Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    #59261 lauwie, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
    shanai, fijn dat je uitslag goed was!

my angel, beterschap voor je kids!

vogeltje, mooi dat jullie blij zijn met het advies van de kno arts

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Own ok
    Maar wanneer valt carnaval misschien dat ik kom kijken als t nog gaat
    Truste
    Lig al op bed

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Gingen we vanavond eten, zat Britt de hele tijd naast me 'fokje!fokje!fokje!' te roepen... Wat denk je? Was haar vorkje leeg en wilde ze graag nieuw eten erop hebben, haha! 'Fokje!' Lieff! Van de week waren we buiten en keek ze in de lucht 'oh kijk! Vovel!'' Te schattig toch? Vinden jullie ook dat het nu ineens weer heel erg hard gaat? Vind het geweldig hoor, maar zo snel alweer... ;)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Over het mee in bed nemen, Britt komt alleen bij ons op bed 's morgens als we wakker zijn in het weekend. Door de week zijn we eerder wakker dan haar, maar in het weekend liggen we wat 'langer' op bed, dus dan halen we haar uit haar bedje en geven haar fles op ons bed. Ach, dat duurt dan maximaal 10 minuutjes en dan rent ze naar Jamie's kamer om te spelen.. ;)

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    #59265 lauwie, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
    my angel, nog geen vierkant kleed, maar ik vraag voor min verjaardag volgende week aan onze ouders een bijdrage en dan gaan we er een uitzoeken. vriend is om (als ie maar inspraak heeft)

chantico, ben je morgen vrij? succes dan morgenochtend!

lekkers in winkels: als ze het lust, mag ze het van mij hebben. snoepjes eet ze toch niet, dus dan zeg ik nee bedankt.

bij ons in bed: elke ochtend voeden en boekjes lezen. 's nachts komt wel eens voor als ze ziek is.

tijd voor mezelf: iedereen denk ik wel. maar ik zie zp ook al als tijd voor mezelf. samen zou wel goed zijn.

vaste knuffel: nee, alle knuffes zijn prima. als ze naar het kdv gaat, zoeken we er 1 uit om mee te nemen.

grapjes: ja bijv gekke bekken trekken en dan hard lachen of van achter de bank boe roepen.
    en sommige woorden zegt ze ook helemaal 'verkeerd', bijv roeg ipv schoen. en zo verkeerd is het toch niet? maaten lijkt toch erg op tomaten? otje zegt ook iets van tmaten.

lieve foto van tess! leuk (heel ;) ) stoeltje ook

6. Ben ik de eerste deze ochtend????

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey wat is het hier rustig zeg

nou het was weer vroeg vandaag, half 5, maar ik volhouden, 3 keer getroost en de rest laten jammeren en toen was het ineens 6.55 dus ergens tussenin is het goed gegaan haha
    mylan naar KDV en mams tot half 11 op bed, heerlijk hoor
    een bijtanken ;)

8. Ok, nou mijn ochtend reactie dan maar!

Mijn hoofd zit weer helemaal vol en heb dus koppijn, whaaaaaa!!!!

Ok het is vrijdag, me don't care en yes yes yes, ik heb lekker een paar opdrachten op werk gekregen, waardoor ik het weer wat drukker krijg!

------------------------------------------------

Tygo huilt nog steeds snachts :(
    Gister om 5 over 1 huilen, naar toe geweest, getroost, naar bed, huilen, eruit, troosten, muziekje aan, wil weglopen, weer huilen en toen ja.... Toen heb ik um opgepikt en meegnomen naar ons bed...

Hij lag wel lekker tussen ons in, maar het is een draaikont van jewelste en ondanks dat ie wel lekker lag te liggen, viel hij niet in slaap en mama dus ook niet... Uiteindelijk was ie wel rustig en weer moe, dus heb um weer in zijn eigen bedje gedaan, was weer even beginnen met huilen, ik zo: sstttt, sssttt en aaide over zn wangetje, muziekje aan en toen sliep ie dan toch. Al met al, denk ik dat we samen wel zo'n anderhalf uur zeker wakker zijn geweest...

Vanochtend wilde hij niet naar het kdv. Had er geen zin in blijkbaar... Zag het kdv en begon meteen al te mekkeren :(

Daar aangekomen wilde hij de leidster niet laten zien dat hij kon lopen, was sjachereinig en tegen de tijd dat mama de spullen had gepakt en wegging, was hij al druk in de weer met autotjes en zei geeneens meer gedag.... Leidster vroeg, heb je geen tijd om mama gedag te zeggen? Nee! zei hij...
    Maar toen ze naar de deur liep op mij dat te zeggen, kwam hij ook maar even naar de deur, ajuuuu....!

hihihihi....

Nou als het goed is wordt vandaag geld naar me overgemaakt, eindelijk.... Maar veel minder dan mij is gezegd... Ze hadden aangegeven dat er 1208 voor me stond gereserveerd en er zou nog een deel afgaan, blijkbaar aan kosten die de deurwaarder heeft gemaakt. Krijg dus vandaag 600 euro overgemaakt... :( Tuurlijk, geld is geld, maar als je 1200 verwacht is 600 toch een stukje minder en dit zal helemaal opgaan aan achterstallige rekeningen. Ze gaf aan dat dit wel eenmalig zo hoog was, omdat het de kosten waren voor alle werkzaamheden die ze tot nu toe hadden gedaan en aangezien het nu dan eenmaal loopt, hoeven ze verder neit veel meer te doen dan innen en overmaken, dus...

Maar toch een teleurstelling... Naja, het zal in maart wel meer zijn....

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey chan, rustg hier hè

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: oh dus je nacht was lekker rommelig en moet steeds lachen om: ajuuu haha
    nou kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent als je de helft van het gel maar krijgt, stelletje eikels

11. @ jen: het lag er weer de hele ochtend uit... ik wee tniet wat ze aan het doen zijn met dat onderhoud maaruh....

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ohw haha dacht dat iedereen ons zat was hihi

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ooo hij doet het weer :D

14. @ jenny: ja en klinkt ook heel schattig...
    en idd baal echt... en rené zal straks ook wel weer sjachie lopen doen, want die vind toch al hoe dat allemaal gaat niet kloppen en raar en weet ik veel wat allemaal, heb ik ook ff geen zin in eigenlijk... maar goed, ik zal het wel weer aanhoren met een stalen gezicht....

Ach dit weekend lekker weekend, morgen naar enschede, nog wat klussen bij mn zus. Savonds als het goed is nu wel uit...
    Zondag luieren.... Maandag wordt mijn neefje 4, woensdag de grote dag van angelo en juud en giulia, vrijdag verjaardag van een vriendin die 30 wordt, begint me nu al te duizelen, zo druk heb ik het deze week oh en volgens mij krijg ik dinsdag ook nog weer een koffiebezoekje...!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ channie je hebt het druk :D
    En al besloten of je na Blijdorp met ons opgescheept wil zitten of niet?

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ah lekker toch van alles te doen, doe je daarna een revalidatie week haha

ja spannend hè 20 januari toch juud?

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, je zou denken dat je ex de kosten van de deurwaarder betaalt. balen dat er geen geld voor leuke dingen overblijft.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny, ja de 20e :p
    komt nu wel dichtbij!

19. @ juud: nou.... ;)

Hahahaha :D

Mijn vriendin is zoals verwacht echt pas om half 6 thuis, dus ik laat het even van Tygo afhangen. Aangezien hij normaal nog wel slaapt smiddags, weet ik niet hoe zijn humeur wordt... 8)

Als hij het nog goed kan trekken ga ik mee, als hij moe en vervelend is, ga ik gewoon lekker weer in het autotje richting huis!

@ lauwie: In principe wordt het idd ook op hem verhaald, maar ik mag het eerst betalen... Logisch wel, aangezien ze afzonderlijk van hem natuurlijk geen geld krijgen, maar toch wel jammer voor mij...

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chan, hij mag hier ook slapen?

Deel Deze Pagina