Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Petra, sinds 9 november ofzo. Was ook niet van plan dit werk lang te gaan doen, maar het zoeken van ander werk valt niet mee.
    Ik heb vorige week gesolliciteerd bij TNT (via uitzendburo) en zou daar gisteren meer van horen, maar had uiteindelijk maar zelf gebeld en er was nog niks bekend. Heb op m'n mailtje van vanochtend nog geen eens reactie gehad.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben net ongi geworden :) Weet niet wat ik nu moet doen?
    Mss een maandje zonder troep proberen?

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Judith, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. En misschien is 'n tijdje zonder die troep niet eens zo'n gek idee.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, je moet vooral doen wat goed voelt voor jou! Maar deze maand geen hormonen en lekker trouwen is misschien wel fijn...

5. bah, heb het idee alleen al vandaag er een hele week op te hebben zitten, ben moe... jakkie..

René belt net, bijna thuis, sleutel vergeten... ;)

oh oh oh....

Ik werk me uit het naadje vandaag, ben kapot, maar ik mag eigenlijk niet klagen, want dat is lang geleden...

En heb ook een uitdagende opdracht toebedeeld gekregen, alleen heb ik maandag ivm mijn neefjes verjaardag weinig tijd te werken, dus dat moet dit weekend gaan organiseren, even uitblinken en laten zien waar ik van gemaakt ben! :p

Onder het mom van: Wat eten wij vandaag?

Kipkrokantschnitzels met een zak aardappelschijfjes met champignong, ui en spek....
    Groente.... hmmmmm, doppels en wortels dan maar....?

6. @ juud: Ben het met lique eens, je moet doen waar je je goed bij voelt en als je gewoon ff een maandje zonder iets wil, dan moet je dat gewoon doen...

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ channie, was appelmoes ook groente op vrijdagen???

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: nou denk als je bij poging 4 ben en de moed zakt in je schoenen dan moet je nog 2 keer en mag je dus niet naar de volgende ronde
    en inderdaad alleen bij uitzonderingen sla je deze methode over

@linka: wat is dat nou voor gezeik, gaven ze dat als reden? dat mag toch helemaal niet

@schatje: oh lekker dat het goed gaat met je. 13 kilo dat is netjes ;)

@chantal: jij ook al moe, zit in de lucht denk ik...

wij eten GOURMET hahaha

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij gaan lekker uiteten vanavond, we konden alleen geen oppas vinden dus de kinders gaan mee. En zoals het er nu naar uit ziet, zullen ze vanavond door slaapgebrek niet zo gezellig zijn.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

11. @ juud: hahaha, natuurlijk dat kan ook.... Laten wij dat nou net niet in huis hebben... Heb er ooit een slechte ervaring mee gehad en sindsdien heb ik het niet meer kunnen eten... :(

@ jenny: ja ik hoor het hier ook veel idd, moeheid...
    Gourmetten, lekker, ik heb ook nog zo'n hele schotel in de vriezer liggen... Misschien zondag ff lekker met zn tweetjes...

oh ja... mijn geld staat op de bank ;)

12. @ sjorsje, ohw succes ermee dan maar....

@ juud: hahah, flauw hoor...

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Juud, vind 'm wel grappig hoor.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nou ga Jorja toch maar uit bed halen, ze ligt er nu bijna 'n half uur en ze heeft alleen nog maar gemekkerd. En dat terwijl ze beneden aangaf dat ze moe was.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, nog even volhouden, bijna tijd! En leuk een nieuwe opdracht/uitdaging!!

@Juud, wat ben je toch een grapjas!!!hahaha!!

@Sjorsje, jeetje das jammer. Vind het sowieso al gedurft met 3 kinderen uit eten! Veel plezier!

Ga zo naar huis, ben er klaar mee hier, grrrrr. Lang niet alles kunnen doen wat ik had gewild, maar het is niet anders.

16. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Linka76: waar zijn al die bedrijven tegenwoordig mee bezig? Ze zien alleen de cijfertjes van het ziek zijn, maar niet de gevolgen daarachter. Ik hoop van harte dat je snel ander werk zult vinden waar ze wel goed met de mensen omgaan. Zou er niet een soort internetsite zijn waar je op bedrijf op kunt zoeken of die wel of niet goed voor zijn (tijdelijk) personeel zorgt? Er komt echt wel een keer de tijd dat bedrijven zullen gaan snakken naar iedereen die ze te pakken kunnen krijgen, ziektegevoelig of niet. Onbelemmerd werknemers uit het buitenland importeren zitten ook grenzen aan, dus moeten ze het doen met de mensen die er zijn...... maar dat kan nog wel ettelijke jaren duren.

@schatje1: Dankt je! Ik vraag me trouwens nu wel ernstig af waar alle andere mannen zijn. Sterkte verder met je zwangerschap.

@sjudith: ik sluit me bij alle goede adviezen aan. Gewoon concentreren op je trouwen en voor de rest geen polonaise aan je lijf.

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha juud: ja lekker die kattevoer haha ehm doe maar vlees, dat stinkt hoop ik iets minder

chantal: doen zodag zou ik zeggen

@sjorsje: oh nou hoop dat de kndjes een beetje lief zijn aan tafel straks ;)

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ja en ga brownies bakken als toetje ;)
    en nee JUUD niet die uit jouw kat zijn ASS komt haha

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    hier word het patat vandaag, mijn hoofd knalt uit elkaar. Heb al n diclofinacje gehad maar die werkt nog niet zo best bah!

20. Nog een uur :$

Ik heb mijn zoveelste kopje koffie maar gepakt en nog even mn rug goed gekraakt... 8)

Ok... Bikkelennnnn!!!!

Deel Deze Pagina