@Sjorsje: daar had ik ook niet op gerekend. De manier waarop we nu drogen (alle verwarmingen volhangen) heeft wel tot gevolg dat we weer een beetje luchtvochtigheid in huis terugkrijgen, maar arbeidsintensief is het wel.
meiden en heer ik heb bijgelezen maar duik nu toch echt even mn mandje in, nog heel wat in te halen zeg maar!!! tot straks
o en er zijn wel mensen die iui overslaan en direct ivf doen (of icsi). als je eileiders niet open zijn heeft iui niet veel zin. mariel, hoeveel behandelingen heb je gehad voordat je zwanger was? vond je het een zwaar traject? sjorsje, balen van de droger!!
hajo allemaal, @ Chantal, ik vind Aju echt superschattig, ik denk dat ik het ook bij Roos ga introduceren. Balen dat het geld een stuk minder is dan dat je had verwacht. @ Juud, ik kies voor jurk! Ik zou denk ik als ik in jullie schoenen zou staan toch wel kiezen voor IUI, het heeft nou eenmaal betere kansen op een zwangerschap. @ Shanai, Roos heeft een vaste knuffel "groentje" en we hebben hem ook reserve in het roze, maar dan noemen we hem nog groentje Ze heeft nog nooit bij ons in bed geslapen want dat wil ze niet. Ik ben vanmorgen weer gaan babyzwemmen met allebei de kindertjes en het ging een heel stuk gemakkelijker dan de vorige keer. Roos heeft een half uur lang gespetterd en had alleen maar boze kinderen om haar heen terwijl zij echt als een bezetenen haar handen op het water sloeg. Suze kijkt tijdens het zwemmen heel neutraal, ze lacht niet, huilt niet, ze kijkt gewoon een beetje rond alsof ze het al jaren doet. Ook na het zwemmen valt ze niet in zo'n vermoeide slaap, maar blijft ontspannen rondkijken. @ Juud, wij zwemmen in zevenhuizen bij landal de koornmolen, hele stomme juf, maar heerlijk water en wel 15 aankleedkussens. Er is daar ook oppas dus ik kan lekker met allebei zwemmen
Lauwie, wat lief dat je doorvraagt. We hebben eerst Ovulatie Inductie gedaan. Toen dit niet het gewenste resultaat had, gingen we IUI doen en de 4de IUI was het raak! We zaten met ons hoofd al bij IVF... Nu we Lenn hebben, kijk ik natuurlijk wel positief terug. Maar eigenlijk heb ik het best zwaar gevonden. Niet zozeer het vaak naar het zh moeten voor de echo's, maar al die moeite en dan steeds teleurgesteld worden. Je wordt op een gegeven moment bang dat het nooit zal lukken. Vanaf dat ik met de pil ben gestopt tot ik zwanger was, zat er bijna 4 jaar tussen. We hebben 1,5 jaar in de MMM gezeten. Met jou en Otje alles goed?
Rot jaar word dat..... Leuk hoor, mijn contract word niet verlengd omdat ik 3 keer ziek ben geweest (een keer door de rug gegaan een weekje niet gewwerkt en andere grieperig en andere zware hoofdpijn) en veel mensen willen werken, dus daaorm word mijn contract niet verlengd...... stom! Ben onwijs verdrietig....... word mij niet eens gegund...!!
@Sjorsje, dat was debby volgens mij, die haar schoonzus heeft alvleesklierkanker. @Shanai, ze krijgen van mij altijd wel in de winkel, heb hier echt geen moeite mee. Ze liggen nooit bij ons in bed! @Knuffel, alleen Sam heeft een knuffel en ik had een kleinere kopie, maar die is opeens foetsie, dus opletten geblazen. @Vogeltje, wat willen ze precies doen bij Toby? @Juud, ben je ook al ongesteld geworden? Of dat niet. Ik heb geen ervaring met IUI, kan je helaas niet helpen. Ik wens je wel heel veel sterkte. Ik denk te weten dat je dit heel graag wilt, en dan kan je het ook meisje!! Dikke knuffel!! @Sjorsje en DV, jemig geen droger met 3 kinderen, denk dat ik gek zou worden. Inderdaad alle verwarmingen vol. Geen fam of leuke buren waar je dagelijke 1 wasje mag drogen?? Want buiten wordt het er ook niet beter op, maar kan je het wel recht in de kast zetten @Mariel, lijkt me ook heel heftig allemaal. Misschien beetje brutale vraag, maar zou je graag een 2e kindje willen? En is dat nog mogelijk op de natuurlijke manier, of bijna niet. Zo dames alles gelezen, na meerdere keren er niet opgekund te hebben. Ben lekker aan het werk, snel weer verder!!
@Linka, jemig meid wat een tegenvaller. Weet niet wat ik kan zeggen om je op te vrolijken... Een dikke knuffel!
Linka, wat balen zeg. Ik heb op mijn werk ook al een waarschuwing ontvangen, heb 2 ziekmeldingen gehad van ieder 1 dag (dus niet eens uitkering ontvangen, maar zelf moeten "betalen") en bij 3 ziekmeldingen moet ik ook weg. Ben nu ook hard op zoek naar ander werk.
@ linka: dat is heel jammer en je wil zo graag werken, daar ligt het niet aan! Hopenlijk komt er snel iets anders voorbij wat je kunt doen... Dikke knuffel!
9 euro bruto per uur.... Verdiende veel meer dan bij TNT. Ja ze hadden niet waargeschuwd he...... veel mensen willen daar werken terwijl klanten heel tevreden over mij is en had 0 uren contract...... Toch ff proberen uitkering aanvragen zo neej jammer....
Pcies daarom begrijp ik totaal niets meer, die zegt dat veel mensen willen werken vandaar, raar! Mij niet laten verlengen toch andere mensen aannemen..... maar goed ga nu ff boodschappen doen ff uit!
heey meiden ik ga proberen om te reageren @jenny: wat zielig voor je hondje! het is een hoop geld maar je doet het voor een goed doel @dwaze vader: respect voor je reacties!! Laten jullie je kindjes alles aannemen in de winkel (broodje,worstje,kaasje,snoepje)? Ik ben dit eigenlijk niet van plan en tot nu toe zeg ik altijd nee dankjewel. ligt er bij mij echt aan wat er aangeboden word.. want vaak pak ik het zelf al niet eens aan.. wie weet hoe lang het er al ligt enz hebben jullie kindjes ook een vaste knuffel nu ??? of vast knuffel doekje of speentje?? djayden heeft niet echt een vast dingetje waar hij mee wilt slapen.. jah met ons @Queen: leuk he nu ze steeds meer dingen na gaan zeggen ik heb af en toe ook in ene keer bij djayden van wat zegt hij nou? haha @chan: hier zijn de nachten ook nog steeds hopeloos! @sjorsje: hier is het af en toe ook puinruimen geblazen @juud: Ik zeg jurk over iui.. ik zou het wel aan durven om dat te laten doen..ik denk dat het niet makkelijk zal zijn maar dat je elkaar daar echt wel in steunt! @linka: dikke knuffel voor jou meid zo dan nog even ego: Ben bij vk geweest.. kleine man ligt goed.. is al ingedaalt.. Heb wel aangegeven dat ik erdoorheen zit en er echt een beetje de balen ervan heb.. ze willen dat ik meer rust ga pakken.. Voor de rest ben ik nu in totaal 13 kilo aangekomen dus valt nog mee.. kusjes
@ Linka, wat vervelend voor je, je knapte zo op van het werken. Ik hoop dat je wat anders naar je zin zult vinden hoewel dat tegenwoordig volgens mij niet al te gemakkelijk is. Waarschijnlijk kunnen werkgevers nu veel makkelijker kiezen tussen mensen. Niet gelijk bij de pakken neer gaan zitten hoor. Je weet zelf dat je goed was in je werk en daar moet je trots op zijn. Kin omhoog, borst vooruit en laat jij de wereld maar eens even een poepie ruiken. Zijn en nog andere thuishulporganisaties in de buurt? @ Sjorsje, wat vervelend dat je al een waarschuwing hebt gekregen. Je werkt er nog niet zolang toch? @ Schatje, wat fijn dat alles weer goed was. Ik hoop dat het je lukt om wat meer rust te pakken.