WHOEEEHOEEEE!!!!!!! Wij hebben vakantie geboekt!!! JIppieee, ben helemaal blij. We gaan met een bevriend stel en die kwamen vanochtend om te bespreken wat we konden doen, dus een tijdje lopen interneppen en nu geboekt via canvas holidays.... Een chalet met 3 slaapkamers/ 8 personen. In Frankrijk, Canadel aan de Cote d'azur, dicht bij St. tropez, supercamping, camping la pachacaid, veel facilieteiten en een niagra waterpark!!! Wat wil je nog meer???? Prijs kon ik ook erg mee leven ------------------------------------------------------------ @ shanai: dat heb je goed begrepen ja, we willen nog steeds een tweede kindje, alleen het wanneer dat laten we even open. Komt vanzelf. Verder heb ik hier in huis het oranje en het groen eruit gegooid en alles is met paarse accesoires. We hebben al mooie metallig muurverf gezien die we op de muren willen doen, wel in etappes natuurlijk... En dit jaar heeft de electrabel ons niet teleurgesteld.... We krijgen terug!!! We hadden gister 4 brieven liggen, dus rene helemaal hyper... 2 moesten we terug betalen (ging tot 12 mrt vorig jaar, we snappen zelf ook niet waarom ze dat zo doen) en van 12 mrt tot nu krijgen we terug... Al met al zo'n 400 euro wat we terug krijgen... Da's ook fijn! Nou ik moet aan het werk, maar kon het niet laten even te melden dat we onze vakantie hebben geboekt!!
shanai : JEPS kenny heeft werk het is hem echt super bevallen op zijn werk. En ja volgens mij waren ze tevreden over hem. Heel toevallig was er die dag niet een vrachtwagenchauffeur aanwezig, maar alleen 2 verhuizers zonder vrachtwagenrijbewijs ( heel slim) dus kon meteen Kenny gaan rijden in de vrachtwagen gelukkig ook nog een pas bij zich die hij daar voor nodig heeft. Hij was pas om half 7 thuis.. echt ongelooflijk zo lang. pfff eerste dag en dan meteen zo aanpoote. dwaze vader : Ik verveelde me ontzettend. Ik had alles al in huis gedaan wat ik iedere dag zo doet alleen dan sneller omdat er niemand in de weg liep. Maar in de middag om 1 uur werd ik gek dat kenny niet thuis was. Hopelijk gaat dat iedere keer beter. en mis ik hem niet meer zo. is toch raar dat tie zo vroeg weg is in de ochtend ( 6 uur !! ) en dan als het donker is als de kleine op bed legt bijna pas thuis komt. dreumes die bijt/slaat. soms doet Emy een poging tot slaan. maar ik hoef alleen maar te kijken en ze doet der handen op de rug. En bijten ja alleen als ik in haar mond wil kijken of er al meer tandjes aan komen. maar verder niet. setteke das mooi dat je exame zo goed is gegaan !!! Kids tik op de vingers geven.Nou eigenlijk niet meestal een tik op de luier. en vaak heb ik dan nog spijt ook dat ik dat heb gedaan een tik op de luier maar ze voelt het niet eens door die dikke pamper van der. het is alleen dat ze schrikt. Lauwie ik maak eigenlijk de taart altijd zelf. Maak een marmer tulband cake, appeltaart en kwarktaart( dr oetker) en dan vind ik het wel goed. Toetie is het gelukt met de nascholing?? alle vragen al af? chantal jeetje.. das ook heftig van die vriend van vroeger van rene .. en dan nog 2 kids.. pff duster dat ken niet he ons verwaarlozen hihi arme matthijs !! hopelijk gaat het snel wat beter met hem, geef hem maar een dikke knuffel !!! meiden heb een poging gedaan tot een beetje bijlezen. maar zijn best veel pagina's en mijn hoofd knalt uit elkaar bijna. Morgen moet kenny weer om 6 uur weg naar zijn werk. weer zo vroeg dus. Heb vanalles op het programma staan om te doen zodat de tijd wat sneller gaat hopelijk verveel ik me dan niet zo en mis ik kenny niet zo erg. Gister Kamertje voor de kleine frummel gehaald.. JEEEEEEEJ! en vandaag inelkaar gezet moet alleen nog de plank van de commode hebben maar die was uitverkocht maar die komt woensdag binnen. En dan nog bij leenbakker ff matrasje halen. en het rolgordijn ophangen. en dan ben ik helemaal blij ! is een super mooi kamertje geworden ! al is het nu nog niet helemaal af... maar als het af is dan laat ik foto's zien aan jullie !!!!!!
Hey denice, wat super, kenny heeft de baan dus... Nou das al weer een mooi vooruitzicht! En leuk met de kamer bezig!!!
Rustig hier! @ Chantal, leuk dat jullie vakantie geboekt is! lekker vooruitzicht! @ Denice, wat ontzettend fijn dat Kenny de baan heeft! Ben jij ook nog aan het solliciteren of staat het allemaal wat op een lagert pitje nu? @ Chantico, Sil is ook zo wispelturig. Het is momenteel echt jantje lacht, jantje huilt. Zal idd wel te maken hebben met zoveel willen en niet kunnen... @ Shanai, Hilbrand wil al een racebaan vanaf dat ik zwanger was van Tymen. Dus tja, wie zou het meest blij zijn...... De mannen zijn weer aan het racen en Sil slaapt nog. Die lag er al om kwart voor 1 in en was om 14 uur eindelijk stil....
Denice, vrachtwagenchauffeurs werken vaak 12 uren per dag, kijk naar mijn Jeroen...... zo lange dagen idd! Maar vanaf maart mag je maar 48 uren per week werken, maar ze zijn nog in overleg over salaris, zou niet eerlijk zijn als salaris achteruit gaat......
@shanai: ja die nuchterheid is zelfbescherming haha @mik: nou omdat ik een beest ben daar, want wil alles hebben en koop dus veel teveel haha @chantal: heerlijk zo'n vakanatie wij moeten bijbetalen, maar gelukkig 175 euro @denice: super dat tie een baan heeft
heey meiden ga weer een poging wagen @happy: jah klopt duster en ik zijn dezelfde dag uitgerekend.. ben ook benieuwd wie er eerder bevalt @dwaze vader: je reageert elke keer netjes @petra: he wat naar van je vriendin.. en wat een super foto´s! @duster: balen dat jullie nog niet klaar zijn met het verbouwen thuis... kan me voorstellen dat je het af wilt hebben.. maar probeer wel je rust te pakken meid..lees nu dat jullie hebben afgesproken dat jullie vandaag niet veel gingen doen goed zo!! @rebbel: super dat het zo goed gaat met je kindjes! @mik: nee geen beursboekje hier helaas @setteke: haha dus de kids en papa hebben zich vermaakt met de racebaan @chan: lekker op vakantie! dit jaar zit het er voor ons niet in.. misschien volgend jaar en anders lekker een weekendje weg vind ik ook al heerlijk @denice: mooi dat kenny zijn draai gevonden heeft en leuk he zon kamertje weer helemaal opknappen? nu nog weten wat het word dan kan de kleur erop haha.. ga je ons vertellen wat het word? ff ego: hier alles wel goed! vandaag naar neef en gezin van jeroen geweest was wel gezellig.. ik had hun nog nooit ontmoet.. Voor de rest doet djayden het super! heb gister vette nike´s voor hem gekocht en nog andere stevige schoentjes! zijn super leuk! kusjes
schatje: mooie buik, het chiet al op hè Ok weet dat het nu niet zo voelt, maar ja als het zover is dan is het ook echt voorbij
@Setteke; Leuke foto's! @Chantal; Lekker vooruitzicht, die vakantie. Klinkt iig super!!!!!!!!!!!! @Schatje; Ik denk dat ik "overtijd" ga. Of ik moet een geplande KS krijgen ivm stuitligging. Ben jij de vorige keer voor of na de uitgerekende datum bevallen? @Denice; Super dat Kenny een baan heeft. Heb jij nou werk, of zit je nog thuis? Dirk ging vanmiddag strijken, zodat ik een paar uurtjes met Matthijs kon gaan liggen. Helaas heeft het weinig geholpen, want Matthijs heeft ook de hele middag liggen huilen. Als het komende nacht nog zo gaat, ga ik maar weer naar de HA. Morgen weer naar de GYN om te kijken of onze kleine meid nog in stuit ligt. Ben best zenuwachtig......
hoi, heb bijgelezen, maar geen puf om te reageren. helemaal bekaf van mijn verjaardag vieren vanmiddag. eerst ff rustig een koffietje en daarna opruimen..
@lauwie: had gemist dat je jarig was, nog gefeliciteerd!!! @lique: pyama was 12,95... Das in ieder geval de duurste die ik tot nog toe heb gekocht... Foto heb ik wel, maar zit nu via mn werkaccount op internet dus dan kan ik niet bij de fotos... volgt nog
@lauwie: ook al word ik maar kort wakker, ik merk het de volgende dag meteen als ik geen 7 uur aan één stuk kan de slapen. Het is wel minder als de onderbreking maar kort is. Las net dat je jarig bent. Gefeliciteerd nog, ook namens Sjorsje. @petrabr: Suze, wat heb je een grote ogen! Suze, wat heb je een grote mond! En ook al is het maar een klein staartje, het is er één! @aliekeleppink: startmotor, daar staat ook best veel spanning op. Overigens doe ik altijd mijn ringen af als ik aan de auto(s)/motor klus, kan ik overal net even iets beter bij. Maar goed, ik heb makkelijk l*llen, want ik heb ook heel wat domme achties op mijn naam staan terwijl ik aan het klussen was @Setteke: racebaan hebben we hier ook ergens staan. Wacht er nog maar eventje mee om die op te zetten. Wel leuk, die verbaasde katteblikken @shanai: Word, dat kan natuurlijk. ook nog. Maar op mijn werk staat die ingesteld op Arial, en Outlook staat op Times New Roman ingesteld. @denicepino1: da's meteen een mooie bijkomstigheid dat hij meteen mocht rijden. Maar ik zou eerder verwachten dat terwijl hij nog thuis zat je sneller klaar zou zijn met je klussen, daar je nog een paar handjes extra hebt die je mee kunnen helpen. @schatje1: en soms lees ik straal over bepaalde discussies heen. Vandaag is Joyce inderdaad goed bezig geweest met schoonmaken, zodat ik ook niet stil kon blijven zitten. Hebben een "nieuwe" eetkamertafel gekocht en deze heb ik in elkaar gezet. Oude eetkamertafel staat nu in de keuken en de rest in de keuken is nu een beetje aan kant (vooral oud papier opgeruimd). Die tafel in de keuken kwam meteen goed van pas want we hebben sinds Sinterklaas 2008 een pastamachine, maar deze is nog nooit gebruikt. Joyce durfde die ook niet goed te gebruiken, want het was het laatste Sinterklaaskado wat ze van haar ouders heeft gehad. Nu dus maar van stal gehaald en die moest ergens aan vastgemaakt worden. Enter: de keukentafel. Lekker mee aan het stoeien geweest en van te voren zagen we er wel een beetje tegenop. Maar voor een eerst keer is het heel goed gelukt, en het smaakt toch lekkerder dan pasta uit een pakje. En Lianna en Yosyp waren er ook lekker van aan het smullen van die lange brede slierten.
chantal, ik ben dinsdag jarig maar ik vierde het vandaag al. dwaze vader, wat zit lianna lekker te smullen! heb je ook zo'n leuke foto van yosyp?
o ik zie het al. zit ook al zo lekker te peuzelen! is zelf pasta maken moeilijk? het lijkt me heerlijk!
@ DV: leuke foto's, ziet er erg smakelijk uit! @ lauwieooo, vandaar.... nou dan alvast dus een vroege felicitatie van m;ij!
Hallo!! Wij hebben de hele middag visite gehad. Was erg gezellig moet ik zeggen. Mijn ouders en mijn zus en zwager met neefje waren er. Danique was helemaal verliefd op mijn neefje. En heeft wel 10x gecontroleerd of hij ook wel ogen, oren en een neus had. En ja hoor, alles zat eraan. Morgen komen mijn schoonouders bij ons thuis. Raymond kan zelf nog weinig en ik moet werken. Hij kan dus niet zelf voor Danique zorgen. En we willen haar eigenlijk zo weinig mogelijk uit logeren doen voor haar eigen rust. Dus morgen mijn schoonouders, overmorgen mijn ouders en dan woensdag en donderdag kdv. Dan vrijdag ben ik gewoon weer in huis. En dan zien we volgende week wel weer. Nog even leuke foto's spammen van Danique van vandaag: Vanmorgen lekker knuffelen met haar grote beer Bekijk bijlage 44186