Shanai, bedankt! Lique en Lauwie, Op dit moment wil ik (mijn man zou wel willen...) nog geen tweede, maar ik zeg nooit nooit. Je weet niet hoe het gaat lopen. Ik kan nooit op de normale manier zwanger raken, dus dan weet ik zeker dat ik weer dat hele traject in moet. Ach ja, we zien wel. Ik ben heel gelukkig nu! Dat klopt, eigenlijk is OI dat wat Juud nu doet. Ik was eigenlijk wel blij dat we IUI mochten gaan doen. Voor mijn gevoel was de kans dan groter op een zwangerschap en had ik het gevoel dat er meer werd gedaan. Altijd maar op commando klussen, is ook niet altijd even fijn en romantisch... IUI was voor mijzelf niet zwaarder, voor OI moest ik ook vaak naar het zh. Het enige verschil is de inseminatie en mijn man moest 's morgens daar z'n goedje afleveren. Wat ik wel zwaar vond, was de angst dat het een keer ophoudt, want dat kwam steeds dichterbij. Fijn dat het met Otje weer wat beter gaat! Met Lenn gaat het ook goed. @Juud, ik wil je morgen wel wat meer info sturen. Ga nu slapen. Maar misschien wil je het eerst even laten rusten tot na je bruiloft?
ik ben alweer wakkr terwijl de dames nog slapen, tja je bent een ochtendmens of niet @ juud, werkse @ Mariël, leuk dat je een meeschrijft! @ Lauwie, ik kan me de knusheid van de nachtvoedingen helemaal voorstellen. Ik vind het 's morgend ook zo fijn als ik Roos weer zie, dan zitten dr haren heel wild, heeft ze rode wangen en stelt gelijk een vraag a la: beer? ja Roos dat is je beer
Goedemorgen dames, ik word vrolijk van de berichten van Petra, hihi! Heerlijk he lekker flesje geven en aan je liggen, Myrna hing gisteravond aan mij, heerlijk! Dat doet me goed. Eergisteravond had Myrna naast mij gelegen omdat ik zo hoofdpijn had, zo heftig, ff lekker aan mamma liggen! Kan ik me wel voorstellen hoe je voelt. Heb wel goed geslapen gelukkig maar, straks ff naar telefoonwinkel want ik kan nog steeds niet smssen. Daarna ff boodschappen doen, misschien vandaag nog ff naar Damian. Fijne weekend dames!
sjorsje meid wat rot dat je niet bent aangenomen, geef de moed niet op! ga door! linka ook een fijn weekend meid, geniet maar lekkr van je meiden en je neefje als je er bent petra heerlijk hè zo'n lijfie tegen je aan.....heb ik straks ook weer! ik zie er soms tegenop maar dan vooral tegen het slaaptekort. Ik ben niet zo aardig en gezellig als ik te weinig slaap ______ ik ga me zo klaar maken en Britt haar logeertasje klaarzetten Ze gaat uit logerene naar opa&oma zodat wij voor ons huis kunnen gaan shoppen en heerlijk even van elkaar kunnen genieten is zo lang geleden!!! doeidoei
Goedemorgen meiden! @ Mariel, klinkt heftig allemaal, maar gelukkig dat je het hebt kunnen volhouden, je hebt nu een prachtig mannetje. @ Petra, oh wat heerlijk, ik ben bijna jaloers op je. Lijkt me heerlijk om zo weer een fles te geven (Sil krijgt ook nog 's morgens een fles pap, maar dat is toch anders, zo'n "grote baby") @ Bijten, dat doet ze (nog) niet, maar slaan soms wel. Wij pakken haar polsje dan vast en zeggen heel resoluut Nee! dat mag niet, dat doet zeer! Dat maakt vaak wel indruk. En Sil krijgt soms wel een tik op haar vingers. Ze vindt het leuk om de laadjes van de tafel open te trekken en dat mag niet. Dan heb ik al een paar keer gezegd dat het niet mag en dan kijkt ze me uitdagend aan en doet het gewoon weer. Dan krijgt ze wel eens een tik op de vingers, en dat werkt wel. @ FF, veel plezier! @ Toetie, studeerze!
Goedemorgen, lekker uit kunnen slapen vanochtend tot 9 uur. De kindjes waren blijkbaar zo moe van gisterenavond dat ze ook uitgeslapen hebben. Het uit eten gaan was erg geslaagd. Ze hebben daar een speelhoekje voor kindjes en daar waren ze wel erg actief bezig. Yosyp heeft al z'n eten wel op (gebakken aardappels met kroket) en Lianna de helft. Allebei nog 'n ijsje en we konden ze wegdragen. M'n schoonouders (die niet konden oppassen omdat ze zelf uiteten gingen met familie) waren daar ook toevallig uitgekomen. Lianna was afwisselend aan het spelen en aan het op en neer rennen tussen ons en opa en oma.
ik zit te kijken voor vakanties in een huisje in bijvoorbeeld Frankrijk voor van de zomer maar dat is stervensduur, dan kunnen we net zo goed met het vliegtuig all inclusive gaan zitten. Straks even vragen wat Andy wil
@ Vakantie : Wij hebben 2 weken Texel geboekt.. we gaan 100.00 keer liever naar het buitenland all in zoals andere jaren maar aan de kust is voor Tess d'r longetjes beter. Het moest met de auto en niet te lang rijden zijn dus dan maar Texel. Het vliegtuig naar Turkije zorgde bij Tess voor benauwdheid dus vliegen gaan we nog maar even niet doen zolang ze niet goed aan kan geven wat ze voelt. @ Knuffel : Tess heeft al vanaf haar geboorte de roze muis met lange armen en poten van de Hema. Ze heeft er 4 van want ze kan niet rustig slapen zonder Freddy ( zo heeft Mark hem genoemd.. ). Er ligt er dus 1 bij oma, 1 op het kdv en 2 thuis. Elke week word haar knuffel gewassen op 90 graden zodat de huisstofmijt dood gaat. @ Ziekteverzuim op het werk: Ja hoe sneu ik het ook vind voor Linka en Sjorsje ik heb wel begrip voor de werkgever. Je wilt gewoon personeel dat productief is, je hebt niet voor niets personeel aan het werk. Het kost ook nog eens handenvol geld om inval via een flexpool/uitzendbureau in te zetten. Maar goed vind het voor jullie echt heel vervelend en hoop dat jullie snel iets anders kunnen vinden meiden. Ik ga nog even verder terug lezen
Hallo! Heb vluchtig teruggelezen. Linka, dikke knuffel voor jou! Wat vervelend voor je zeg. Nog meer zorgen. Pas goed op jezelf hoor! Petra; wat heerlijk zeg om je verhalen te lezen over Suze en Roos. Straalt veel liefde af Setteke, wat een mensen daar bij die school van jou zeg. Is het nu opgelost dan? En je examen dus gehaald, mooi! Toetie; wat voor werk doe jij eigenlijk? Slaan, bijten, krabben; ken er nog 1 van. Bijten heeft ze geprobeerd laatst, daarna niet weer. Slaan kan ze wel ineens zomaar in je gezicht. Ik pak haar dan heel stevig vast en zeg dat het niet mag. Doet ze het weer zet ik haar van mij weg. Ik heb haar ook wel eens een tik over de vingers gegeven, maar het is dan inderdaad onduidelijk, mama mag slaan, maar Danique niet. Daarbij vind ik dat ook een wanhoopsdaad en wil ik eigenlijk dat mijn kind naar me leert luisteren omdat ze weet dat het zo moet en niet omdat ze bang is dat ze anders een tik krijgt. Maar soms is het wel lastig hoor en krijgt ze wel eens een tik over haar vingers Vakantie: Wij hebben laatst ook gekeken naar een ingerichte tent in Frankrijk ofzo. Wat een geld betaal je dan. Dus wij zijn er vanaf gaan zien. Boeken nu op het moment dat we wegwillen en zien wel waar we dan nog naartoe kunnen. Wij hebben ook nog tijd en geld zat nodig om ons huis helemaal klaar te krijgen. Er is nog zoveel wat we willen. Hier gaat het redelijk goed. Raymond heeft nog flink pijn aan zijn vingers, maar waarschijnlijk is zijn gevoel niet helemaal weg. Hij kan dus niets, hangt op de bank en eet regelmatig paracetamol. Gisteren weer opnieuw verband erom gedaan bij de huisarts. Zag er redelijk goed uit, maar mag in elk geval komende week nog niets. Danique heeft vanmorgen geslapen tot kwart over 9, na vannacht om 4 uur al gedacht te hebben dat de nacht om was. Met een fles toen lekker weer gaan slapen. Nu gaat ze dus niet tussen de middag naar bed. Ben benieuwd hoe ze om 5 uur te pas is. Ach ja Bumba kunnen we altijd nog kijken, want dat is helemaal favoriet tegenwoordig Maar ze mag van mij maar 1x een half uurtje kijken.
Carmen, mijn vader merkte in Luxemburg dat het met zijn longen (copd) veel beter ging, misschien ook een idee voor Tess?
Dank voor de tip! zal eens kijken voor in de najaarsvakantie. Want dan gaan we eigenlijk ook altijd naar het buitenland en 2 keer in 1 jaar vakantie in eigen land vieren vind ik al helemaal niets aan.
@ Bijten, slaan, krabben : Tess wil Mark nog wel eens zachtjes bijten als ze moe is. Mark zegt dan dat dat niet mag en dat ze wel een kusje mag geven. Slaan en krabben doet ze eigenlijk niet.. ze trekt sinds deze week wel eens aan mijn haar en ook dan zeg ik dat dat niet mag en dat ze wel mag aaien. Een tik over haar vingers krijgt ze af en toe wel als ze langere tijd ergens aan komt waar ze niet aan mag komen. Het tikje zal misschien niet helemaal pedagogisch verantwoord zijn maar werkt bij ons wel.
Ik ga er vandoor, ga even met man en kind naar Hengelo. Een vriend van ons heeft daar een dansclub/discotheek geval gekocht dus we gaan even kijken hoe het er mee staat en of Tess al kan beginnen als barmeisje