Chantal, hopelijk in maart meer. Aangezien zp het vanochtend niet deed, ben ik maar eens in de badkamer begonnen. Begon ineens wel erg smerig te zien allemaal. Was ik net bezig begon Lianna beneden ineens erg hard te huilen/krijsen. Had ze voer voor de steuren (die we niet meer hebben) op grond laten vallen, dus kon ik eerst de hal stofzuigen. Maar ben nu een heel eind in de badkamer.
Zouden we ook nog kunnen kijken of hij dat zou willen... Dan zou ik even het campingbedje in de auto moet droppen voor de zekerheid... Zn speen en tutdoekje neem ik ook sowieso mee...
oh nee juud weet je nog niet zeker wat je aan gaat trekken???? wat erg en nou? @sjorsje: bah badkamer soppen, wat een klote klus. doet mijn mannetje altijd
sjorsje, goed zeg. ik ga zo ook maar eens aan de slag. juud, ga je nog de stad in om iets te zoeken? ik vond de tip van een mooi vestje wel goed. je jurk past zo goed bij jou! ik ga even een klein vreetmonstertje in bad en dan bed stoppen. die heeft tussen 9u (toen ze wakker werd) en nu al een groot bord pap, een boterham, stukjes appel en bijna 2 mandarijnen op.
Momenteel zit ik ff met wat anders.... Wie heeft er ervaring met IUI?? Wie zou het doen? Wie niet? Ik twijfel ook daar over (8)). Ik ben zooooo bang dat ze sperma verwisselen en dan heb ik straks een klein negertje (niks tegen op negers hahaha) of iig van iemand anders......
mijn schoonzusje is nu zwanger door IUI en volgens mij kan het niet verwisseld worden want denk dat je bij je bakkie blijft denk ik. ik zou het zelf wel proberen denk ik
@ Jenny, je levert je sperma in, en ze behandelen het voor de inseminatie. Je blijft daar dus niet bij!