot nu toe zeg ik altijd nee dankjewel.

ja hoor! Britt mag van mij alles hebben. Ze vindt het enig als ze iets krijgt en bekijkt en keurt het eerst grondig voor ze er aan begint.
    Thuis krijgt ze ook wel in de loop van de dag een plakje kaas of een plakje worst. Niks mis mee!

Zijn er nog meer papa’s/mama’s die hun kindje niet bij zich in bed nemen?
    wij hebben Britt nog nooit mee naar bed genomen. Ook niet als ze ziek is.
    Soms komt ze sochtends mee naar bed als het vroeg is, maar dan zetten we de tv voor haar aan en gaat ze dus tv kijken, terwijl wij nog even lekkr liggen.

shanai
    fijn dat alles goed was! bij mij was er toen ook niks uitgekomen en vlak nadat alle onderzoeken bekend waren hielden de contactbloedingen ook op???
    En ik heb heerlijk genoten van de tijd die ik even voor mezelf had vanmiddag. Echt van bijgekomen!!

petra
    hier ook een grappenmaker hoor, gaat uit het niets opeens erg hard lachen en ligt dan van zichzelf helemala in een deuk. Zo schattig om dat koppie dan te zien, als ze naar je kijkt hoe ik reageer

miranda
    hoera voor die sterke mannen!
    anders had je daar nu nog gestaan!
    zal wel even schrikken zijn geweest
    ik zat er van de week nog ana te denken dat de eerste augustusbaby's al bijna 1.5 jaar zijn........snel !!!!
    Britt moet nog 17 maanden worden, hahahhah

setteke
    wat een kloje zooi zeg, lekkr geregelt allemaal maar niet heus.
    Dat is ook wat zeg
    en niet eens sorry zeggen, ballentoko
    Hey, is Sil nog steeds een buitenmeisje???? Dat vraag ik omdat ze het als baby toch heerlijk vond om buiten te slapen????

Denice
    hebben jullie kindjes ook een vaste knuffel nu ??? of vast knuffel doekje of speentje??
    nee Britt heeft gene vaste knuffel of speen, ze heeft haar duim als grote vriend en die gaat ook overal mee naar toen
    fijn dat je buik nu groeit, trots!!!

Tess
    wat een leuke foto
    laat de hond dit stoeltje wel heel???

vogeltje
    dus als toby wat groter en zwaarder is wordt hij geholpen, hopelijk is het dan ook over

DV
    het is helemaal overgekomen hoor
    én ja ik heb het volgehouden, had gelukkig vanmiddag vrij en heb even tijd voor mezelf gehad. Maar zit nu weer aardig in te kakken moet ik zeggen en manlief ook, dus we maken het niet te laat hier.
    Zeg, wanneer is het carnaval, wil die optocht wel weer eens zien in Etten_leur.....is op maandag toch???

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    FF, de grote optocht is op zondag.

Deel Deze Pagina