@ lauwie: hebben jullie de kleurplaat mee naar huis genomen? Misschien dat ze um toch eng vind of juist jammer dat ze het niet mee heeft? apart... hihihi, wat leren ze snel hoe het allemaal werkt he, als je het maar steeds weer herhaalt, hebben ze het snel door hoor...
@ puck: dat klinkt heerlijk....!!! Ik ben jaloers... Ja ben al wel gewend aan de telefoon, maar moet nog wel geheugenkaart erbij hebben....Kan ook mooie filmpjes hiermee maken enzo...
Ok, ik ga voor de tv.... Net 5 law and order en daarna the good wife... René is condoleren, maandag is een vriend van hem van vroeger, achter het stuur overleden aan een hartaanval. Zijn vrouw heb ik wel een tijdje gekend, receptioniste bij een bedrijf waar ik werkte. 2 jonge kinderen nog... Vreselijk.
puck, heerlijk zo'n ochtend! was dat de verrassing van je man? het klinkt of olivier precies hetzelfde doet als otje. nou ja, ze gaan weer over he die sprongen. en ze is tussen het gejengel heel lief en grappig. en wat je zegt ze leert ook veel. chantal, leuke opdracht zeg! we hebben de kleurplaat niet meegenomen. we hadden ook een knuffelkikker van beneden mee naar bed genomen. die lag naast haar bed. heb m net samen met haar van boven aan de trap naar beneden gegooid en een lichtje aan gelaten en het is weer (overwegend) stil. dit is wel voor het eerst dat ze ook kan vertellen waar ze over droomde.
Sorry dat ik jullie (alweer) aan het verwaarlozen ben , maar Matthijs is nogal ziek. Hij heeft koorts, kapotte lippen, vlekjes in zijn gezicht en aften in zijn mondje. Vooral aan zijn mond heeft hij erg veel pijn en hij eet dan ook niet. Afgelopen nacht heeft hij ook niet geslapen, dus ik hoop dat het komende nacht iets beter gaat. We zijn bij de HA geweest en alles duidt op een luchtweginfectie. Hij heeft nu een AB-kuur. Hopelijk knapt hij er snel van op. Liefs Silvia
Avond! Heb niet teruggelezen, maar las op hyves dat Linka vandaag een megaknuffel nodig heeft! Dusss.. hier komt-ie! MegaKnuff voor Linka! Ach, en nu ik toch met de knuffels bezig ben, voor alle augustusmama's; Nou vooruit, ook voor de papa's dan! Knuff! Ga weer verder Popstars kijken! Oeh... ben benieuwd wat hubje morgen voor mij in de planning heeft... Fijne avond allemaal! Xx
hey dames, kom ook ff meekletsen...heb teruggelezen maar er blijft ff niet veel hangen. Donderdag gewerkt na ma,di, wo ziek thuis te zijn geweest maar tis me niet zo goed bevallen. Heb nu nog steeds last van koppijn. chantal: wat erg van die vriend van rene... Je hoort het wel steeds vaker vind ik dat jonge mensen overlijden. lauwie: hoe gaat het bij jullie met otje? Als ze huilt wat doen jullie dan? puck: heerlijk zeg zon ochtend! Wil ik ook wel!
duster, naar zeg! beterschap voor matthijs! miepie, we laten haar een paar minuten huilen, dan gaan we haar troosten. als ze over de pis is, lezen we wel eens een boekje op haar kamer. dan weer naar bed. en na een minuut of 5 a 10 steeds weer langs.. hoe doen jullie dat bij malou? qb, alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen!
lauwie: wat dat betreft gaat het al tijden goed hier. Ze slaapt de hele nacht door op een keer jengelen na maar dan ga ik niet heen. Als ze echt overstuur is ga ik ff troosten en dan weer weg. Bij ons is overdag meer het probleem. Ze wordt best snel boos en gaat dan op de grond liggen krijsen. Als ook maar iets niet mag dan ligt ze weer op de grond te krijsen. Geef er geen aandacht aan en laat haar liggen maar pff vermoeiend is het wel zeg. Zijn er nog meerdere dreumessen die slaan, bijten en krabben en wat doen jullie dan? als ze bijt heb ik soms wel de neiging om ook ff terug te bijten en duidelijk te zeggen dat het pijn doet. als ze slaat of krabt zeg ik altijd van nee dat mag niet het is aaien...en doe dat dan voor.
miepie, fijn dat het slapen zo goed gaat. die driftbuien dat hebben wij dan weer niet. driftbuien negeren schijnt wel goed te werken. maar bijten, slaan en krabben zou ik wel zeggen dat je dat niet goed vindt en dat het pijn doet. ik vind altijd dat ik een voorbeeldfunctie heb dus dat ik geen dingen moet doen die ik van haar niet goed vind. ik zou haar dus niet terugbijten.
@Miepie, Djim heeft nog niet zo'n last van driftbuien maar Sam heeft die wel gehad hoor. Meestal negeer ik het. Heb haar 1x teruggebeten. Daarna heeft ze me nooit meer gebeten, heeft wel indruk gemaakt dus
van het bijten is ook nog maar 1x voor gekomen tis meer slaan en krabben bij haar. Ben zelf ook niet van terugbijten enz maar soms.... Geven jullie je kinderen wel eens een tik over de vingers? Zelf ben ik er geen voorstander van maar moet wel eerlijk zijn dat ik heel soms heel boos word en dan in automatisme een tik geef over de vingers. Vind dat wel eens moeilijk wat ik daar mee moet.
miepie, een tik op de vingers zou ik dus ook niet doen. ik kan me de neiging om soms iets terug te doen wel voorstellen hoor! otje slaapt gelukkig al weer een tijd. na een halve tuitbeker water ge-ad te hebben, wilde madam nog thee. daarna is ze gaan slapen. gewoon dorst dus waarschijnlijk... waar kopen jullie taart als jullie jarig zijn? wil morgen ff taart halen omdat ik zondag mijn verjaardag vier maar weet niet waar. en geen zin om zelf te bakken.
Wij zijn lekker een avondje naar vrienden geweest en de babyfoon stond bij opa en oma, ideaal. @ Miepie, Roos is gelukkig niet zo knijperig/bijterig maar die keer dat het gebeurde zeiden we met norse stem: ben jij gek geworden, dat mag niet en daar schrok ze eigenlijk al van. Ik merk wel dat ze langzaam maar zeker aan het kijken is tot hoever ze kan gaan met bepaalde dingen @ lauwie, ik ben ook niet zo'n zelftaartenbakkende en koop dan wat verschillende dingen bij de multivlaai of hema @ Puck, wat heerlijk die verassing van je man @ Queenbee, ik moet altijd erg om je lachen je schrijft altijd erg leuk Ik ga Suzekind een flesje geven, dit is de leukste fles, dan is ze zo'n lekker beertje die met dr ogen dicht zo vredig tegen me aan ligt en geniet van haar fles
*zwaai* ben aan het studeren maar wilde even komen spieken. Mijn baas kwam erachter dat mijn diploma bijna verliep, dus ik moet bij/nascholen. Gelukkig kan het allemaal via internet. Het zijn 7 hoofdstukken met elk 40 vragen, daarna een toets van 10 vragen. Ben vanavond begonnen en zit nu op hoofdstuk 5. Morgen even snel de laatste 2 doen, eitje Nu gaan we lekker slapen. Slaap lekker allemaal!!! Oja @Shanai, bart heeft alleen die slaapzak aan. Met een dekentje word het denk ik echt te warm. Hij voelt iig elke ochtend lekker warm aan
petra, lekker zo'n avondje! geniet van die lieve suze de fles geven. ik begrijp het helemaal. stiekem geniet ik ook van de nachtvoedingen dat ze zo rustig tegen me aan kruipt. toetie, studeer ze! wel mooi dat het zo snel gaat
over bijten, bart doet het ook Ik negeer het. Hij doet het om een reactie (positief of negatief) uit te lokken. Door geen reactie te geven, is dit spelletje niet leuk meer. Terug bijten of een tik geven doe ik niet. Want waarom mag mama wel bijten/slaan en hij niet?